Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Miehet eivät hauku naisia saunassa, he kehuvat panoillaan, siinä on ero, mutta nämä naiset, jotka antavat heti, ovat kyllä sitten poissuljettuja vaihtoehtoja kun todellista sauralaista esitellään yhetisissä juhlissa.
Kuvitteletteko te tosiaan, että on olemassa naisia, jotka antaa heti ja naisia, jotka antavat vasta myöhemmin? Enkös jo monta kertaa ole koittanut sanoa, että se on tapauskohtaista. Minä olen harrastanut seksiä lähes heti jonkun miehen tavattuani ja toisen kanssa olen harrastanut sitä vasta reilun kuukauden jälkeen. Älkää olko niin mustavalkoisia.
Ja nykyään ihmiset liikkuu aika paljon. Lähdetään muualle opiskelemaan ja sitten vielä muutetaan jonnekin muualle töihin. Pakkoko niitä miehiä on siinä pikkupaikkakunnan pubissa iskeä, jossa kaikki saa tietää kuka on ollut kenenkin kanssa.
Minua inhottaa eniten kaksinaismoralistiset ihmiset, joita näissä sedissä tuntuu olevan paljon. Itse kyllä tyrkytetään munaa kaikille naisille ja ollaan todellisia jakoavaimia, mutta sitten paheksutaan, jos nainen suostuu. Päättäisitte sedät edes mitä haluatte. Minä ainakin tiedän etten teitä ikikuunaan haluaisi. Kaksinaismoralismi on tyhmintä mitä tiedän. Kyllä minä itse voin mutta jos joku muu tekee kuin minä, sitten paheksun. Tajuatteko te miten huonoja ihmisiä ja kumppaneita se teistä tekee?