Kunnia meni, mutta maine senkun kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja kaffe
  • Ensimmäinen viesti
Miheille pitää olla huora
AP ja monet muutkin te olette aivan väärässä. Mies nimenomaan arvostaa ja ihailee naista joka antaa heti. Miehet eivät välitä fiksuista naisista. Ei haittaa vaikka on kuinka suuri huora kunhan vain osaa mielistellä miestä. Miehet ovat valitettavasti niin yksinkertaisia ressukoita, että eivät huomaa sitä kun huora antaa ja samalla nujertaa heidät ja panee tossunsa alle. Jos miehellä on hyvä vaimo, on aivan 100 prosenttisen varmaa, että mies pettää ja jättää tämän ja lähtee huoran matkaan. Sitten naidaan huoran kanssa äpärä ja huora nai sitten muidenkin miesten kanssa ja loppuelämä onkin tällä miehellä mennyt vituksi, ollaan katkeria ja syytetään muita omasta typeryydestä.
 
nais
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
Naisesta tekee lutkan se että antaa heti kättelyssä. Jos seurustelee ja on tutustunut pidempään niin se on eri asia kuin irtopanon etsiminen. Miehille taas tuo on eri asia. JOs mie sei seurustele niin se on j luonnon laissa se juttu että pannaan kun huvittaa, ja kumman päljon on niitä naisia jotka antavat heti joten se on helppoa. Mutta nuo hetiantavat kuvittelevat usein seurusteluksi pelkän seksisuhteen, sitä mä en tajua, kun en ole koskaan niillemitään luvannut. Silloin kun lupaan uskollisuutta ja seurustelen toimin myös sen mukaisesti, mitä olen luvannut. Vaikka eipä tuo kihlasormus näytä yhtään rajoittavan naisten tyrkyttämistä. Nykyiseni tietää kyllä minusta ihan riittävästi, jotta voi rakastaa minua omana itsenään, ihan hänen sanojaan lainatakseni.

MIES nimimerkki on selvästi pettynyt nainen, joka ei saanut pillupalkalla miestä itselleen omaksi.
Missä se perustelu oli? Miehille se on eri asia, miksi? Missä luonnonlaissa se on?

Tiesitkö, että naiset pettää eniten ovulaation aikaan. Se on ihan luonnonlaissa että silloin haluaa vierasta ihan vaan geeniperimän laajentamiseksi. Kumman paljon niitä anteliaita miehiä löytyy.. Ja niitä jotka sitten kasvattavat vieraat lapset luullen niitä omikseen. Mutta sehän on ihan luonnonlaissa, että nainen vaan toimii noin.

Sä oot tosimies säälittävä tahdoton ja itsekontrolliin kykenemätön luuseri, joka yrittää perustella itelleen tosi epäloogisesti oikeutusta idioottimaiseen ja itsekkääseen käytökseen, kun et kestä että joku muu ois pannu sun naista. Kamalaa jos saunassa joku muu mies pääsee sun kustannuksella nauramaan. Sä vaan pelkäät niin kovasti alakynteen ja noloon tilanteeseen joutumista. Sussa ei ole sen vertaa miestä, että osaisit elää jatkuvasti itseäsi korostamatta ja yrittämättä päteä.
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
Naisesta tekee lutkan se että antaa heti kättelyssä. Jos seurustelee ja on tutustunut pidempään niin se on eri asia kuin irtopanon etsiminen. Miehille taas tuo on eri asia. JOs mie sei seurustele niin se on j luonnon laissa se juttu että pannaan kun huvittaa, ja kumman päljon on niitä naisia jotka antavat heti joten se on helppoa. Mutta nuo hetiantavat kuvittelevat usein seurusteluksi pelkän seksisuhteen, sitä mä en tajua, kun en ole koskaan niillemitään luvannut. Silloin kun lupaan uskollisuutta ja seurustelen toimin myös sen mukaisesti, mitä olen luvannut. Vaikka eipä tuo kihlasormus näytä yhtään rajoittavan naisten tyrkyttämistä. Nykyiseni tietää kyllä minusta ihan riittävästi, jotta voi rakastaa minua omana itsenään, ihan hänen sanojaan lainatakseni.

