kuka tietää noista elloksen palautuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
kunhan pohdiskelen tässä..

eli tilaat tuotteet
a,b,c ja d.
a,b ja c on liian isoja joten laitat ne asiakaspalautuksella et haluat pienemmät sekä d:n palautat kokonaan pois.
a:n, b:n ja c:n lisäksi tilaat kokonaan uuden tuotteen kun täytät palautusilmoitusta(netissä ).
Velkaosiossa tai siellä kuitenkin näkyy "tuplalaskutus" eli ne liian isot mitkä palautit ja se yksi mikä kokonaan pois. Sekä erikseen uutena laskuna ne pienemmät mitkä tilasit plus se uusi tuote.

Ei kai ne nyt voi tuplana laskuttaa(okei palautus tehty vasta torstaina :ashamed: ) mut kai ne ylisuuret palatetut tuotteet sitten kirjautuu pois siitä velkasummasta kun ne on saapuneet sinne ellokselle?

ja mitä jos haluua maksaa isomman summan kerralla mutta ei ole vielä lasku saapunut niin voiko sen maksaa vanhalla viitenumerolla sen laskun?

Niissä laskuissa (ainakin tili-) on sama viitenumero :)
Ja kyllä se tuplalaskutus nollaantuu, mä itsekin ihmettelin sitä talvella ja menin kiukkuna lankoja pitkin elloksen asiakaspalveluun... No, palauttivat mut kyllä mään pinnalle...

Alkuperäinen kirjoittaja QTR:
Niissä laskuissa (ainakin tili-) on sama viitenumero :)
Ja kyllä se tuplalaskutus nollaantuu, mä itsekin ihmettelin sitä talvella ja menin kiukkuna lankoja pitkin elloksen asiakaspalveluun... No, palauttivat mut kyllä mään pinnalle...

:ashamed: no hyvä ku mie oon tämmönen hätähousu ja pelkopersiis ku anttila yritti tuplalaskutusta niin vähän sillai epävarma olo jotenkin

jos olet palautellut vasta to niin rauhassa saat odotella vielä ainakin ensi viikon jos seuraavankin ennen ku ne palautussysteemit päivittyy....mikset odottele sitä uutta laskua? etkai vielä maksa niitä vaatteita joita olet vielä pienempänä tilannut mutta et ole kokeillut... kai se kannattaa ensin ne vaatteet koittaa ja sitten vasta maksaa jos ne ottaa... vai oonko jotenki tonttu, jäiköhän mulla nyt jotaki ymmärtämättä...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä