Tuli vain mieleen kun töissä näkee sitä, että jotkut tarjoaa aivan huoletta koko seurueelle kierroksen ja rahaa siihen palaa 30-50 euroa. Siihen sitten päälle ne juomat mitä on ennen sitä kierrosta juonut ja mitä juo sen jälkeen eli kallis ilta on. Eikä ne kierrosten tarjoamiset jää pakosta siihen yhteen kertaan. Sitten mahdollisesti grillin kautta kotio ja tietysti taksilla kuljetaan.
Mä tarjoan hyvin harvoon kenellekään mitään koska ei mulla ole varaa juottaa muita. Mulla ei mene pakosta illan aikana baarissa edes sen vertaa mitä joillakin menee yhden kierroksen tarjoamiseen.
Kuinkahan montaa ihmistä kaduttaa aamulla nuo tarjoamiset kun rahaa siis tosiaan menee aika paljon. Ja kun ei kaikki noista ihmisistä edes ole mitään kovin isotuloosia.
Tällääsiä vain täällä mietin.
Mä tarjoan hyvin harvoon kenellekään mitään koska ei mulla ole varaa juottaa muita. Mulla ei mene pakosta illan aikana baarissa edes sen vertaa mitä joillakin menee yhden kierroksen tarjoamiseen.
Kuinkahan montaa ihmistä kaduttaa aamulla nuo tarjoamiset kun rahaa siis tosiaan menee aika paljon. Ja kun ei kaikki noista ihmisistä edes ole mitään kovin isotuloosia.
Tällääsiä vain täällä mietin.