MIES nimimerkki on selvästi pettynyt nainen, joka ei saanut pillupalkalla miestä itselleen omaksi.



Missä se perustelu oli? Miehille se on eri asia, miksi? Missä luonnonlaissa se on?

Tiesitkö, että naiset pettää eniten ovulaation aikaan. Se on ihan luonnonlaissa että silloin haluaa vierasta ihan vaan geeniperimän laajentamiseksi. Kumman paljon niitä anteliaita miehiä löytyy.. Ja niitä jotka sitten kasvattavat vieraat lapset luullen niitä omikseen. Mutta sehän on ihan luonnonlaissa, että nainen vaan toimii noin.

Sä oot tosimies säälittävä tahdoton ja itsekontrolliin kykenemätön luuseri, joka yrittää perustella itelleen tosi epäloogisesti oikeutusta idioottimaiseen ja itsekkääseen käytökseen, kun et kestä että joku muu ois pannu sun naista. Kamalaa jos saunassa joku muu mies pääsee sun kustannuksella nauramaan. Sä vaan pelkäät niin kovasti alakynteen ja noloon tilanteeseen joutumista. Sussa ei ole sen vertaa miestä, että osaisit elää jatkuvasti itseäsi korostamatta ja yrittämättä päteä.


Ja sä oot nais aikamoinen rääväsuu ja nimittelijä, etkä pysty keskustelemaan asioista niiden oikeilla nimillä, menemättä henkilökohtaisten ominaisuuksien tulkitsemiseen. Jos et osaa ilmaista mielipiteitäsi menemättä henkilökohtaisuuksiin ja nimittelyn tasolle, niin älä ihmettele ettet tule parisuhteissasi onnistumaan.

Taisi kolahtaa sinuun, se että miehet eivät todellakaan arvosta hetikättelyssä antavaa naista. Se, arvostavatko naiset heti "antavaa" miestä ei ole miesten sulkia hatuista vienyt, päinvastoin, ja sekös sua harmittaa. Sun maine menee, mutta mieheltä se ei mene.
 
nais
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
Ja sä oot nais aikamoinen rääväsuu ja nimittelijä, etkä pysty keskustelemaan asioista niiden oikeilla nimillä, menemättä henkilökohtaisten ominaisuuksien tulkitsemiseen. Jos et osaa ilmaista mielipiteitäsi menemättä henkilökohtaisuuksiin ja nimittelyn tasolle, niin älä ihmettele ettet tule parisuhteissasi onnistumaan.

Taisi kolahtaa sinuun, se että miehet eivät todellakaan arvosta hetikättelyssä antavaa naista. Se, arvostavatko naiset heti "antavaa" miestä ei ole miesten sulkia hatuista vienyt, päinvastoin, ja sekös sua harmittaa. Sun maine menee, mutta mieheltä se ei mene.
Edelleen odotan sitä perustelua. Miksi mieheltä ei muka mene maine? Ei meilläpäin ainakaan kukaan huoli kaikille antavaa pukkia.

Ja minä kyllä olen onnistunut parisuhteessani. Miksi sinä joka viestissäsi kuvittelet, ettei kenenkään sulle vastanneen naisen parisuhde olisi kunnossa? Kuvittelet, ettei kukaan seksistä vapaasti nauttiva nainen kelpaa kellekään miehelle ja että meidän parisuhteet ei onnistu. Miksi sulla on sellanen pakkomielle? Pitäiskö sun käydä keskustelee ammattiauttajan kanssa...

Ja miksi minuun kolahtaisi sinun mielipiteesi. Minä ymmärrän ettet ole terve. Minulla on näes elämää myös netin ulkopuolella ja minulla on vakaa käsitys asioista. Ei käsityksiäni yhden avohoitopotilaan kirjoittelu muuta suuntaan jos toiseen.
 
mis
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
Tiesitkö, että naiset pettää eniten ovulaation aikaan. Se on ihan luonnonlaissa että silloin haluaa vierasta ihan vaan geeniperimän laajentamiseksi. Kumman paljon niitä anteliaita miehiä löytyy.. Ja niitä jotka sitten kasvattavat vieraat lapset luullen niitä omikseen. Mutta sehän on ihan luonnonlaissa, että nainen vaan toimii noin.
Onneksi nykyään voi vaatia tutkimuksen tästäkin, ei tartte kasvattaa kenenkään muun lapsia, siitä kun ei mitään mitalia saa, tosin naiselle tulee tippa silmään kun vaatii noi testit :)

