Tiedän kyllä et joillakin vauvoilla se voi tulla tavaksi mutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko kommentoida tähän, et kaikilla kiinteiden aloitus ei vaikuta mitenkään yöuniin. Jatkuva heräily voi olla myös tapa, mistä on vaikea päästä eroon. Ja mulle kävi niin, että sitten kun vauva vihdoin alkoi nukkua heräilemättä yöt, niin mä heräsin silti vielä pitkään niinä aikoina, kun aiemmin olin imettänyt. Nykyään olen jo työelämässä ja joka aamu herään vähän ennen kellon soimista, sama viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Perhetyöntekijä voi ottaa vauvan ja lähteä hänen kanssaan ulos niin et saat itse levättyä.Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Ekaks kannattas alottaa siitä et saako vauva tarpeeksi päivän aikana ruokaa. Syökö jo kiinteitä?Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt::'( vauva nukkuu todella huonosti,on nukkunut koko 5kk,pahimmillaan herää 12kertaa yössä ja 6-6.30ylös. minä olen todella poikki ja ärtynyt tämän takia. mies ei oikein ymmärrä tätä ja ottaa itteensä jos tiuskaisen jostain(vaikka pyydän anteeksi ja vaikka oon selittänyt hänelle), okei ymmärrän ei ole kiva kuunnella tiuskimista ja jopa huutoa. mutta mä en vaan jaksa tiettyjä asioita tässä olotilassa. mä oon kun perseeseen ammuttu karhu. ja musta tuntuu että ei mee kauaa ku mies kattelee muita. miksi se ei voi tajuta että ei tämä ole oikea arki minä vaan kauheen väsymyksen nuuduttama
Jos ei niin sit kiireen vilkkaa niitä aloittamaan. Velliä ja puuroa iltaisin ennen nukkumaan menoa.
Tietysti jos ei oo vielä kiinteitä saanut niin yhdestä ruoka-aineesta aloitetaan.
Sä voisit saada perhetyöntekijän auttamaan vauvanhoidossa niin et itse saisit levättyä.Ootko neuvolassa tuosta puhunut?
tuota tuleeko se perhetyöntekijä yön heräilee vauvan kanssa?? (tai oikeammin menee johonkin yöksi vauvan kanssa koska mä herään joka inahdukseenkin)jos ei niin ei kiitos! mä en ala mahdollista päiväuni aikaa valvoo siks et joku on kylässä meillä.
ei syö kiinteitä kun kasvaa hyvin muutenkin
Vauvalla voi olla silti nälkä vaikka kasvaakin ok ja sen takia yöllä heräilee.
Kannattaa miettiä kiinteiden alotusta eikä vaan härkäpäisesti pitää kiinni tuosta täysimetyksestä niin voisitte mahdollisesti saada rauhalliset yöt ilman jatkuvaa heräilyä.
tuossa tilanteessa mä oisin valmis yrittämään kaikkea mahdollista mikä voisi tuoda helpotusta tilanteeseen.