Kun ulkoilette lasten kanssa, millä perusteella valitsette vaatteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En muuten suosittele minihameita leikkikenttä vaatteeksi.

Kerran kovalla kesähelteellä menin lasten kans leikkarille, vaatetuksena pikkunen farkkuhame ja toppi. Siinä sitten möngin hiekkiksen reunalla ja kumarruin vähän liikaa. Takaa kuului heleällä pikkutytön äänellä "Oi Mamma, kato kun tolla tädillä on ihana Hello Kitty pyllyssä"... Mulla oli siis Hello Kitty alkkarit :ashamed:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Musta taas on ihana kattella viime kesän videoita, kun mä pyllistelen pojan polkupyörän asennuksen kanssa ja näköjään on matalien caprien kanssa kuitenkin ei_niin_matalat alkkarit. Ah, miten tyylikästä. Paitakin oli rullautunut navan yläpuolelle...

Muitakin tyylisankareita kun vaan minä :xmas: Enää en kyllä mee missään hameessa leikkikentälle :whistle:

Mielestäni naisten tulee pukeutua sään- ja tilanteen mukaisesti. Jos lähdetään juhliin tai kylään autokyydillä niin se on eri asia. Vesisateessa farkuissa ja ns naisellisessa puserossa märkänä hytisevä nainen on kerrassaan typerä näky. Nykyaikaiset ulkoiluvaatteet ovat sateen ja tuulen pitäviä mutta silti tyylikkäitä ja naisellisia. Kun kävelylenkillä tai miksei kauppareissullakin tulee vastaan tällaiseen tyylikkääseen ja säänmukaiseen ulkoilupukuun pukeutunut nainen niin kyllä siinä silmä lepää.

Alkuperäinen kirjoittaja nuorimies:
Mielestäni naisten tulee pukeutua sään- ja tilanteen mukaisesti. Jos lähdetään juhliin tai kylään autokyydillä niin se on eri asia. Vesisateessa farkuissa ja ns naisellisessa puserossa märkänä hytisevä nainen on kerrassaan typerä näky. Nykyaikaiset ulkoiluvaatteet ovat sateen ja tuulen pitäviä mutta silti tyylikkäitä ja naisellisia. Kun kävelylenkillä tai miksei kauppareissullakin tulee vastaan tällaiseen tyylikkääseen ja säänmukaiseen ulkoilupukuun pukeutunut nainen niin kyllä siinä silmä lepää.

No tuotahan mieltä minäkin oon, mutta tämä vanhempi nainen on sitä mieltä että ulkoiluvaatteet ja -jalkineet eivät ole Naisellisia. Pitäis vissiin olla pitsiä, röyhelöä, hameenhelmaa, korkkaria... :D
(oon tämän ketjun ap)

Kyllä mä pitäisin miestäkin hiukan pönttönä jos se menis pikkukengissä ja villakangastakissa tuohon pihalle pojan kanssa peuhaamaan. Musta tyylikkyys on sitä, että pukeutuu tilanteen mukaisesti sopiviin, ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin.

Yhteistyössä