Kun paketti ei tuu perille eikä myyjästä kuulu mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ajattelin ensin et on kyse musta :ashamed: mulla on nimittäin vaatepaketti joka pitäisi viedä postiin, ostaja on nyt odottanut viikon. Oli eilen laittanut s.postia mulle, ehdin aamulla lukea sen mutta en ole ehtinyt vastaa vielä :ashamed:
Mutta ei taida olla kyse musta tällä kertaa.

Miten niin et oo ehtinyt vastata, kun koneellakin oot???
Ei pahalla mutta mua ärsyttää huutiksessa myyjät joiden vastausta saa sitten ootella ja ootella.
Itse jos myyn jotain, katon millon huuto sulkeutuu ja laitan samantien mailia menee ostajalle ja jos myyn siellä jotain pidän huolen ettei ostajan tartte ootella mun vastauksii mailiinsa eikä jos kysyy kohteesta jotain. Valppaana oltava sillon.

itse asiassa oon nyt vastaamassa sille, aamulla en ehtinyt mutta nyt ehdin.

=) hyvä

muistakaa että jos myyjä lähettää postiennakolla niin myyjän pitää pyytää lisätietoihin kirjoitettavan että paketin saa avata ennen maksamista...(jos esim.tilaa jotain peliä tms ja pelkää että maksaa tyhjästä laatikosta..)

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
muistakaa että jos myyjä lähettää postiennakolla niin myyjän pitää pyytää lisätietoihin kirjoitettavan että paketin saa avata ennen maksamista...(jos esim.tilaa jotain peliä tms ja pelkää että maksaa tyhjästä laatikosta..)

no mä oon jo maksanu tota. millon on hyvä hetki alkaa uhkailemaan rikosilmoituksella?? |O

muuten en olis niin kiukkunen tästä mutta kun se ei edes vastaa mun s.posteihin. :o :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

uskaltaako tänne laittaa? tuleeko sanomista? :whistle:

Ei multa ainakaan :saint:

ei! luulen että olet esimerkillinen kauppakumppani. tää on ihan perseestä. onko sulla tietoo mitä tehä? onko mulla edes mahis saada rahat takasin? :| harmittaa koska halusin todella sen tuotteen. :( |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
4vk olen odottanu...
senkin kerran oli naapurin poika pölliny sen hemmetin tarrakirjeen meidän laatikosta...
selvis lopulta onneksi..

no mä en usko millään että paketti on edes lähteny myyjältä koska tää ei edes vastaa mulle. jos olis syytön ja tehny kaiken omalta osaltaan niin kai se vastais ja olis yhtä hämillään kuin minä. :o

Laitat sille sähköpostia, että jollei esim viikon sisällä tule pakettia tai palauta rahoja sun tilille, niin teet rikosilmoituksen. Luulis pistävän vipinää kinttuihin!

ei! luulen että olet esimerkillinen kauppakumppani. tää on ihan perseestä. onko sulla tietoo mitä tehä? onko mulla edes mahis saada rahat takasin? :| harmittaa koska halusin todella sen tuotteen. :( |O

Ei vaan et multa ei ainakaan tule sanomista, jos paljastat sen nickin :D

No mää uhkaisin sitä kyllä jo rikosilmotuksella ja sit seuraavaks tekisin sen rikosilmotuksen. Se on selkee petos, jos ei ala tuote tulla. Toi on kyllä aika tympee et ei mitään viestiä myyjä laita, ei edes tekosyytä viivästymiselle.

No mää uhkaisin sitä kyllä jo rikosilmotuksella ja sit seuraavaks tekisin sen rikosilmotuksen. Se on selkee petos, jos ei ala tuote tulla. Toi on kyllä aika tympee et ei mitään viestiä myyjä laita, ei edes tekosyytä viivästymiselle.

voin laittaa yyvee:nä. niin tiiät kenen kaa ei kannata tehä kauppoja! :kieh:

voin laittaa yyvee:nä. niin tiiät kenen kaa ei kannata tehä kauppoja! :kieh:

Laita ni mää vastaan tod.näk et oon tehny jo..
:whistle:

Laita ni mää vastaan tod.näk et oon tehny jo..
:whistle:

no..toivottavasti sulla käyny parempi zäkä. :heart:
toi on silleen outo että osa palautteesta hyviä mutta sit tulee tommosta että ei kuulu mitään jne. täysin sama ongelma ku mulla. :o en ymmärrä! ja pautteesta selvii että se on kuitenkin asioinu sen jälkeen ku ite oon maksanu tota. se oli siis 10.7. eli kohta kk sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ni-na:
kysele vielä ja soita..oisko lomalla?? mulla on takunnu postin kanssa ja lujaa!!!nytkin yksi paketti on oottanu päiväkausia postissa eikä ole ilmoitusta tullut!!sattumalta kysyin myyjältä onko laittanut tulemaan ja onneski vastasi ja selvis koodin perusteella että siellähän se makaa lähipostissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla ihan sama..onneks myyjänä oli vielä koodi tallessa.