Tuttua
Minun mielestä hän on narsisti. Toki monilla on oma määritelmä narsisteista. Ja kun tuohon lisätään mainitsemasi kyttääminen niin nousee mieleen oma kokemukseni narsistisesta suhteesta, jossa hän itse sanoi että mitä enemmän kyttää sitä todennäköisemmin itsellä on joku toinen.Aikalailla kuvauksen mukainen nainen löytyy kotoa. Hoidan pääosan kaikista kodin velvotteista toimeentuloa myöten. Primadonna tekee joskus satunnaisesti jotain, mitä muistaa mainostaa sen jälkeen päivä tolkulla. Keskustelu kotona keskittyy lähinnä siihen mitä hänen tulisi saada tai mitä hän on tehnyt, aikoo tehdä etc. Seksiä saisin, jos olen aloitteellinen, hieron, kehun ja palvon. En muista milloin hän olisi tullut oma-aloitteisesti edes koskettamaan mua, vaikka itse valittaa, että ei saa tarpeeksi läheisyyttä. Tähän kun vielä lisätään lähes taukoamaton kyttääminen ja saarnaaminen on fiilis mennyt koko hommaan. Tässä tilanteessa sooloseksi voittaa melkein aina naisen kaipuun.
Lopuksi paljastui että toinen hänellä oli.. Eli tuo kommentti kyttäämisestä jne.. piti paikkansa.
Viimeksi muokattu: