A
Amelie
Vieras
Joo ei tunnu lomalta ei sitten pätkääkään.Välillä menee hyvin jos isommilla lapsilla on kavereita (6v ja 7v),mutta nyt on piha ollut aika tyhjä ja vanhemmat lapset vaan nahistelee ja tappelee keskenään.Kuopus uhmistelee ja sotkee isompien leikit (2v) ja taas soppa on valmis.Olen yrittänyt kehittää pienimuotoista ohjelmaa (kävimme mm. Sellon HopStopissa koko porukalla) mutta kaikki huvitukset maksaa ihan älyttömästi kolmelta lapselta!!! Kotihoidontuella kitkutellaan joten koko ajan ei voi olla "reissaamassa" kun tuntuu että kaikesta saa maksaa.Mulla ei ole ajokorttia joten kavereilla kyläily on hankalaa.Onneksi miehen loma alkaa 2 viikon päästä.Kamalaa sanoa,mutta arki on paljon kivempaa kun lapsilla on toimintaa (koulu- ja kerho).
Miten muilla? Sukulaiset asuu kaukana,eikä hoitoapua ole saatavilla,olen niiin kypsä...MUN loma alkaa vasta sitten kun mies jää kotiin........
Kiitos kun sain purkautua
Miten muilla? Sukulaiset asuu kaukana,eikä hoitoapua ole saatavilla,olen niiin kypsä...MUN loma alkaa vasta sitten kun mies jää kotiin........
Kiitos kun sain purkautua