HOHHOH että täällä ovat jotkut miehet/sedät vai mitkä juntit yksinkertaisia! xD Mielestäni yksinkertaisia ovat myös naiset, jotka tällaisia kyselevät.
En tiedä, että lienevätkö jotain vanhempaa ikäluokkaa nuo "miehet" vai mikä on.
Ettekö tajua, ettei nykyaikana KUMMALLEKAAN sukupuolelle ole suoraan eduksi jakaa persettään kenelle sattuu! Lähinnä tautien yms takia. Maailma on muuttunut, ja ihan yhtälailla puhutaan (jos puhutaan) SEKÄ naisista ETTÄ miehistä, jotka ovat toistuvasti "huolimattomia". =/ Tuttavapiirissäni on ainakin yksi jannu, hyvännäköinen insinööri 28v, joka ei kyllä mieheksi kelpaa enää kenellekään tässä kaupungissa, ellei sitten ota jotain ulkomaalaista tai niin nuorta/vanhaa joka ei hänestä mitään tiedä. (On nussinut vuosikausia ympäriinsä, tartuttanut klamydiaa jne. ja käytökseltään juntti, luulee kai olevansa joku "tosimies") Että nykyään kaikki ei ole enää niin sukupuolisidonnaista!
Itselläni on erittäin laaja kaveripiiri, sekä miehiä että naisia. En väitä tietäväni kaikkia maailman asioita, mutta kyllä minä nyt sentään jotain tiedän!
Itse en ole "antanut" kuuna päivänä kenellekään, seksiä on kyllä tullut harrastettua, joskus tuntemattomien kanssa, joskus olen hengannut kuukausia enkä kuitenkaan ole jaksanut mennä seksipuuhiin asti. Fiksuja yhdenillan- tai muutakaan satunnaiset jutut eivät ole kenellekään (sedät lukekaa: EDES miehille), ja jälkikäteen olen sitä mieltä, että ne olisin kyllä voinut skipata.
Suurin osa kavereistani on tosiaan jätkiä, enkä ole kuullut heidän ikinä puhuvan saunassa tai muuallakaan kenenkään maineesta tms! (ja kyllä, olen ollut joskus kuuloetäisyydellä heidän tietämättäänkin) Päinvastoin, nykyajan poitsut ovat joskus huolissaan ihan omasta maineestaan jos kännisekoilua on tullut harrastettua liiaksi =)
(Tosin en liiemmin pyöri minkään karaokeräkäläjunttien yms seurassa, että heidän jutuistaan en niin menisi vannomaan)
Teidän joidenkin mielestä olisin varmaan aivan kaamea huora jota ei vaimoksi oteta tms. Mutta ylläriylläri, ihan kunnollisen 25v miehen olen kyllä saanut, on muuten menneisyydeltään huomattavasti siveämpi kuin minä. Ja tämä on todellakin tieto eikä mitään hänen kertomaansa satua.
Ja seurusteluhaluisia miehiä oli sinkkuna ollessani suorastaan haitaksi asti. Vaikka osasin kyllä olla aika sika aikoinaan.
Tarkoituksenani ei tässä ole todistella paukapäisille sedille mitään, kunhan vain halusin kertoa, ettei pettymykseksenne asiat olekaan niin kuin HALUATTE USKOA. =P
Itse kukin saa ajatella miten haluaa ja asettaa omat kriteerinäs kumppanilleen, mutta tajutkaa jo, että teidän ajatuksenne eivät ole mikään absoluuttinen totuus!