Kun tiedän sukupuolen niin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
tekis mieli kysellä ehdotuksia nimeksi, että sopis sisarusten kanssa. Mutta.

Ongelma 1: en haluis kertoo kumpi tulee..
Ongelma 2: en ole kertonut toistenkaan lasten nimiä täällä.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:25 Helmi-Kana kirjoitti:
tekis mieli kysellä ehdotuksia nimeksi, että sopis sisarusten kanssa. Mutta.

Ongelma 1: en haluis kertoo kumpi tulee..
Ongelma 2: en ole kertonut toistenkaan lasten nimiä täällä.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :D
Ihana masu sulla profiilissa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:19 Kysymys kirjoitti:
Alkaako lastesi nimet N:llä, M:llä ja J:llä? Jos alkaa noilla kirjaimilla, niin sitten oot kertonut lasten nimet ja myös vauvan sukupuolen. B)

käsittämättömän pelottavaa :o :o
eikö se tiimarivihko ookaan ihan urbaanilegendaa... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:25 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:19 Kysymys kirjoitti:
Alkaako lastesi nimet N:llä, M:llä ja J:llä? Jos alkaa noilla kirjaimilla, niin sitten oot kertonut lasten nimet ja myös vauvan sukupuolen. B)
En ole suoraan kertonu enkä ainakaan nikilläni.... Että joo. Kuka sit mahdat olla..

En oo kukaan sun tuttu, enkä edes musta. Joskus sitä vaan hoksaa kuka musta on kyseessä. :whistle: B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:32 Helmi-Kana kirjoitti:
En oo kukaan sun tuttu, enkä edes musta. Joskus sitä vaan hoksaa kuka musta on kyseessä. :whistle: B)
Ok. Kiitos kun kerroit! Ei tarvii pohtia päätä puhki, kun muutenki on mieli murheinen. =)

[/quote]

:)

 

Yhteistyössä