Alkuperäinen kirjoittaja nais:
Sä oot tosimies säälittävä tahdoton ja itsekontrolliin kykenemätön luuseri, joka yrittää perustella itelleen tosi epäloogisesti oikeutusta idioottimaiseen ja itsekkääseen käytökseen, kun et kestä että joku muu ois pannu sun naista. Kamalaa jos saunassa joku muu mies pääsee sun kustannuksella nauramaan. Sä vaan pelkäät niin kovasti alakynteen ja noloon tilanteeseen joutumista. Sussa ei ole sen vertaa miestä, että osaisit elää jatkuvasti itseäsi korostamatta ja yrittämättä päteä.
Naiset sitten pitävät vastaavista tilanteista, kaveripiirin jakorasia kertoo millainen kukakin mies on sängyssä?
Tässähän on kyse siitä millaisen puolison itselleen haluaa, jos joku haluaa olla jakorasian/avaimen kanssa siitä vaan, joku taas haluaa ison vehkeen/tissit.
Se että joku on nainut maineensa v_tuilleen, on ihan omista valinnoista kiinni, turha sitä on itkeä että epäreilua.
 
nais
Alkuperäinen kirjoittaja mis:
Naiset sitten pitävät vastaavista tilanteista, kaveripiirin jakorasia kertoo millainen kukakin mies on sängyssä?
Tässähän on kyse siitä millaisen puolison itselleen haluaa, jos joku haluaa olla jakorasian/avaimen kanssa siitä vaan, joku taas haluaa ison vehkeen/tissit.
Se että joku on nainut maineensa v_tuilleen, on ihan omista valinnoista kiinni, turha sitä on itkeä että epäreilua.
Nainen ei tietenkään pidä siitä, mutta rehti ihminen ajattelee että niin makaa kuin petaa. Jos vaatii toiselta irtosuhteettomuutta ja uskollisuutta, sitä pitää kyetä vaatimaan itseltäänkin ilman mitään erivapauksia tyhmine selityksineen. Se on heikon ihmisen merkki, jos pitää itselleen alkaa oikeutuksia selittelemään. Jos taas haluaa harrastaa irtosuhteita, ei niitä saa tulevalta kumppaniltaankaan kieltää, tai ainakaan haukkua kaikkia niitä jotka tekee samoin kuin itse. Ja jos haluaa rehellisen ja uskollisen kumppanin, pitäisi itsekin olla sellainen. Pettäjät olkoon keskenään avoimissa suhteissa.
 
ope
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
Naisesta tekee lutkan se että antaa heti kättelyssä. Jos seurustelee ja on tutustunut pidempään niin se on eri asia kuin irtopanon etsiminen. Miehille taas tuo on eri asia. JOs mie sei seurustele niin se on j luonnon laissa se juttu että pannaan kun huvittaa, ja kumman päljon on niitä naisia jotka antavat heti joten se on helppoa. Mutta nuo hetiantavat kuvittelevat usein seurusteluksi pelkän seksisuhteen, sitä mä en tajua, kun en ole koskaan niillemitään luvannut. Silloin kun lupaan uskollisuutta ja seurustelen toimin myös sen mukaisesti, mitä olen luvannut. Vaikka eipä tuo kihlasormus näytä yhtään rajoittavan naisten tyrkyttämistä. Nykyiseni tietää kyllä minusta ihan riittävästi, jotta voi rakastaa minua omana itsenään, ihan hänen sanojaan lainatakseni.

MIES nimimerkki on selvästi pettynyt nainen, joka ei saanut pillupalkalla miestä itselleen omaksi.
Missä se perustelu oli? Miehille se on eri asia, miksi? Missä luonnonlaissa se on?

Tiesitkö, että naiset pettää eniten ovulaation aikaan. Se on ihan luonnonlaissa että silloin haluaa vierasta ihan vaan geeniperimän laajentamiseksi. Kumman paljon niitä anteliaita miehiä löytyy.. Ja niitä jotka sitten kasvattavat vieraat lapset luullen niitä omikseen. Mutta sehän on ihan luonnonlaissa, että nainen vaan toimii noin.

