Kun paketti ei tuu perille eikä myyjästä kuulu mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
eli huutiksesta kyse. kauanko ootat ennen kuin alat riehuu ja uhkailemaan rikosilmotuksella? :kieh:

myyjä ei vastaa s.postiin. laitoin ekan eilen. maksoin tavaran 10.7 eikä pakettia vieläkään näy. |O

miten ootte hoitaneet asian jos paketti ei ikinä tuu perille?

kysele vielä ja soita..oisko lomalla?? mulla on takunnu postin kanssa ja lujaa!!!nytkin yksi paketti on oottanu päiväkausia postissa eikä ole ilmoitusta tullut!!sattumalta kysyin myyjältä onko laittanut tulemaan ja onneski vastasi ja selvis koodin perusteella että siellähän se makaa lähipostissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mä oon päättäny etten ikinä osta tuolt huutiksesta mitään, enkä laita mitään. Vaarana on just se et menetät rahat ja tuotetta et saa ikinä.

meiltä huudettiin sohva. Venattiin kolme viikkoo et ukko olis sen hakenu. Hinta ei ollu ku 2e. Ei hakenu. paskaa vaan saatiin niskaan kun 3vkon odottelun jälkeen sanottiin ettei tartte tulla ollenkaan.

se on muuten outoa että oon ostanu mooonta kertaa huutiksessa eikä posti on ikinä hukannu mitään. nyt ku aloin lukee tota myyjän palautetta niin näin tapahtunu montakin kertaa. aika outoo että samalle ihmiselle osuu kohillee niin usein. hmm.....alan epäillä jo ettei oo mitään tulossa. |O :headwall: mulla ei taida silti olla mitään oikeuksia vai mitä? |O

Siskoni poikaystävä kävi justiinsa maanantaina tekemässä kuulemma rikosilmoituksen, kun maksoi jostain vahvistimesta tms. 125 euroa ja myyjä hävisi kuin pieru saharaan. Nyt kuulemma eka poliisit tutkii jotain tilitietoja... jatkosta en tiedä enkä ole huomannut nyt siskoltani asiasta kysyäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
se on muuten outoa että oon ostanu mooonta kertaa huutiksessa eikä posti on ikinä hukannu mitään. nyt ku aloin lukee tota myyjän palautetta niin näin tapahtunu montakin kertaa. aika outoo että samalle ihmiselle osuu kohillee niin usein. hmm.....alan epäillä jo ettei oo mitään tulossa. |O :headwall: mulla ei taida silti olla mitään oikeuksia vai mitä? |O

Ei oo mullakaa ennen käyny näin..nyt vaan osa mitä olen lähettäny ja mitä mulle pitäs tulla niin jotaki helvetin takkua koko ajan.Johtuu kuulemma postin kesätyöläisistä??!!Mutta sä teet niinkun parhaksi näet ;) eikö sille myyjälle ollu puhelinnumeroa??

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ni-na:

Ei oo mullakaa ennen käyny näin..nyt vaan osa mitä olen lähettäny ja mitä mulle pitäs tulla niin jotaki helvetin takkua koko ajan.Johtuu kuulemma postin kesätyöläisistä??!!Mutta sä teet niinkun parhaksi näet ;) eikö sille myyjälle ollu puhelinnumeroa??

ei.

niin ja siis oottelen kyllä vielä muutama päivä että vastais tohon s.postiin. sit lähetän seuraavaa....positiivista palautetta on turhaa edes odotella prkl. :kieh: :headwall:

:attn: nostan taas.
ei oo vieläkään kuulunu mitään vaikka oo kirjoittanu 2 s.postii. pakettia ei vieläkään näy. tiedän että myyjä on ollu koneella ja sen bisnekset jatkuu. silti ei jaksa edes vastata mulle.

mitä te ootte tehneet/tekisitte seuraavaks ja kauanko pitäis vielä katella ja oottaa? |O :headwall:

ei oo vieläkään kuulunu mitään vaikka oo kirjoittanu 2 s.postii. pakettia ei vieläkään näy. tiedän että myyjä on ollu koneella ja sen bisnekset jatkuu. silti ei jaksa edes vastata mulle.

mitä te ootte tehneet/tekisitte seuraavaks ja kauanko pitäis vielä katella ja oottaa? |O :headwall:

Kuulostaa niin mun naapurin touhulta..ei kai spostin osoitteen loppu ole netikka.fi

Alkuperäinen kirjoittaja pph:

Kuulostaa niin mun naapurin touhulta..ei kai spostin osoitteen loppu ole netikka.fi

ei oo. ja s.posti on olemassa ja käytössä. kun se lähetti postii heti ku kohde sulkeutui. että siinä oli kyllä nopee. mutta muuten ei. ottaa päähän ankarasti. |O :headwall:

Eihän se toki ole myyjän syy, jos posti kadottaa paketin.

Jos palautteet myyjällä hyvät, niin kyllä luottaisin jos sanoo lähettäneensä. Mä myynyt satoja kohteita huutiksessa, vaan kerran on posti kadottanut paketin. Tein siitä ilmoituksen sitten postiin, laittoivat kasan postimerkkejä mulle sitten hyvityksenä. Laitettiin ostajan kanssa kulut puoliksi, ettei jäänyt kummallekaan paha mieli. Vaikka ei myyjän tarvitse korvata postin kadottamista mitään, mutta inhimillinen voi aina olla omasta tahdostaan.

mä ainakin jo tossa vaiheessa lähettäisin s.postia että otat yhteyden poliisiin.Luulis sitten vastaavan jo.Ja jos ei vastaa esim. 2 päivään niin sit oikeesti ilmotat poliisille ja läväytät negatiivisen palautteen myyjälle jossa kerrot että mitään tavaraa et oo saanu vaikka rahat on kelvannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Eihän se toki ole myyjän syy, jos posti kadottaa paketin.

