kun otatte suihin ja mies laukeaa niin

• Viestiketjun aloittaja sivuaatoista
  • Ensimmäinen viesti
Kukkainen
No minä en sitten kai ole "kunnon nainen", mutta oksennusfobiani ja sen faktan takia, että sperma maistuu kauhealle, en niele. Laueta saa minne tahansa muualle paitsi sisään suuhun, mies ei valita koska kerran yritin nielaista ja meni sellaiseksi yökkimiseksi (ja fobian takia itkemiseksi), että siinä ei ollut mitään eroottista. :'( Kun lukee näitä juttuja, tulee tosi surullinen ja riittämätön olo...vaikka ei pitäisi, tykkäähän mies minusta tälläisenään.

vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 21:15 vieras kirjoitti:
En todellakaan ota mieheltäni suihin. Ei edes harrasteta seksiä enää.
Ei ole harrastettu lähes kahteen vuoteen. Eli siitä lähtien kun tiesin olevani raskaana. Poika nyt 7 kk.
Sama juttu :/ Tyttö kohta 10kk. Mut halut on kadonnu kummaltakin. Vaikka asiasta ollaan puhuttu, ni tunnen huonoa omaatuntoa kun en "anna"...

Sillon joskus kun seksiä oli, niin en nielly, eikä se koskaan haitannu.

nainen harmaana
Mä kyl tykkään ottaa poikaystävältäni suihin, joskus nielen joskus syljen pois. se on ihana osa seksiä ja teenkin sitä usein ennen varsinaista yhdyntää.... :p
tiedän että suurin osa miehistä pitää suihinotosta, joten teen sitä mahdollisimman usein, sillä se kiihottaa valtavasti myös minua.. seksiä meillä lähes joka ilta..

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja voipikoolla:
Alkuperäinen kirjoittaja klunks:
Jos aikoo niellä pitää olla todella rakastunut, muuten se maistuu pahalle. Sitten se pitää suunnata suoraa kurkkuun niin ettei sitä tarvitse pyöritellä kielellä joka on ihan yök. Sen voi antaa pursuta suupielistä (jos ei tarvitse itse pyykätä lakanoita)
Ilmakos meillä onkin loppuunasti imuttaminen jäänyt pois.....
Mun mielestä rakkaudella ei ole mitään vaikutusta nieleekö vai ei :saint:

Tykkään kyllä imeä ja nuoleskella, välillä ihan villinäkin, mutta en vielä ole koskaan niellyt
enkä päästänyt suuhun. Onko joku asento parempi kuin joku toinen, jos sitä joskus sattuisi herpaantumaan ja kokeilemaan, eli sallimaan moinen toiminta..Minusta on kyllä kiihottavaa katsella, kun mies purkaantuu rintojen väliin.

syljen. ei se maku ole paha, vaan se koostumus. en pysty edes syömään jugurtteja missä on niitä klimppejä.. :x
jos nielee niin se mälli tuntuu kurkussa vielä seuraavana päivänäkin. :$

mutta miehelle ei ole väliä kuulemma, ei sillä enää siinä vaiheessa ole mitään merkitystä missä ne mällit on. :D

Yhteistyössä