Sä oot tosimies säälittävä tahdoton ja itsekontrolliin kykenemätön luuseri, joka yrittää perustella itelleen tosi epäloogisesti oikeutusta idioottimaiseen ja itsekkääseen käytökseen, kun et kestä että joku muu ois pannu sun naista. Kamalaa jos saunassa joku muu mies pääsee sun kustannuksella nauramaan. Sä vaan pelkäät niin kovasti alakynteen ja noloon tilanteeseen joutumista. Sussa ei ole sen vertaa miestä, että osaisit elää jatkuvasti itseäsi korostamatta ja yrittämättä päteä.
En voi millään uskoa, että olet parisuhteessa. Eihän kukaan kestä tuollaista naista 3 min kauempaa. Parisuhde on sellainen, joka kestää vuosia, ei 3 min!!!!!!!!
 
nais
No ei se mikään sun uskonasia olekaan. Reilusti yli puolenkymmentä vuotta tätä suhdetta ollaan kuitenkin onnellisina dallailtu. Ja aiotaan olla yhdessä loppuelämämme.

PS. jotkut miehet tosiaan kestää naisen kanssa yli 3 min, tai oikeastaan suurin osa. Sä oot vaan liian nopee, tee jotain ongelmallesi.
 
superjakorasia
Olen kai sitten se jakorasia, kun nuorempana oli noita irtosuhteita. Eräskin herra ilmoitti, että ei halua seurustella sellaisen kanssa, joka antaa ensimmäisenä iltana. No surin häntä säädyllisen yhden illan ajan ja sen jälkeen elämä jatkui. Mietin kyllä mikä piru saa ihmisen aina menemään samaan halpaan. No itselläni ehkä on ollut kysymyksessä se, että asuin maaseudulla, jossa oli aika villi meno. Isoveljeni kaverit huolehtivat tehokkaasti siitä, että 12 vuotiaana ei enää ollut kovin tietämätön asioista. Pelkäsin ihan oikeasti kulkea kylällä, missä pojat saattoivat väijyä metsän reunassa ja hyökätä kimppuun. Vaikka se oli sellaista tissin koittamista ja kopelointia, kovetuin niin paljon, että 16- vuotiaana päätin kaataa niin paljon äijiä kuin mahdollista. Eipähän enää satu(henkisesti) kun itse olen se joka aloittaa.
Nyt 45-vuotiaana olen sinut asian kanssa, mutta en kadu hurjuuttani vaan olen ihan tyytyväinen siihen että kiusasin miehiä jonkun aikaa.
Ehkä menetin kyvyn rakastaa, mutta en pidä parisuhdetta mitenkään erikoisen hienona asiana. Olen tosin elänyt saman miehen kanssa 18 vuotta ja hän auttoi minua pääsemään eroon miesvihasta. Niin, ainakin itselläni irtosuhteiden syynä on ollut miesviha.
 
ope
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
No ei se mikään sun uskonasia olekaan. Reilusti yli puolenkymmentä vuotta tätä suhdetta ollaan kuitenkin onnellisina dallailtu. Ja aiotaan olla yhdessä loppuelämämme.

PS. jotkut miehet tosiaan kestää naisen kanssa yli 3 min, tai oikeastaan suurin osa. Sä oot vaan liian nopee, tee jotain ongelmallesi.
No kun näytät olevan tuota " hurttia " tyyppiä, niin selvennetään sitä 3 min. Sehän tarkoittaa olla 3 min " sinun " laisesi kanssa. Normaali naisten kanssa toki telmitään pitkäääään!
 
nais
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
No ei se mikään sun uskonasia olekaan. Reilusti yli puolenkymmentä vuotta tätä suhdetta ollaan kuitenkin onnellisina dallailtu. Ja aiotaan olla yhdessä loppuelämämme.

