kun ystäväpiirissä on ystävä, jota uskon mieheni ihailevan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos oikeasti luotat, ettei miehesi petä, niin miksi teet hänen elämästään kurjuutta pitämällä huolen siitä, että hän tapaa ainoastaan yhdentekeviä tai vastenmielisiä ihmisiä?

Niinpä :|

Ja aika moni nainenkin kai "ihailee" jotain miehensä ystävää (tai vaikka miehen veljeä ). Eli viihtyy tämän seurassa, pitää tätä ehkä komeana, mutta ei ole rakastunut, ei haaveile yhteisestä tulevaisuudesta tämän kanssa...

Mä ainakin ihailen miehen veljeä, mutta en voisi kuvitella pikkusormellakaan koskevani. Hän ei edes ole "siinä mielessä" yhtään mun tyyppiä... Ihailin myös exän kaveria (mies), mutta siihenkään ihmiseen en ikinä millään tavoin hipaissut.

Tuo on mulle ihan vierasta...

Etkö sä ihaile koskaan ketään vai alatko heti ajatella makuukamariin kuuluvia asioita, jos löydät ihailullesi kohteen?

Mun ihailemista ihmisistä karkeasti arvioiden 5-10% on sellaisia, jotka herättää myös jotain seksuaalista mielenkiintoa. Suurin osa ei kiinnosta sillä tavoin. Ne, joita en ihaile (eli suuri enemmistö vastaantulijoista), ovat yleensä automaattisesti myös seksimielessä epäkiinnostavia.

Ihailen moniakin ihmisiä, mutta eikä ihastuminen ole vähän eri asia? Siis ihastuminen on sellaista voimakkaampaa? Ihastumisen seuraava aste on rakastuminen? Vai onko nyt ihan käsitteet hakusessa?
Ja mä en kyllä koskaan harrasta makuukammari-asioiden miettimistä jonkun mieheni kaverin tai veljen kanssa, enkä kyllä muidenkaan miesten. Vaikka tykkään toki heistä ihmisinä.

Kaikki lainatut kommentit tuossa puhuivat ihailemisesta, eivät ihastumisesta!

Okei, anteeksi. Mutta AP puhuu että pelkää miehen olevan ihastunut. Siitähän minä ainakin kirjoitin.

Ja me muut (useimmat tässä ketjussa) yritetään vihjata, että ehkäpä ap:n mies ainoastaan ihailee eikä ole ihastunut... :whistle:

Okei, anteeksi. Mutta AP puhuu että pelkää miehen olevan ihastunut. Siitähän minä ainakin kirjoitin.

Ja me muut (useimmat tässä ketjussa) yritetään vihjata, että ehkäpä ap:n mies ainoastaan ihailee eikä ole ihastunut... :whistle:

Niin, voihan se olla. Mutta kyllä luultavasti oman miehensä tuntee paremmin kuin me täällä =)

Niin, voihan se olla. Mutta kyllä luultavasti oman miehensä tuntee paremmin kuin me täällä =)

Todennäköisesti tuntee kyllä, ainakin ellei ole taipumusta ylimääräiseen mustasukkaisuuteen tai muuhun epäilyyn...

Jos ei tää tyttö kuulu sinun lähimpiin ystäviin, eikä sukulaisiin, nin miksi hänet pitää kutsua? Tai ehkä otat siitä itsellesi kasvunpaikan ja yrität sillä tavalla opetella hallitsemaan tunteitasi...

Todennäköisesti tuntee kyllä, ainakin ellei ole taipumusta ylimääräiseen mustasukkaisuuteen tai muuhun epäilyyn...

Sekin on tietenkin mahdollista. Ja ei nyt pidä sitten käsittää väärin, en mä ole ainakaan mikään kyttääjä =) Mun mies saa ihan vapaasti halata, antaa kaveripusun ja saunoa mun ja meidän naisystävien kanssa. Mut sit saattas olla eri ääni kellossa jos havaitsisin hänessä ihastumisen merkkejä johonkin heistä... :whistle: :D

Yep, mutta tilannehan on nyt se, että mies on jo tehnyt jotain tämän ihailun/ihastumisen kohteelleen. Eli on halaillut, muttei kuitenkaan muita (ja tuossa tilanteessa mun mielestä olis nuo muutki menny sit halailun puolelle tai sit ei ketään..varsinkin kun on kyse ap:n kaverista..ei miehen). Noista jatkoista asia on sinällään vähän eri, koska et voi kuitenkaan tietää kutsuiko hän jatkoille tämän tytön takia tai muuten vaan.

Jos hän ei oo oikeen sun ystävä, niin mitäs jos vaan jätät kaveraamatta? Voittehan nähä muuallakin. Minä kyllä yhdyn utohon, etten rupeis horjuttamaan miehen tahdon voimaa sillä, et toisin jatkuvasti eteen tämmösen ihastuksen kohteen. Vaikka toiseen luottaa, niin näkeehän sitä silti tapahtuvan vaikka mitä ympärillä..sellasistakin, joista "ei ois uskonu". Eli ihmiset on ikävä kyllä vaan ihmisiä.

Voihan se olla, et oot väärässäkin..mut jos miehen tapoihin ei kuullu halailla sun ystäviä yleensäkin, saatika omiaan, niin kyllä vähän hälytyskellot niin sanoakseen vois soida. Mutta tuo on sinänsä viatonta, koska hän kuitenki sun seurassa on häntä halannut ja kutsunut jatkoille (myös muita). Jos hänen tapoihinsa taas kuuluu halailla vähän kaikkia isllon tällön, niin etpä oikeestaan välttis voi tehdä johtopäätöksiä. Puhuuko hän paljon tästä henkilöstä?

Olis musta vähän outoa, jos mun mies vaahkois jostaki mun ystävästä ja kohtelis erilai ku muita mun ystäviä. Joideki kans toki synkkaa paremmin, ja se pitäs vähä niinku erottaa noista ihastumisista ja muista. Mulla esim. entinen tuli tosi hyvin toimeen mun serkun kans, enkä ois ees kuvitellu et niillä olis ollu koskaan mitään (ei tosiaankaan). Mut sit jos se on sellasta jotenki erilaista..niin sit pitäs mun mielestä rauhottaa tilanne. Ainakin joksiki aikaa.

Jos tää ystävä on kuitenkin hyvä, niin älä hänen anna kärsiä tästä teidän ongelmasta. Voit nähdä häntä vaikka kaupungilla tai muualla, jos ei tunnu hyvältä kutsua häntä.

Ei meillä kyllä saunota sekasaunoissa tai missään =D Tosin epäilen, et näin nuorempaa sukupuolta olevana se ei jotenkin istuiskaan. Jotenki ku tyttöjen saunassa on aina niin henkevät jutut, se tunnelma menis pilalle..se on meillä ainakin ollu se hetki, ku saadaan ihan rauhassa puhua kaikesta ilman et on kuuntelevia korvia =)

tuskin sille kiltille ja vastuuntuntoiselle ja ujolle ja kauniille varattukelpaa. turhaan huolta kannat.
on harvinainen tapaus nykyään. erikoinen. kaikki nykyän työntävät itseään esiin.