Kun reklamaatioon ei vastata - mitä tekisitte tässä tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rekkula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rekkula

Vieras
Meillä vietettiin kaksi viikkoa sitten häitä. Tilasin orkesterin eräästä ohjelmapalvelusta, joka mainosti "hääohjelmaa" ja vakuutti asiantuntevuuttaan ja osaamistaan. Saimme hieman ennen häitä laskun, jossa piti maksaa KAIKKI ETUKÄTEEN - muutoin orkesteri ei olisi ilmaantunut paikalle. Ihmettelin kovasti etukäteen maksamista ja ehdotin, että maksaisimme ensin esim. puolet. Ei käynyt. Vastaus oli, että otatteko vai ette - jos otatte niin maksatte laskun nyt.

Vaihtoehtoja ei montaa ollut kun kerran häät olivat nurkan takana. Halpamaista jollain tapaa mielestäni. No, maksoimme tähtitieteellisen summan etukäteen - ts. sika säkissä. Orkesteri oli muuten hyä, mutta toivebiisilistamme oli jäänyt matkan varrelle, eikä bändillä ollut soittaa läheskään kaikkea mitä toivoimme.. Samoin oli isoja ongelmia heidän vastuullaan olleen äänentoiston kanssa. Tunnelmaan ei päässyt, kun musiikki soi liian hiljaa ja taas astetta kovempi särki kaiuttimissa.

Tein reklamaation - mitä meille mainostettiin, että JOS käy niin MITÄ EI OLE KOSKAAN KÄYNYT, että olisitte tyytymättömiä niin aina voi reklamoida. Tähän reklamaatioon ei ole reagoitu millään tavalla - eikä perään lähettämääni kyselyyn, että tuliko reklamaatio mahdollisesti perille.

MItä tekisitte tässä tilanteessa?
 
Meillä vietettiin kaksi viikkoa sitten häitä. Tilasin orkesterin eräästä ohjelmapalvelusta, joka mainosti "hääohjelmaa" ja vakuutti asiantuntevuuttaan ja osaamistaan. Saimme hieman ennen häitä laskun, jossa piti maksaa KAIKKI ETUKÄTEEN - muutoin orkesteri ei olisi ilmaantunut paikalle. Ihmettelin kovasti etukäteen maksamista ja ehdotin, että maksaisimme ensin esim. puolet. Ei käynyt. Vastaus oli, että otatteko vai ette - jos otatte niin maksatte laskun nyt.

Vaihtoehtoja ei montaa ollut kun kerran häät olivat nurkan takana. Halpamaista jollain tapaa mielestäni. No, maksoimme tähtitieteellisen summan etukäteen - ts. sika säkissä. Orkesteri oli muuten hyä, mutta toivebiisilistamme oli jäänyt matkan varrelle, eikä bändillä ollut soittaa läheskään kaikkea mitä toivoimme.. Samoin oli isoja ongelmia heidän vastuullaan olleen äänentoiston kanssa. Tunnelmaan ei päässyt, kun musiikki soi liian hiljaa ja taas astetta kovempi särki kaiuttimissa.

Tein reklamaation - mitä meille mainostettiin, että JOS käy niin MITÄ EI OLE KOSKAAN KÄYNYT, että olisitte tyytymättömiä niin aina voi reklamoida. Tähän reklamaatioon ei ole reagoitu millään tavalla - eikä perään lähettämääni kyselyyn, että tuliko reklamaatio mahdollisesti perille.

MItä tekisitte tässä tilanteessa?

Ensinnäkään EN olisi maksanut etukäteen, olisin siinä vaiheessa tilannut jonkun muun.

Tässä tapauksessa kirjoittaisin yritykseen, että heillä on viikko aikaa antaa vastine, jonka jälkeen teen asiasta julkisen vaikka sitten paikallisen lehden yleisöosastolla... :whistle:
 

Yhteistyössä