PS. jotkut miehet tosiaan kestää naisen kanssa yli 3 min, tai oikeastaan suurin osa. Sä oot vaan liian nopee, tee jotain ongelmallesi.
No kun näytät olevan tuota " hurttia " tyyppiä, niin selvennetään sitä 3 min. Sehän tarkoittaa olla 3 min " sinun " laisesi kanssa. Normaali naisten kanssa toki telmitään pitkäääään!
Eli siis minä olen niin kiihottava ja tiukka ettei pidempään kestä ;)
 
yug
Miehet itse kuvittelevat naisen haluavan vakavaa seurustelua AINA. Tämän harhan johdosta mies LUULEE tekevänsä asiassa jonkinlaisia päätöksiä ehättämällä ensimmäisenä huutelemaan seksikokemustaan pitkin kyliä ja vaihtamalla kadun puolta naisen tullessa kaupungilla vastaan. Kun mies on näin mainostanut ettei hän halua panonsa kanssa enempää, eikä halua itseasiassa siihen mahdollisuuttakaan koska käyttäytyy kuin idiootti eikä senkään vuoksi enää kelpaisi naiselle, niin kenellekään ei enää tule mieleen kysyä oliko se nainen niin helvetin innoissaan koko jätkästä alunperinkään. Tällä esityksellä mies peittää myös jälkensä jos herran omassa panoksessa intiimiin hetken onnistumiseen ei olut juurikaan kehumista. Tämä juontaa juurensa siihen että mies on pohjimmiltaan kokoajan kauhuissaan mitä tulee seksiasioihin. Samalla kuitenkin jokainen jannu kuvittelee ihan vilpittömästi olevansa parasta mitä maa päällään kantaa ja siksi mieleen ei juolahda pienenpientä aavistustakaan sellaisesta vaihtoehdosta etteikö muka nainen haluaisi seukata hänen kanssaan kun kerran sänkyynkin päästi.

Joko näin ,tai sitten mies luo koiranpentumaisia "ota syliin"-katseita seuraavan parin vuoden ajan yökerhon nurkasta kohti naista eikä suostu ymmärtämään eikä hyväksymään pelkkää kaveruutta, ystävyyttä, tuttavuutta tai täyttä tuntemattomuutta vaihtoehtoina vaan yrittää uuvutusvoitolla päästä lopulta naisen kanssa naimisiin.
 
paperiaivo
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Alkuperäinen kirjoittaja nais:
No ei se mikään sun uskonasia olekaan. Reilusti yli puolenkymmentä vuotta tätä suhdetta ollaan kuitenkin onnellisina dallailtu. Ja aiotaan olla yhdessä loppuelämämme.

PS. jotkut miehet tosiaan kestää naisen kanssa yli 3 min, tai oikeastaan suurin osa. Sä oot vaan liian nopee, tee jotain ongelmallesi.
No kun näytät olevan tuota " hurttia " tyyppiä, niin selvennetään sitä 3 min. Sehän tarkoittaa olla 3 min " sinun " laisesi kanssa. Normaali naisten kanssa toki telmitään pitkäääään!
Eli siis minä olen niin kiihottava ja tiukka ettei pidempään kestä ;)
Anna olla, ei se aukene sinulle.
 
Joqqa
Alkuperäinen kirjoittaja yug:
Miehet itse kuvittelevat naisen haluavan vakavaa seurustelua AINA. Tämän harhan johdosta mies LUULEE tekevänsä asiassa jonkinlaisia päätöksiä ehättämällä ensimmäisenä huutelemaan seksikokemustaan pitkin kyliä ja vaihtamalla kadun puolta naisen tullessa kaupungilla vastaan. Kun mies on näin mainostanut ettei hän halua panonsa kanssa enempää, eikä halua itseasiassa siihen mahdollisuuttakaan koska käyttäytyy kuin idiootti eikä senkään vuoksi enää kelpaisi naiselle, niin kenellekään ei enää tule mieleen kysyä oliko se nainen niin helvetin innoissaan koko jätkästä alunperinkään. Tällä esityksellä mies peittää myös jälkensä jos herran omassa panoksessa intiimiin hetken onnistumiseen ei olut juurikaan kehumista. Tämä juontaa juurensa siihen että mies on pohjimmiltaan kokoajan kauhuissaan mitä tulee seksiasioihin. Samalla kuitenkin jokainen jannu kuvittelee ihan vilpittömästi olevansa parasta mitä maa päällään kantaa ja siksi mieleen ei juolahda pienenpientä aavistustakaan sellaisesta vaihtoehdosta etteikö muka nainen haluaisi seukata hänen kanssaan kun kerran sänkyynkin päästi.

