Kun vauvasi oli syntynyt, unohditko kaikki kivut?

Tänään oli kaverin kanssa juttua kun sanotaan että "vauvan rinnallesi saatuasi kaikki kivut ja tuskat synnytyksestä unohtuu"! Juu mulle ei ainakaan käynyt niin, aika tuskainen olo oli vauva rinnallakin, vaikka onnellinen olinkin.
 
ei
juu ei. puudutus lakkas ja ommeltiin sitten ihan ilman puudutusta, kun ei ekalla kertaa osannu sanoa että puuduttakaa prkl lisää. se koski eniten koko ekassa synnytyksessä, vaikka helvetilliset avautumiset ja taivaallinen epiduraali koettiin, 2.asteen repeämä ja eppari..
 
Ammattilainen
No esikoisen jälkeen ei tod! |O Mua ärsytti ihan sikana kun kaikki oli hokenu tuota, ja kukaan ei voinu valista amua että totuus voi olla jotain ihan muuta! :eek: Tokan jälkeen kivut kyllä unohtui!
 
En unohtanut.
Esikoisen jälkeen unohdin kuitenkin sen verran, että halusin vielä lisää lapsia. Nyt kuopuksen syntymän jälkeen olen aivan varma että en uskaltaisi enää synnyttää. Kuopus on nyt 1v3kk ja vaikka välillä kuinka vauvakuume nostaa päähän niin synnytys oli niin kivulias etten siihen hommaan enää uskaltaisi lähteä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
no synnytys meni aika hyvin eikä mitään kipuja sen jälkeen pahemmin ollu,ni kai vois sanoa että unohin :whistle:
Kuin myös. Kyllä muu maailma ympäriltä haihtu kun vauva tuohon massulle nostettiin, ja miehen kans ihmeteltiin pientä ja suloista vauvelia... :heart:
 
se on vasta mukavaa
ihmeellinen taika vaan siinä pienessä nyytissä,kun sen saa ulos ni kivut unohtuu tai ne ei oo enää mitään verrattuna siihen kun yrität ensin sitä ulos...
 
Samantien kun likka oli pullahtanut pihalle loppui kivut. En muistanut enää kipuja vaan halusin vain nähdä vauvan ja ehdin kaksi kertaa kysyä, että kumpi se on ennenkuin sain vastauksen. :xmas: :D Mutta kyllä ne kivut sitten palasi, lievempinä tietysti, kun alapää oli "vähän" kärsinyt.
 

Yhteistyössä