[QUOTE="joo";26360999]Kun mä aikoinaan huomasi rasittuvani erilaisista toiveista palveluammatissa, vaihdoin alaa.
Ja joo, niin monta Lattee väsänneenä tiedän miten sen haluan, cremasta viis tee työsi.[/QUOTE]
ok, eli jos mä menen vaatekauppaan ja sanon että haluan tästä mekosta koon S, ja myyjä sanoo ettei kyseistä kokoa ole saatavilla, niin mä voin vastata että viis siitä, tee työsi ja myy mulle heti koko S? Niinkö? Että kun on palvelualalla niin pitäisi olla joku jeesus joka voi täyttää kaikki toiveet?
Lattea nyt vaan ei voi tehdä kunnolla jos maitoa ei ole vaahdotettu tarpeeksi ja tästä on ihan turha riidellä. Voin mä sulle tehdä latten huonosti vaahdotetulla maidolla, mutta turha tulla sitten inisemään pahasta kahvista ja vaatimaan uutta....
Omituinen käsitys, että asiakaspalveliaa ei koskaan saisi ärsyttää mikään tai heti pitää olla vaihtamassa alaa. Muilla aloilla epäkohdista saa kyllä ihan vapaasti valittaa, mutta asiakaspalvelijan on nieltävä kaikki, myös ammatillisen osaamisen päälle hyppiminen.