kun vaimo jättää miehen ja lapsen. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Leo"

Vieras
meillä kävi niin. en saa vaimoon yhteyttä ja viimeksi kun sain niin tuli vain viesti ettei halua nähdä enää eikä tulla kotiin. onneksi lapsi on vielä pieni ettei kunnolla ymmärrä mutta kaipaa äitiä kovasti. voihan isä olla yh ilman että pieni tyttäreni otetaan minulta pois. en käytä päihdeaineita ja olen kunnollinen mies.

Tottakai voi olla.

Surullista toki, mutta nyt on parempi että keskityt vain lapseesi ja annat ajan kulua.

Todennäköisesti vaimosi ottaa kyllä yhteyttä kun on siihen valmis, ehkä hän nyt jostakin syystä tarvitsee omaa aikaa...

Tsemppiä sinulle! :hug:

Luulisin, että ihan ekana kannattaa ottaa lastenvalvojaan yhteyttä.

Isä voi olla yh, ja aika todennäköisesti saa sitä ollakin (tai lähivanhempi siis) jos äiti tekee tuollaisen tempun.

Tottakai voi olla.

Surullista toki, mutta nyt on parempi että keskityt vain lapseesi ja annat ajan kulua.

Todennäköisesti vaimosi ottaa kyllä yhteyttä kun on siihen valmis, ehkä hän nyt jostakin syystä tarvitsee omaa aikaa...

Tsemppiä sinulle! :hug:

Vaimoni on ennenkin tehnyt tehnyt katoamistemppuja eikä ole tullu kotiin muuten kuin vaatteita ja rahaa hakemaan. pitäisikö minun ottaa ero vai antaa asian olla?

[QUOTE="Leo";27017619]Vaimoni on ennenkin tehnyt tehnyt katoamistemppuja eikä ole tullu kotiin muuten kuin vaatteita ja rahaa hakemaan. pitäisikö minun ottaa ero vai antaa asian olla?[/QUOTE]
Do you live in Porvoo?

[QUOTE="Leo";27017619]Vaimoni on ennenkin tehnyt tehnyt katoamistemppuja eikä ole tullu kotiin muuten kuin vaatteita ja rahaa hakemaan. pitäisikö minun ottaa ero vai antaa asian olla?[/QUOTE]

siis ennen lastako vai lapsen ollessa vauva? minkä ikäinen lapsi nyt on?

No eihän tuollainen kovasti luottamusta herätä.

Vaikea sanoa suhteestanne kokonaisuutena, mutta tuollainen häilyvyys saisi ainakin itseni harkitsemaan, josko mieluummin viihtyisin ihan itsekseni.

Yhteistyössä