kun otatte suihin ja mies laukeaa niin

• Viestiketjun aloittaja sivuaatoista
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja klunks:
Jos aikoo niellä pitää olla todella rakastunut, muuten se maistuu pahalle. Sitten se pitää suunnata suoraa kurkkuun niin ettei sitä tarvitse pyöritellä kielellä joka on ihan yök. Sen voi antaa pursuta suupielistä (jos ei tarvitse itse pyykätä lakanoita)

mä en kyl pystyis ottaakaan suihin enää keltä tahansa yhen yön idiootilta...se on kivaa kokonaisuudessaan se homma, kun on rakastunut siihen mieheen ;) ja muuten kyllä totta turiset, eli mitä syvemmällä pruikkasee, niin sne vähemmänhän sitä maistaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Nielen tai menen vessaan ja syljen pönttöön =)
:/
Noh? :D
Mikä kohta tuossa meni pieleen? :whistle:
En mä ala mitään paperia tyynyn alla pitämään johon nätisti sujautan, se on mun mies joka on nähny musta kaiken niin ei se haittaa mitään jos otan ja häivyn vessaan :LOL:
Laadukasta tavaraa menee hukkaan. Vai onko se laadukasta?

Omalla kohdalla oon huomannu, että nopeammin siitä eroon pääsee nielemällä :) Ei se mun mielestä mitään hirveän hyvän makuista ole, ja toden totta se koostumus voi välillä olla vaikea, mutta nopeemmin saan ne systeemistä ulos nielemällä ku sylkäsemällä, ja paljon siistimpäähänkin se on!

Suihkussa saatan kyllä innostua ruiskuttelemaan sitä vähän joka puolelle, tai jos tiedän et ollaan just menossa suihkuun... Tuota seksikumppania kiihottaa kovasti kun sanon haluavani sen tulevan johonki tiettyyn paikkaan, oli se paikka sitten suu, rinnat, pepulle, sisälle, jne. joten välillä yllätän sen sanomalla haluavani sen just jonnekin!

En anna tulla suuhun. Jos laukeaa suuseksin päätteeksi niin ilmoittaa ajoissa ja tulee sitten vatsallensa. Viimeaikoina ei ole tarvinut pelkästään suulla tyydyttää, vaan on saanut sitä vehjettä ihan kunnolla :D, suuseksi meillä kun oli yleensä menkkaviikkojen juttu. Nyt paksuna :p ja himoja on hillittömästi.

Yhteistyössä