Eikö Postin työntekijöillä ole vaitio-olovelvollisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Alkaa pikkuhiljaa v.ituttaan tuo ainainen erään sukulaisen vinoilu "olitko tilannut itsellesi seksileluja,kun oli sellasesta paikasta sulle paketti?" ja sen sitten tietää koko suku.. Samaten aina kertoilee, kuinka he työkavereiden kanssa lukevat tuttujen ihmisten kortteja ja nauravat niille. kerran jopa sanoi mulle, että kannattaa miettiä, mitä postin kautta tilaat, kun hän saa kuitenkin tietää.. ole niin kyllästynyt tähän ja sanonutkin sen monta kertaa hänelle, mutta ottaa sen vaan vitsinä.. Seuraavasta kerrasta soitan suoraan postille ja valitan asiasta, olkoon vaan sukulainen, jos ei kerran puhetta usko..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:00 mie kirjoitti:
Miksi ihmeessä odotat euraavaa kertaa!? :o Soittaisit nyt jo !

Avauduin tästä asiasta muutama päivä hänelle kun taas leuhotti asioilla.. Sanoinkin että mun asioista ei tarvi kertoa sukulaisille, eikä kellekään muulle.. Mutta nyt aloin miettiä, että kun se levittelee muidenkin asioita, niin ehkä olisi tosiaankin syytä soittaa.. Itse sellaisessa työpaikassa, että jos tuolla lailla juoruaisin, niin potkut tulis ennen kun ehtisin kissaa sanoa..

Onpas ikävää toimintaa!!!

Ja olen kuullut, että eräs postin työntekijä (varmaan monetkin sitten...) ottaa ittelleen joidenkin tilaamia seksilehtiä. Sellaisen lehden tilaajat ku ei monestikkaan kehtaa kysellä niiden perään.

Aika törkeetä toimintaa, oli sit kyse minkälaisesta postista tahansa.

Kannattaa valittaa, saattaa levitellä hyvin henkilökohtaisia tietojakin. Miettikää, jos vaikka neuvolan tai koulun työntekijät tekisivät samoin! Ja eikähän se valituksen voi tehdä ihan nimettömänäkin... Varmasti muillekin kun sinulle puhuu...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä