Kun ylipainoinen ihminen ei kehtaa mennä uimaan...*turhaa pohdintaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
...koska on niin lihava, mutta menee kuitenkin rannalle mukaan ja seisoo rantavedessä shortseissa (tms) ja t-paidassa lastaan vahtien, niin eikö olisi ihan sama mennä sitten uimaankin, kun ihan yhtä lihava hän on niissä pukeissaankin?

Siis kun perusteluna uimattomuudelle on aika usein ollut se, että ei kehtaa kun on niin lihava, vaikka uimaan kyllä tekisi mieli.

Ei se lihavuus piilossa ole kuitenkaan. Joten miksei sitten myös ui, kun kerran mieli tekee.

Tajuaakohan kukaan mitä mä pienessä päässäni pohdin? :D

periaatteessa joo... mut onhan se eri asia jos on paljas läski höllyvä iho kuin vaatteen alla. mutta ei se kauniimmalsi tee jos on vaatteet päällä, kyllä se lihavuus näkyy kuitenki..

Tajuun...Olin ennen sellainen että uin vain iltaisin kun häpesin itseäni. Ja aatteles; en ollut oikeestaan edes lihava ! 168/ 68 kiloa.
Nyt 10 kiloa ja 10 vuotta myöhemmin uin ja nautin ja viis veisaan jos muotoni muita yököttävät = )

Mä tajuan. En usko, että kukaan rannallaolijoista yllättyy, siitä, mitä on vaatteiden alla. Ja en ymmärrä, että toisten ihmisten takia, muka heidän silmiä suojellakseen ei voi uida ja olla. Onko nykyään joku velvollisuus näyttää joltain tietyltä.

Ymmärrän joo mitä ajat takaa. Mä oon normipainoinen ja mull aon selluliittit, mä en uini moneen vuoteen (muuta kun mökillä alasti, kun ei muita lähel). Mulle ne sellut oli kynnyskysymys. Nyt mä oon sinut itteni kanssa ja käyn jopa uimahallissa sellujeni kanssa :saint:

No on se sillai eri, et ku on rumat jalat ja löysä arpinen vatsa niin ei halua esitellä niitä ihmisille. Varsinkaan kun esim. täältä saa aina lukea et miten ne KEHTAA mennä arpimahalla sinne ja tänne :/

Itse en kyllä varsinaisesti lihava kai ole, normaalipainon ylärajoilla, mutta löysä ja arpinen vatsa löytyy. Niin ja ne rumat reidet.

mullon semmonen uimapuku missä on helma!! peittyy läskimuhkura reisiä ees vähän ja takuoli! :) se on myös semmoinen joka ei myötäile joka kurveja joten tykkään. joskus uin alla bikinit ja joku löysä t-paita päällä. :D

Joo, mutta on se eri asia olla vaatteet päällä kuin uikkareissa joissa näkyy joka muhku ja kurvi ja kaikki selluliitit kaikkien näkösällä. Sitä on kuule niin paljon saanut paskaa niskaa ylipainosta ja ainaisia vitun tuijottelijoita ja tirskujoita joka päikassa ettei välttämättä jaksa sitä paskaa enää...

Jokaisen pitäisi älytä olla tuijottamatta, saatika nyt että kommentoi jotain tai nauraa ja JOKAISEN AIKUISEN TULISI OPETTAA TÄMÄ MYÖS LAPSILLE ETTÄ MAAIMASSA ON TOSIAAN KAIKENNÄKÖISIÄ IHMISIÄ EIKÄ NIITÄ SAA TUIJOTELLA JA HIHITELLÄ!!!

On se ihan eri näyttää yleisölle läskiä vaatteiden kera kuin ilman. Selluliitit, raskausarvet, epätasainen iho yms. eivät usein paista vaatteiden alta....ja näitä edellä mainittuja ihmiset monesti pitävät enemmän rumana kuin pelkkää massaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä tajuan. En usko, että kukaan rannallaolijoista yllättyy, siitä, mitä on vaatteiden alla. Ja en ymmärrä, että toisten ihmisten takia, muka heidän silmiä suojellakseen ei voi uida ja olla. Onko nykyään joku velvollisuus näyttää joltain tietyltä.

Olisipa kaikki noin järkeviä kuin sinä, sinulla varmaan lapsetkin on opetettu siihen miten käyttäydytään jos vaikka näkevät tosi lihavan ihmisen.

Hatun nosto sinulle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
...koska on niin lihava, mutta menee kuitenkin rannalle mukaan ja seisoo rantavedessä shortseissa (tms) ja t-paidassa lastaan vahtien, niin eikö olisi ihan sama mennä sitten uimaankin, kun ihan yhtä lihava hän on niissä pukeissaankin?

Siis kun perusteluna uimattomuudelle on aika usein ollut se, että ei kehtaa kun on niin lihava, vaikka uimaan kyllä tekisi mieli.

Ei se lihavuus piilossa ole kuitenkaan. Joten miksei sitten myös ui, kun kerran mieli tekee.

Tajuaakohan kukaan mitä mä pienessä päässäni pohdin? :D

Monesti oon miettiny samaa! Kai jollain tavalla ajattelevat ' on melkein yht notkea, kuin valaskin'
Tavallaan 'säälittää' joskus nämä immeiset, kun eivät selvästikkään kehtaa ja hyssyttelevät, jos lapset koittavat äitiä saada mukaan. Yhtä rohkeasti, kuin vatsakkaat ukotki menevät!

