Rukoilijasirkka
Hei kerro toi sille. kirjota vaikka, niin jää huutamiset ja semmoiset pois.Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:tämä ja eräs toinen samantyylinen teksti sai mut ajattelemaan. ja niin totta meidänkin kohdalla. mies ei ees kysy ikinä mitä ajattelen tai miten on mennyt, eikä tuo ilmi sitä että olisi kiinnostunut mun jaksamisesta. oikeesti suurinosa ärtymyksestä johtuu huonosti nukkuvasta vauvasta, mutta miehen asenne syö loputkin voimat.Alkuperäinen kirjoittaja äite:Vielä pakko kommentoida, että on helppo sanoa että pitäis jaksaa ja kuuluu asiaan jne. Tai sitten kysyä, miksei mies muka voi välillä hoitaa vauvaa tms. Itselläni kaikkien raskaimmalta tuntui just se, että vauvan piti olla meitä yhdistävä asia ja meidän piti yhdessä selvitä kaikista tilanteista, mutta tosiasiassa ajauduttiin vaan kauemmas. Olisinhan voinut vaatia mieheltä kaikenlaista tai pyytää tänne jonkun että olisin nukkunut väsymystä pois, mutta se ei olisi poistanut sitä musertavaa tosiseikkaa ja tunnetta, että ajauduttiin koko ajan kauemmas toisistamme.
siis jos oon ärtynyt,niin jos se tulisi siihen lähelleni silloin ja kertoisi että ymmärtää että mulla on rankkaa,pitäis vaan kiinni tai hierois kipeitä hartioita niin munkin ärtymys laantuisi huomattavasti. mutta mies vaan välttelee jopa jos koetan nätisti puhua asioista. on vaan hiljaa ja tuijottaa johonkin(ei edes katso silmiin kun koetan puhua tärkeistä asioista) siis kyllähän mä oon tätä ajatellut,mutta nyt se iski todella tajuntaan mä en saa sitä henkistä tukea mieheltä mitä tarvitsisin tässä tilanteessa. :'(