Kun vitsi muuttuu todeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan taatusti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aivan taatusti harmaana

Vieras
Ehkä noin puoli vuotta sitten sattui pari tapausta ja sen jälkeen kavereiden jälkeen pelleiltiin, että joo mulla on suhde tuon miehen kanssa. Se oli ihan hauskaa siihen saakka, kunnes huomasin olevani oikeasti ihastunut häneen :heart:
Kellekään en voi tunteitani myöntää, hullunahan ne minua pitäisivät :ashamed: Näen tuota miestä joskus joka päivä, joskus kerran viikossa ja kylläpä on elämä mennyt hankalaksi. Hyvä että kahvini saan juotua jos mies istuu esim. viereisessä pöydässä... varsinkin kun yleensä kovasti katselee meidän pöytään!

Voi tuska, mulla on ihan samanlainen tilanne. Kaverit alkoi veistelemään, että mulla on suhde yhden miehen kans ja sitten mä ihastuinkin siihen mieheen. Olen kuitenkin varattu ja niin on mieskin. Kauheaa vaan, kun se mies tekee mulle juttua ja katselee...

Alkuperäinen kirjoittaja BlackDevil:
Noh vähän samanlaiset tunnelmat....siis minähän en oo kiinnostunut....tai siis joo ...ööö vaikeeta...tuijotteli kahvipöydäs suoraan silmiin ....naimisis on ja kaks skidii...mie sentäs vapaa

voi meitä :hug: :D

Jos omassa elämässäsi elät vaan tasaista arkea, niin nyt sitten luulet vaan olevas ihastunut häneen? Jos alitajuisesti kaipaat jotain piristystä? Ehkä vähän kaukaa haettua mut tuli vaan mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Jos omassa elämässäsi elät vaan tasaista arkea, niin nyt sitten luulet vaan olevas ihastunut häneen? Jos alitajuisesti kaipaat jotain piristystä? Ehkä vähän kaukaa haettua mut tuli vaan mieleen..

Ei, en usko tuohon teoriaan. Kiitos kuitenkin :)
Vaikka en kesällä edes nähnyt häntä, oli hän mielessä jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
jospa se on ihastunu kans :heart:

En kyllä ymmärrä mitä ihanaa on siinä, jos toinenkin on ihastunut! Kun kumpikin osapuoli on nyt varattu, niin ennemmin toivoisi että ihastuminen on yksipuolista ja menisi ap:lla ohi!

Haluatko sä ap olla ihastunut siihen? Jos näin, niin miksi ihmeessä kun olet varattu? Yritä päästä siitä ihastumisesta ohi (ja siitä pääsee kyllä jos vain haluat!).

No sehän on ihan ok vaikka ihastuukin, kunhan pitää huolta ettei anna mitään muuta tapahtua :wave: Minäkin ihastun milloin kehenkin, kyllä se piristää omaakin suhdetta kun kuvittelee toisen miehen oman tilalle :whistle:
Ja joistakin julkimoihastuksista voi vitsailla miehenkin kanssa, siis jos olen lätkässä vaikka Tuomo Ruutuun, niin ihan voin heittää siitä läppää :D mut jos joku miehen kaveri tai naapurin mies, niin en viitsi sellaista miehel kertoo :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Haluatko sä ap olla ihastunut siihen? Jos näin, niin miksi ihmeessä kun olet varattu? Yritä päästä siitä ihastumisesta ohi (ja siitä pääsee kyllä jos vain haluat!).

Voiko ihastumistakin haluta? Ja miten siitä pääsee yli, kun näkee toista jollei joka päivä niin ainakin monta kertaa viikossa.

no mie ihastun jatkuvasti... joka kerta ku tulee house tai pako tai joku ihana leffa... mutta mie ihastunki niihin rooleihin ja miehiin niissä rooleissa... :D

kait se on jotain haaveilua tms.

joskus jos omassa suhteessa menee huonosti tai puolisosta on alkanu paljastumaan puolia joista ei pidä, on ihastuminen toiseen paljon herkemmässä. ei sen mitään tarvi merkitä jos ei sille mitään halua tehä. se halu lähtee itestä ja sitä voi ite hallita. ihastumista ei välttämättä voi.

Samaa mietin minä, siis että miten siitä ihastumisesta pääsee eroon, jos se on kerran vain ihastumisen haluamista? Minä näen kanssa ihastustani monta kertaa viikossa, joten vaikeaa on.

mäkin olen ihastunut! se on niin sanoinkuvaamaton tunne kun toinen tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee! ja kaikista parasta siinä on että tietää että se toinen tuntee samoin. voi istuu kattomassa ihan hiljaa käsi kädessä auringonlaskua rannalla. tai sitten vaan ottaa kädestä kiinni ruuhkasessa kaupassa ettei huku ihmisvilinään. ja se että hakee päänsärky lääkettä pyörällä melkein kummenen kilsaa sateessa kun se ihastus on kipee.ja niin paljon kaikkee muuta.

ja tätä on jatkunut jo yli 15 v. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
mäkin olen ihastunut! se on niin sanoinkuvaamaton tunne kun toinen tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee! ja kaikista parasta siinä on että tietää että se toinen tuntee samoin. voi istuu kattomassa ihan hiljaa käsi kädessä auringonlaskua rannalla. tai sitten vaan ottaa kädestä kiinni ruuhkasessa kaupassa ettei huku ihmisvilinään. ja se että hakee päänsärky lääkettä pyörällä melkein kummenen kilsaa sateessa kun se ihastus on kipee.ja niin paljon kaikkee muuta.

ja tätä on jatkunut jo yli 15 v. :D

Höh, ei tota lasketa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:

Ei, en usko tuohon teoriaan. Kiitos kuitenkin :)
Vaikka en kesällä edes nähnyt häntä, oli hän mielessä jatkuvasti.

Kuinka oma parisuhteesi voi jos ajatukset kokoajan toisessa miehessä?

Yhteistyössä