TAYS:in synnytysvalmennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pusuapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pusuapina

Jäsen
08.06.2007
693
0
16
Hei kaikki, varsinkin te jotka olette muualta kuin Tampereelta, mutta teillä on synnytysvalmennus TAYSissa...

Kun oli tämä tehy-juttu niin terkka sanoi että kaikki synnytysvalmennukset on peruttu. Oletan että nyt ne toimii taas...
Luin tässä sitten niiden nettisivuilta että sinne valmennukseen ilmoittaudutaan noin viikolla 25 ja valmennus on 34-35 viikoilla.

Oon nyt viikoilla 29+4 eli "vähän yli" noin 25. viikkoa. :whistle:
Vieläkö kehtaan soittaa TAYSiin vai sanooko ne että nyt oot kuule pikkasen myöhässä...? ja sitten jään ilman sitä valmennusta, mikä ois ihan kiva näin ensikertalaiselle ja sitä synnäriäkin olis kiva nähdä vähän lähemmin ennen kun sinne tosissaan joutuu...

Kiitos kun neuvotte tyhmää =)

Minä olen hieman ulkopuolinen tässä asiassa, meillä kun ulkopaikkakuntalaisena on omassa kunnassa järjestetty valmennus. Mutta nyt sitten meille kerrottiin, että Taysiin ei enää oteta edes tutustumaan. Tuntuu näin ensi synnyttäjänä aika kurjalta se ettei enää pääse edes käymään tutustumassa. Netin kautta sitten kaikki pitää ottaa selville. Noh, omatoimi retki ajateltiin tehdä. Katsastaa parkkipaikat ja osaston sijainnit tms. Mutta luulen että sun kannattaa Pusuapina soittaa sinne ja kysäistä. Eiköhän ne sut matkaan ota, kun tehy-jutun takia peruivat. :)

Kiitti Nampula =) Soittamallahan tuo selviää, saan vaan itseni tuntumaan niin pöntöltä kun jotain yritän jostain tiedustella... :ashamed:
Mutta kyllä on todella epäoikeudenmukasta ettei tutustumaan pääse |O
Se vois helpottaa muutenkin outoa tilannetta kun olis paikat edes jotenkin tuttuja...

Meidän neuvolan seinällä oli lappu että tietystä päivämäärästä lähtien tutustuminen Taysiin netin kautta. Jospa ne tulevaisuudessa meinaa hoitaa synnytyksetkin vaikka webbikameran kautta ponnistusohjeita huudellen..

Ilmottauduin taysin synytysvalmenukseen vasta tällä viikolla, ja meillä viikkoja on 29+6... Kysyin että onko liian myöhästä, mutta sanoi että ei. Päästiin 20.12 järjestettävään kertaan. Tosin ennen oli kaks kertaa 2,5 tuntia, mutta nyt on supistettu yhteen kertaan. Voi olla aikamoinen tietopaketti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lammiska:
Ilmottauduin taysin synytysvalmenukseen vasta tällä viikolla, ja meillä viikkoja on 29+6... Kysyin että onko liian myöhästä, mutta sanoi että ei. Päästiin 20.12 järjestettävään kertaan. Tosin ennen oli kaks kertaa 2,5 tuntia, mutta nyt on supistettu yhteen kertaan. Voi olla aikamoinen tietopaketti :)

Taysin valmennuksessa (5h) reilut 1,5-vuotta sitten käyneenä voin sanoa että ainakin minun mielestä se 2,5 tuntia olis riittänyt.. Ja itseasiassa on joku tuttu samassa 2x2,5h valmennuksessa käynyt sanonut samaa et olis lyhyempikin riittänyt.

Noniin, panikointi on ohi, sain varattua ajan rv 35 eli 10.1. olis se sitten... Onhan isät siis laskettu automaattisesti mukaan tuleviksi?
Unohdin kysyä... siis ajattelin vaan kun vaikuttaahan se osallistujamäärään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Noniin, panikointi on ohi, sain varattua ajan rv 35 eli 10.1. olis se sitten... Onhan isät siis laskettu automaattisesti mukaan tuleviksi?
Unohdin kysyä... siis ajattelin vaan kun vaikuttaahan se osallistujamäärään :ashamed:

Joo mies mukaan tottakai!

Yhteistyössä