Jos palautteet myyjällä hyvät, niin kyllä luottaisin jos sanoo lähettäneensä. Mä myynyt satoja kohteita huutiksessa, vaan kerran on posti kadottanut paketin. Tein siitä ilmoituksen sitten postiin, laittoivat kasan postimerkkejä mulle sitten hyvityksenä. Laitettiin ostajan kanssa kulut puoliksi, ettei jäänyt kummallekaan paha mieli. Vaikka ei myyjän tarvitse korvata postin kadottamista mitään, mutta inhimillinen voi aina olla omasta tahdostaan.

no voin juu uskoa että posti kadottaa paketteja mutta tälle myyjälle sit tapahtuu näköjään turhaankin usein. palautetteet ei oo kovin hyvät. toki positiivistakin saanu.

se mua vaan vituttaa että jos olis laitettu postiin niin oisko niin hankalaa vastata mulle että paketti lähetetty. epäilyttävää kun ei voi ees vastata. ja palautteissa lukee että moni saanu tavarat vasta kuukauden päästä. :o

sit se vielä siinä palaute mestassa kertoo että sillä on muutakin elämää ku huutis. okei..on mullakin. mutta kannattaisko sitten laittaa niitä tavaroita myyntiin johonkin muualle. kun sehän on itsestäänselvää että jos maksaa jostain niin haluu kans ne tuotteet. vai mitä?

ajattelin ensin et on kyse musta :ashamed: mulla on nimittäin vaatepaketti joka pitäisi viedä postiin, ostaja on nyt odottanut viikon. Oli eilen laittanut s.postia mulle, ehdin aamulla lukea sen mutta en ole ehtinyt vastaa vielä :ashamed:
Mutta ei taida olla kyse musta tällä kertaa.

Voi prkl. Mullei oo koskaan käynyt noin etten sais ostamiani tavaroita mutta on kyllä pelottanut joskus kun kalliimman maksanut että jos ei tuukaan.
Vois se ees mailiin vastata onko postittanu sun tuotteen vai ei ja mikä mättää.
Näkyykö sun puh.numero hänelle siis ostajan tiedois, luulis ottavan puhelimitse yhteyttä jos esim. ei saa mailia laitettua.
Laitat sille täräkän viestin että jos ei ala alkuviikosta kuulua, nostat metelin ja negaa saa ilman muuta palautteeksi.
onko ko. myyjä siis aiemminkin saanu negaa, jättänyt toimittamatta tavarat??
Mä en ees osta sellasilta joilla negaa ja syyt tollaset. Toiv. asia selvii.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ajattelin ensin et on kyse musta :ashamed: mulla on nimittäin vaatepaketti joka pitäisi viedä postiin, ostaja on nyt odottanut viikon. Oli eilen laittanut s.postia mulle, ehdin aamulla lukea sen mutta en ole ehtinyt vastaa vielä :ashamed:

ei oo. mä maksoin mun tavarat 10.7. eikä oo kyse vaatteista. viikon vielä ymmärrän kun on kesä jne.

ja en olis yhtään huolestunu jos se vastais jotain. törkeetä toimintaa jättää noin vaan. :|

Miten niin et oo ehtinyt vastata, kun koneellakin oot???
Ei pahalla mutta mua ärsyttää huutiksessa myyjät joiden vastausta saa sitten ootella ja ootella.
Itse jos myyn jotain, katon millon huuto sulkeutuu ja laitan samantien mailia menee ostajalle ja jos myyn siellä jotain pidän huolen ettei ostajan tartte ootella mun vastauksii mailiinsa eikä jos kysyy kohteesta jotain. Valppaana oltava sillon.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Voi prkl. Mullei oo koskaan käynyt noin etten sais ostamiani tavaroita mutta on kyllä pelottanut joskus kun kalliimman maksanut että jos ei tuukaan.
Vois se ees mailiin vastata onko postittanu sun tuotteen vai ei ja mikä mättää.
Näkyykö sun puh.numero hänelle siis ostajan tiedois, luulis ottavan puhelimitse yhteyttä jos esim. ei saa mailia laitettua.
Laitat sille täräkän viestin että jos ei ala alkuviikosta kuulua, nostat metelin ja negaa saa ilman muuta palautteeksi.
onko ko. myyjä siis aiemminkin saanu negaa, jättänyt toimittamatta tavarat??
Mä en ees osta sellasilta joilla negaa ja syyt tollaset. Toiv. asia selvii.

näkyy joo.
on juu. mutta en ajatellu että tekis niin. niin paljon palautetta saanu että pakostakin siihen mahtuu negaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:

Miten niin et oo ehtinyt vastata, kun koneellakin oot???
Ei pahalla mutta mua ärsyttää huutiksessa myyjät joiden vastausta saa sitten ootella ja ootella.
Itse jos myyn jotain, katon millon huuto sulkeutuu ja laitan samantien mailia menee ostajalle ja jos myyn siellä jotain pidän huolen ettei ostajan tartte ootella mun vastauksii mailiinsa eikä jos kysyy kohteesta jotain. Valppaana oltava sillon.

itse asiassa oon nyt vastaamassa sille, aamulla en ehtinyt mutta nyt ehdin.

Voisitko laittaa myyjän tunnuksen vaik ekan ja viimeisen kirjaimen? Ku kuulostaa tutulta.. Myös hänellä luki kuvauksessa et on muutaki elämää ku huutis jne.. Tavaroiden tulo kesti eikä vastannu viesteihin, mut lopulta kuitenkin sain ostamani tuotteen.