ärsykkiääni-pino

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
1. Se imutuslörtsytysääni kun äitini soittaa ja on samaan aikaan tupakalla, en voi sietää :headwall:
2. BB-Piian narinariääni
3. Ruuan mässytys

Ai että nuo äänet pistää vihaksi :ashamed: joskus tekis äidille mieli sanoa et soittas ees joskus sillonkin ku ei oo röökillä, jotenkin rupee hermostuttamaan ja ärsyttämään siinä puhelimessa puhua ja sit tulee tiuskittua :ashamed: Ruuan mässytys on hirveän kuulosta, ja ääni on kahta kauheampi mikäli vielä joutuu katsella sitä mässyttäjän suuta samaan aikaan. ja no, piian ääntä ei tarvi kaiketi selittää :D
 
1. Ruoan syöminen suu auki.
2. Lautasen raapiminen ruokailuvälineillä.
3. "Kaikki linjat ovat yhä varattuna, odottakaa hetki."
4. Isompien metelöinti juuri silloin kun vauva nukahtamassa.
5. Meteli mikä tulee kun joku idols-tyyppi aukaisee suunsa laulamistarkoituksessa.
6. Liitutaulun raapiminen.
 
Maiskutus ja mässytys, ne ovat ihan kamalia. :/
Hitsi, en keksi nyt muuta.
Eikun keksinpäs, kiitos annanyymille, kimi Räikkösen narinaa en pysty kuuntelemaan, en millään!
 
1. Ruoan mässyttäminen
2. Hammaslääkärin pora :x
3. Jos joku (muu kuin itse) oksentaa
4. Meillä yks sohva pitää kamalaa meteliä, ja se on ihan hirveen kuulonen! :o
5. Hampaiden kirskutus!! |O
6. Jos joku laulaa oikein epävireisesti... Menee kylmät väreet selässä!!! |O |O
 

Yhteistyössä