Kun teillä on loma: Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On ko lomallanne suuniteltua ohjelmaa, ,matkustusta, kyläilyjä yms. vai onko lomanne ihan vain olemista ja tekee mitä huvittaa ajatuksella ?

itse haluaisin olla vaan, mutta tuntuu että koko suku odottaa että "nyt kun olette lomalla " sitä kierretään ja reissataan vaikka missä.
Tiedän siis että ei minun ole pakko mennä, siitä ei ole kyse, vaan mietin vaan että oletteko kaikki muut sellaisia, että touhuatte lomalla paljon ?

Mennään pariksi päiväksi siskon mökille. Myös Lintsi ja Korkasaari kuuluvat suunnitelmiin. Muuten ohjelma on vapaata. Lähdetään vaikka uimarannalle, jos on hellettä.

Mulla on koko heinäkuu lomaa, enkä ole tehnyt mitään suunnitelmia. Mennään mökille kun miehellä vapaata, lasten kanssa uimaan, siinäpä se tekeminen. Kunhan miehen loma alkaa, on suunnitelmissa Särkänniemenreissu.

Mä haluan lomalla olla vaan ja keksiä sitä mukaa tekemistä kun mieleen juolahtaa.

Käydään laivalla kerran, särkänniemessä ja ehkä puuhamaassa. Sitten vielä vietetään päivä tai kaksi Helsingissä, käydään Korkeasaaressa ja Suomen linnassa ainakin. Eli ei mitään ihmeellistä, vaikka jotain extraa kumminkin. Muuten vaan ollaan, käydään koiran kanssa lenkillä, mennään leikkipuistoon, metsään käveleen, rannalle, bussilla keskustaa jne..

Mulla on yleensä ihan liikaa ohjelmaa. Tiedän, että pitäisi ottaa iisistikin ja keräillä voimia syksyä varten, mut lomalla tulee sellainen fiilis, että on pakko tehdä ja mennä mahdollisimman paljon, kun kerrankin on aikaa... Ensi viikolla alkavalla lomalla olen nyt päättänyt ottaa rennommin (tai ainakin yrittää) :)

No me mennään loma rennolla asenteella :cool:

Tähän mennessä ollaan oltu aikalailla kotosalla, vain yks pidennetty vkonloppu käytiin miehen kans Hesassa. Tarkoitus olis tässä jossain vaiheessa lähteä sit lasten kanssa johonki reissuun, mut vielä en tiedä kierrelläänkö kotimaata vai otetaanko äkkilähtö etelään. Sukulaisia/ystäviä eri puolilla Suomen moikataan, jos suunnitelmiin sopii =)

Yhteistyössä