Joko näin ,tai sitten mies luo koiranpentumaisia "ota syliin"-katseita seuraavan parin vuoden ajan yökerhon nurkasta kohti naista eikä suostu ymmärtämään eikä hyväksymään pelkkää kaveruutta, ystävyyttä, tuttavuutta tai täyttä tuntemattomuutta vaihtoehtoina vaan yrittää uuvutusvoitolla päästä lopulta naisen kanssa naimisiin.
Kun kerran joudutte uhrautumaan yhteiskunnan hyväsi ja näemmä ottamaan jonkun reppanan hoidettavaksenne? :D
Miehenä olemisessa on se hyvä puoli, kun harrastaa seksiä voi tulla miten ja koska lystää, jonkun hoidon tulemisesta paskaakaan välittämättä. Silti miksi nämä naiset soittavat perään? Vaikka itsellä on äärettömän sekava muistikuva koko tapauksesta.
 
keski-iässä
Kuulehan ihan sama juttu naisellakin. Minä ainakin käytän miehiä niin kuin haluan? saan ns. ylitarjontaa että pitää välillä ihan valikoida. On nuoria ihan kaikenikäisiä. Ja miksi nämä miehet antaa nroita..siksi että ne halua olla käytettävissä mua varten. Minä nautin tästä kaikesta ihan tosi!!
 
Joqqa
Alkuperäinen kirjoittaja keski-iässä :
Kuulehan ihan sama juttu naisellakin. Minä ainakin käytän miehiä niin kuin haluan? saan ns. ylitarjontaa että pitää välillä ihan valikoida. On nuoria ihan kaikenikäisiä. Ja miksi nämä miehet antaa nroita..siksi että ne halua olla käytettävissä mua varten. Minä nautin tästä kaikesta ihan tosi!!
Hyvä niin, eipä itse ole tarvinnut tuputtaa numeroa kellekkään, enkä mielellään edes anna numeroa, vaan joskus kun on darraheikkohetki niin tulee annettua että pääsee vaan mahdollisimman nopeesti eroon.

Sit pääsee nauttiin, ansaitusta kankkuspäivästä :S
 
yug
Joqqa, logiikkasi mukaan siis miesten käytös, esimerkiksi perään soittelu johtuu siitä että tulee poimittua mukaan reppanoita, mutta kun naiset soittelevat sinulle niin kyse ei olekaan siitä että olisit itse syyllistynyt vastaavaan vaan siitä, että olit todennäköisesti niin erinomaista seuraa jopa kaatokännissäkin? :-D Ei pitäisi kyllä yllättyä enää mistään mitä tulee tähän miehiseen logiikkaan ja omahyväisyyteen mutta joka kerta se vaan jaksaa hämmästyttää...
 
jogga
yug, ilmeisesti se on se koiranpentumainen katse? ;)
En minä tiedä, enkä kyllä jaksa ruveta miettimäänkään, miksi nuo soittelevat perään, tuskin rahan perästä kumminkaan? :D
Itse en kyllä soittele, noille enkä sen kummemmin jaksa ajatella mitään vakavampaa noiden hoitojen kanssa :D
On se "vähän" noloa, ruveta soittamaan jonkun pillunkantotelineen perään, parempi että tulevat astutettavaksi, vapaaehtoisesti :D
 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja Joqqa:
Miehenä olemisessa on se hyvä puoli, kun harrastaa seksiä voi tulla miten ja koska lystää, jonkun hoidon tulemisesta paskaakaan välittämättä. Silti miksi nämä naiset soittavat perään? Vaikka itsellä on äärettömän sekava muistikuva koko tapauksesta.
No ainakin mun kohdalla yhden illan miehet on tosiaan nähneet vaivaa mun mielihyvän ja saamisen eteen. Miehille se maine on niin tärkeä, etteivät he voi jättää naista ilman orkkua tai useampaakin. Nainen sen sijaan voi vain nauttia ja antaa miehen tyydyttää naisen. Tulee se mies kuitenkin, joten ei siitä tarvii välittää. Ja mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta yrittää miellyttää yhden illan panoja, nainen kun saa aina ja keneltä vaan haluaa.
 
mies
"nainen kun saa aina ja keneltä vaan haluaa."

