Kun paino ei putoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prrrrkllllllllllllll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prrrrkllllllllllllll

Vieras
1200-1400 kcal päivässä ja ei helvetti paino putoo, ei millään. Krapula-aamuna tipahti yhtäkkii mutta seuraavana aamuna sit oli taas entisissä lukemissa.

Ja liikun normaalia hyötyliikuntaa eli pihan siivousta, kodin siivousta, kävelen kauppaan 2km ja takaisin

Kyllä vaan laihtuu kun syö vähemmän kun kuluttaa!

Joskus paino junnaa, mut jatkettava vaan. Et sä viikossa kahdessa saa aikaseks mitään. Ja krapulan painonpudotus johtuu just ja vaan nestevajeesta.

Jos oot jatkanut pitkään ja ei laske niin tod. näk lasket väärin!!! Käytä vaik kalorilaskuria!

Alkuperäinen kirjoittaja hiohoi:
Kyllä vaan laihtuu kun syö vähemmän kun kuluttaa!

Joskus paino junnaa, mut jatkettava vaan. Et sä viikossa kahdessa saa aikaseks mitään. Ja krapulan painonpudotus johtuu just ja vaan nestevajeesta.

Jos oot jatkanut pitkään ja ei laske niin tod. näk lasket väärin!!! Käytä vaik kalorilaskuria!

No niinhän mä käytänkin!

Alkuperäinen kirjoittaja prrrrkllllllllllllll:
1200-1400 kcal päivässä ja ei helvetti paino putoo, ei millään. Krapula-aamuna tipahti yhtäkkii mutta seuraavana aamuna sit oli taas entisissä lukemissa.

Ja liikun normaalia hyötyliikuntaa eli pihan siivousta, kodin siivousta, kävelen kauppaan 2km ja takaisin

Mulla tippunut nyt tasan kolmessa viikossa 3kg. Oon lopettanut kaikki herkut, joita syön vaan kerran viikossa, muuten ihan normaalia kotiruokaa.
Lisäks oon lisännyt liikuntaa. Käyn 4-5krt viikossa reippaalla 45min-tunnin kävelylenkillä ja töissä juoksen rappuja joka päivä viidenteen kerrokseen n 6kertaa päivässä.

Joo, tuolla liikunnalla ei paljon kuluteta.
Ota vaikka aluksi tavoitteeksi se 10 000 askelta päivässä (kaikki kävelu/liikunta) ja katso auttaako.
Sen jälkeen 10 000 askelta pelkkä liikunta + muut päivän askareet.

Ok. kiitos kaikille vastaajille!

Kai se on vaan myönnettävä itselleen, että on tullut ikään jossa paino ei enää itsekseen putoakaan vaan sen eteen on todella tehtävä töitä :(

'Kiitos ... ja lenkkikenkiä siis ettimään.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja prrrrkllllllllllllll:

Ja koot oli?

Yhteistyössä