Tää aihe on täällä kyl aivan liian tuttu. Mä en ymmärrä miks ei voi mennä uimaan, on minkäkokoinen tahansa! Miten ne "läskit" kellekkään kuuluu? Pitää olla tietynlainen nyky-yhteiskunnassa, voihan kakka sentään. Todella tyhmää!

Joo. Just eilen näin kun eräs pyylevämpi naishenkilö otti aurinkoa täysissä pukeissa. Mahtoi olla kuuma... :whistle: Sitten miehellä ja lapsilla oli kuitenkin uimakamat päällä.

Mä kyllä kehtaisin mennä noiden läskieni ja selluliittieni kans uimaan,mut nuo roikkuvat rinnat pilaa koko jutun!!
Rintsikoilla sentään saa rinnat oikealle kohdalle,uimapuku antaa niiden roikkuu.Bikinien yläosista ei löydy kokoja:/ (saa muuten laittaa linkkiä jos tiedossa hyvät sivut )

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Tää aihe on täällä kyl aivan liian tuttu. Mä en ymmärrä miks ei voi mennä uimaan, on minkäkokoinen tahansa! Miten ne "läskit" kellekkään kuuluu? Pitää olla tietynlainen nyky-yhteiskunnassa, voihan kakka sentään. Todella tyhmää!

Niinpä.
Mutta kun sitä kuulee koko ajan haukkumista ja tuijottamista, voit uskoa että itsetunto on kaikkea muuta kuin uimakuntoinen!

Sitä varten olen nyt alkanut laihduttamaan, että ensi kesänä minäkin kehtaan mennä uimaan lasteni kanssa. Nyt ylipainoa on n. 40kg, ja olen luvannut että jos vuoden päästä kesällä ylipainoa on alle 20kg, menen varmasti uimaan. Siinä vaiheessa saa olla jo ylpeä itsestään vaikka laihdutus olisikin kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

Niinpä. Itse olen paksu, lapseni mielestä "maailman paksuin" ( 78-kiloinen ).
Minä ainakin ihan ilahdun kun isompikokiset kantaa itsensä ylpeästi. Ja näillä kiloilla suon iloa muillekin: olkaa hoikat tyytyväisiä kun on teitä isompia!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Joo. Just eilen näin kun eräs pyylevämpi naishenkilö otti aurinkoa täysissä pukeissa. Mahtoi olla kuuma... :whistle: Sitten miehellä ja lapsilla oli kuitenkin uimakamat päällä.

No hui kauhia! Kylläpä olet nähnyt jotain T-O-D-E-L-L-A merkillistä ja viheltelemisen arvoista. Hoh-hoijaa...

no, mulla on tilanne se, että en viitsi ihan ehdoin tahdoin mennä rannalle uimapuvussa kuuntelemaan niitä: "voi vittu miten kauhea läski toikin on!" - lausahduksia. kun en koskaan niitä kuule vaatteet päällä mutta uimapuvussa kylläkin.

toinen asia miksi en uimapuvussa rannalle mene on se, että mulla on jaloissa, kainaloissa, käsivarsissa (siis vatsan ja rintojen lisäksi) niin paljon raskausarpia että ei ole tosikaan. ihan oikeesti, kukaan teistä ei voi tajuta miltä semmonen tuntuu. eikä kellään teistä ole koko kroppa kun seepralla (sen verran niitä teidänki kroppakuvia on useissa pinoissa nähty) :(

Mulla on n. 20 kg ylipainoa ja en vaan yksinkertaisesti kehtaa näyttää selluliitteja ja raskausarpiani muille. Mieluummin olen siellä rannalla sitten shortsit ja toppi päällä enkä mene uimaan ollenkaan. Jos minua jo itseänikin ällöttää oma vartaloni, voin vaan kuvitella mitä toiset siitä ajattelevat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on n. 20 kg ylipainoa ja en vaan yksinkertaisesti kehtaa näyttää selluliitteja ja raskausarpiani muille. Mieluummin olen siellä rannalla sitten shortsit ja toppi päällä enkä mene uimaan ollenkaan. Jos minua jo itseänikin ällöttää oma vartaloni, voin vaan kuvitella mitä toiset siitä ajattelevat.

Jos sinua itseäsi noin kovin ällöttää, niin miksi et pudota hieman painoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Hyppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

No hui kauhia! Kylläpä olet nähnyt jotain T-O-D-E-L-L-A merkillistä ja viheltelemisen arvoista. Hoh-hoijaa...

niimpä. tulee mieleen että olitpa sitten missä tahansa vaatteissa niin joku oksentaa.

voi kumpa noille oksentajille ja paskantärkeille ihmisille tulis itselleenkin se +45 kiloa niin voisin kysästä sen jälkeen että: "miltä tuntuu?" ja "no, etkö nyt vois sitten sitä uimapukua pistää päälle että me varmaan nähdään ne kaikki sun läskis ja voidaan vähän vielä lisääkin haukkua!"

Usko minua, eivät ajattele susta mitään. Omaan napaan kaikki vaan tuijottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja no höh :/:

Jos sinua itseäsi noin kovin ällöttää, niin miksi et pudota hieman painoa?

en ole tämä vieras joka tuon kirjoitti, mutta vastaan omalta osaltani: laihdutusprosessi on mulla menossa, mutta tiettyjen terveydellisten rajoitteiden vuoksi se on hemmetin hidasta.

ja ei ne raskausarvet laihduttamalla katoa.