1. Se imutuslörtsytysääni kun äitini soittaa ja on samaan aikaan tupakalla, en voi sietää :headwall:
2. BB-Piian narinariääni
3. Ruuan mässytys
Ai että nuo äänet pistää vihaksi :ashamed: joskus tekis äidille mieli sanoa et soittas ees joskus sillonkin ku ei oo röökillä, jotenkin rupee hermostuttamaan ja ärsyttämään siinä puhelimessa puhua ja sit tulee tiuskittua :ashamed: Ruuan mässytys on hirveän kuulosta, ja ääni on kahta kauheampi mikäli vielä joutuu katsella sitä mässyttäjän suuta samaan aikaan. ja no, piian ääntä ei tarvi kaiketi selittää
2. BB-Piian narinariääni
3. Ruuan mässytys
Ai että nuo äänet pistää vihaksi :ashamed: joskus tekis äidille mieli sanoa et soittas ees joskus sillonkin ku ei oo röökillä, jotenkin rupee hermostuttamaan ja ärsyttämään siinä puhelimessa puhua ja sit tulee tiuskittua :ashamed: Ruuan mässytys on hirveän kuulosta, ja ääni on kahta kauheampi mikäli vielä joutuu katsella sitä mässyttäjän suuta samaan aikaan. ja no, piian ääntä ei tarvi kaiketi selittää