S
sh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei kai vielä asiaan ole kuitenkaan syntynyt ratkaisua?
Ei ole vielä sopua syntynyt. Huomenna selviää klo.18, että tuleeko se sopu vai ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei kai vielä asiaan ole kuitenkaan syntynyt ratkaisua?
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hittolainen kun ei päästykään vaatimaan koko lajin hävittämistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Peesi =)Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kyllä minua kiinnostaa, mutta vielä pitää odotella, että neuvottelutuloksista kerrotaan tarkemmin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Jätit pois tuosta tummennetun kohdan ''Jollain tasolla'', ei kokonaan, mutta jollain tasolla joo. Ehkä eniten sen perusteella mitä olen lukenut sh:n suusta kuinka he olisivat valmiit jättämään vaikka potilaat kuolemaan 500 euron takia ja kaikki se ''Hahhaa, hoitaa ne mussukkanne ihan itse siellä sydänosastolla ja keskolassa'' ja yleensä toisten kylmyys tähän tilanteeseen. Ei väliä vaikka kuinka yrittäisi selittää ettei vähättele rahantarvetta, leimataan heti sellaiseksi joka ei arvosta sairaanhoitajien työtä ja muuta mustavalkoista soopaa. Mä olen aina arvostanut ja tulen aina arvostamaan sairaanhoitajia ja olen sen heille monta kertaa sanonut. Olen ollut silti huolissani potilaista, appeni sairastaa syöpää, anopilla on jatkuvasti sydänoireita jotka vaativat sairaalahoitoa, ihmiset odottavat leikkauksiin pääsyä jne,..lista on loputon. Kaikki varmaan tajuavat sen ettei tää tilanne ole potilaiden tai sairaanhoitajienkaan syytä,kkaa, jos voisin. Poliitikot eivät osaisi hoitaa hetkeäkään sairaaloissa po mutta ihmisiä pelottaa. Pelko saa aikaan vihaa, viha kohdistuu niihin joihin on luottanut ja arvostanut. Kyllä minä antaisin sairaanhoitajille lisää paltilaita, mutta poliitikot eivät tästä kärsi. Koittakaa ees näyttää niille valehtelijoille seuraavissa vaaleissa ja älkää äänestäkö valehtelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mun mielestä on pääasia että joku kunnon ratkaisu tulisi, jollain tasolla luottamus sairaanhoitajiin on kyllä mennyt...hallitukseen en taas ole koskaan luottanutkaan.
Miten niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Ollessani viikonloppuna lapseni kanssa lastenosastolla, olivat kaikki hyvin ystävällisiä eikä työtaistelusta ollut muuta merkkiä kuin rintamerkki jossa luki TAHDON ASIA. Eikä kukaan sanonut minulle että menes hoitamaan lapses muualle, mulla on liian pieni palkka...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Jätit pois tuosta tummennetun kohdan ''Jollain tasolla'', ei kokonaan, mutta jollain tasolla joo. Ehkä eniten sen perusteella mitä olen lukenut sh:n suusta kuinka he olisivat valmiit jättämään vaikka potilaat kuolemaan 500 euron takia ja kaikki se ''Hahhaa, hoitaa ne mussukkanne ihan itse siellä sydänosastolla ja keskolassa'' ja yleensä toisten kylmyys tähän tilanteeseen. Ei väliä vaikka kuinka yrittäisi selittää ettei vähättele rahantarvetta, leimataan heti sellaiseksi joka ei arvosta sairaanhoitajien työtä ja muuta mustavalkoista soopaa. Mä olen aina arvostanut ja tulen aina arvostamaan sairaanhoitajia ja olen sen heille monta kertaa sanonut. Olen ollut silti huolissani potilaista, appeni sairastaa syöpää, anopilla on jatkuvasti sydänoireita jotka vaativat sairaalahoitoa, ihmiset odottavat leikkauksiin pääsyä jne,..lista on loputon. Kaikki varmaan tajuavat sen ettei tää tilanne ole potilaiden tai sairaanhoitajienkaan syytä,kkaa, jos voisin. Poliitikot eivät osaisi hoitaa hetkeäkään sairaaloissa po mutta ihmisiä pelottaa. Pelko saa aikaan vihaa, viha kohdistuu niihin joihin on luottanut ja arvostanut. Kyllä minä antaisin sairaanhoitajille lisää paltilaita, mutta poliitikot eivät tästä kärsi. Koittakaa ees näyttää niille valehtelijoille seuraavissa vaaleissa ja älkää äänestäkö valehtelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mun mielestä on pääasia että joku kunnon ratkaisu tulisi, jollain tasolla luottamus sairaanhoitajiin on kyllä mennyt...hallitukseen en taas ole koskaan luottanutkaan.
Miten niin?
Perustatko todellisen mielipiteesi, tähän palstaan ja tämän antamaan tietoon? Vai oletko kuullut hoitajan sanovan sinulle tämän ihan henkilökohtaisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Ollessani viikonloppuna lapseni kanssa lastenosastolla, olivat kaikki hyvin ystävällisiä eikä työtaistelusta ollut muuta merkkiä kuin rintamerkki jossa luki TAHDON ASIA. Eikä kukaan sanonut minulle että menes hoitamaan lapses muualle, mulla on liian pieni palkka...
Ei ne varmaan töissä ollessaan potilaille tai potilaiden vanhemmille niin sanokaan, se olisi epäammattimaista...
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Ollessani viikonloppuna lapseni kanssa lastenosastolla, olivat kaikki hyvin ystävällisiä eikä työtaistelusta ollut muuta merkkiä kuin rintamerkki jossa luki TAHDON ASIA. Eikä kukaan sanonut minulle että menes hoitamaan lapses muualle, mulla on liian pieni palkka...
Ei ne varmaan töissä ollessaan potilaille tai potilaiden vanhemmille niin sanokaan, se olisi epäammattimaista...
Niinpä, mutta onpa noita lausahduksia kuulunut toisilta hoitajilta työajan ulkopuolella ja joiltakin jopa työaikana toisille työkavereille.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:onko muuten mahdollista et työnantaja pitääkin irtisanoutumisista kiinni?
Kun nehän oli "oikeita irtisanoutumisia"
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mun mielestä on pääasia että joku kunnon ratkaisu tulisi, jollain tasolla luottamus sairaanhoitajiin on kyllä mennyt...hallitukseen en taas ole koskaan luottanutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti66:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mun mielestä on pääasia että joku kunnon ratkaisu tulisi, jollain tasolla luottamus sairaanhoitajiin on kyllä mennyt...hallitukseen en taas ole koskaan luottanutkaan.
Olin poikani kanssa viikonloppuna ensiavussa ja teholla valvonnassa. Sairaanhoitajat olivat todella ammattitaitoisia ja viimesen päällä ystävällisiä. Ansaitsevat palkankorotuksen sen verranvaativaa on heidän työnsä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Annette-79:n kommentteja huomennaHarvoin olen lukenut yhtä kiihkomielistä ja katkeraa tekstiä kuin häneltä näissä hoitajakeskusteluissa on tullut. Mutta veikkaus on, että sama katkera linja jatkuu tai sitten hän ei enää kommentoi lainkaan.