Valitettavasti tuo ei toimi kaikkien miesten kanssa. Jos minä menisin baariin ja näkisin siellä naisen ja samaan aikaan tiedostaisin, että tuo nainen haluaisi panna kanssani, niin ilta olisi pilalla. Aivan kuin joululahja olisi kääritty pergamiiniin. Helppo nainen on oman arvonsa tuntevalle miehelle vastenmielinen. Tietysti jos minulla olisi tapana hakea panoseuraa kioskilta, niin kai se menisi siinä kuin nakkipiirakka.

On se muuten ilmeisen vaikea naisille käsittää, että olemalla helppo nakki, se laskee heidän arvoaan minun mielessäni.
 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
"nainen kun saa aina ja keneltä vaan haluaa."

Valitettavasti tuo ei toimi kaikkien miesten kanssa. Jos minä menisin baariin ja näkisin siellä naisen ja samaan aikaan tiedostaisin, että tuo nainen haluaisi panna kanssani, niin ilta olisi pilalla. Aivan kuin joululahja olisi kääritty pergamiiniin. Helppo nainen on oman arvonsa tuntevalle miehelle vastenmielinen. Tietysti jos minulla olisi tapana hakea panoseuraa kioskilta, niin kai se menisi siinä kuin nakkipiirakka.

On se muuten ilmeisen vaikea naisille käsittää, että olemalla helppo nakki, se laskee heidän arvoaan minun mielessäni.
Ja miksi se olisi jotenkin merkittävää, jos arvo laskee SINUN silmissäsi? En minä helpolta vaikuta tosiaankaan kuin silloin kun olin hankkimassa pelkkää seksiseuraa (enkä aina silloinkaan). Nainen ei todellakaan aina halua parisuhdetta.

Ymmärrän hyvin sen, että parisuhdetta etsivä mies ei välttämättä halua vonkaavaa naista. Vonkaaminen kun yleensä tarkoittaa, että vonkaaja ei ole hakemassa mitään kestävää. En minäkään huoli vonkaavaa miestä seurustelukumppanikseni (enkä kyllä yhdenillanseuraksikaan, miehessä pitää olla haastetta).
 
Julli
Minä arvostan kaikkia naisia.
Ei sillä ole väliä antaako ensimmäisellä, vai toisella kerralla. Pääasia on, että antaa, koska muuten tämä elämä olisi pelkkää helvettiä!
 
mies
Jos naisen arvo laskee minun silmissäni, niin en minä valtavirrasta täysin poikkeava ole ja tämäkin keskustelu on osoittanut, että miehet, jotka arvostavat itseään eivät helppoihin halusta sorru.

Eikä tässä ole kysymys edes parisuhteen etsinnästä, ällöttää mikä ällöttää. Miehet arvostavat naista, joka ei ole helppo, siis ei ole vain panoseuraa.
Miehet arvostavat naista, vaikka eivät pääsisi koskaan häntä rakastelemaan, jos tietävät hänen olevan kunnollinen.
 
nainen27v
Sama se toimii toisinpäinkin; naiset arvostavat kunnollisia miehiä.

Ei siinä ole mitään väärää, että haluaa kumppanikseen "kunnollisen" miehen tai naisen. Se on minusta raukkamaista, että sallii itselleen paljon enemmän kuin kumppanilleen (kuten "tosimies"), se saa kuulostamaan jo erittäin potentiaaliselle pettäjällekin. Ja sellaiseksihan tosimies osoittautuikin... Ja tosimies muuten sortui näihin "helppoihin", ja sortui vielä seurustellessaankin. Eli hän tuskin arvostaa itseään sen enempää kuin näitä naisiakaan.

Sinun ajattelutapasi, mies, kuulostaa täysin erilaiselle kuin tosimiehen. Sinä kuulostat oikeasti miehelle etkä millekään elämän päähänpotkimalle raasulle kuten tosimies.
 

Yhteistyössä