Kun tuo naapuri siis lainaa ihan kaikkea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Pelottaa.... :ashamed:
Siis tehä ilmotus.
Naapuri on sanonut ettei kestäisi jos lapset siltä vietäisiin.. :/

No eihän se automaattisesti sitä tarkoita että vietäis. Mutta on se hyvä siltäkin kannalta että naapuri saa viestin että toimii väärin. Jospa alkais ajattelemaan lastensa kannalta.

Naapuris voisi ruveta saamaan esim. kotiapua tilanteeseensa, jos kerran on niin väsynyt lastenhoitoon, että pitää rentoutua oluella :( Lapsiperheiden kotipalvelusta saa apua esim. kotitöihin ja lasten ulkoiluun. Lasten huostaanotto on aina viimeinen vaihtoehto, kun muista apukeinoista ei ole ollut vastetta!

:ashamed: Heti ensimmäisen viestin jälkeen oli pakko kurkata profiiliin että puhutaanko minusta. Olen nimittäin kovin hanakas lainaamaan kaikkea ja tarpeettomia tavaroita kierrätän.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
:ashamed: Heti ensimmäisen viestin jälkeen oli pakko kurkata profiiliin että puhutaanko minusta. Olen nimittäin kovin hanakas lainaamaan kaikkea ja tarpeettomia tavaroita kierrätän.

Voi sinua hassua. :D

Tiedätkö, jos hänestä ilmoituksen teet niin ei taatusti viedä heti lapsia pois. Hän saa perhetyöntekijän, joka auttaa arjen sujumisessa ja tukee olemaan ilman kaljaa. Voipi saada vaikka tukiperheen tai tukihenkilön.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Tiedätkö, jos hänestä ilmoituksen teet niin ei taatusti viedä heti lapsia pois. Hän saa perhetyöntekijän, joka auttaa arjen sujumisessa ja tukee olemaan ilman kaljaa. Voipi saada vaikka tukiperheen tai tukihenkilön.

On tukiperhe jossa isompi lapsi käy kerran kuussa.
Perhetyöntekijää ei halua.

jos teet ilmoituksen niin teet varmasti ison palveluksen lapsille,saavat kunnon hoidon ja tuen,ja paremman elämän ja tämä nainen samalla mahdollisuuden parempaan elämään,en mä ainakaan suostuis tollasta kattomaan,ja nyt oot tiukkana etkä lainaile enää mitään

Miks sä tommoseen suostut???? :o . Kai sä sit saat rahat pitää jos kerran laitat sen tavaroita huutonettiin, vai miks teet tollasta? Ja vielä lainaat kaikkia tavaroita. Rajansa kaikella.

Yhteistyössä