Kun otat mieheltä suihin...

  • Viestiketjun aloittaja suuri seksikysely!!
  • Ensimmäinen viesti
semmosta
Nielen, mutta yleensä se jää suuhun pyörimään kun en vaan saa nieltyä sitä. Sama juttu on muunkin "epämääräisen" asian kanssa, kuten lääkkeiden. Joudun pyöritteleen pitkään suussa että saan alas.
 
Mä tykkään. En tajua miksi edes puhutaan "annatko?", ei, vaan haluan... Tietysti kuten tossa edellä mainittiin jos se on osa esileikkiä niin on tietty eri juttu :D Paitsi jos mies on sellainen että kykenee useampaan erään peräkkäin, sitten se ei ole niin justiinsa vaikka "esileikki" venyis loppuun asti :D
 
PouFF
Haluan ottaa mieheltäni suihin ja tykkään hommasta kovasti, mutta nykyisin en niele. Nimittäin kerran nielemisen jälkeen meni pakki niin totaallisen sekaisin, ettei tahdo enää kokea sitä kuoleman rajamailla käymistä vessassa istuen ja kärvistellen mahan väännöstä. :D

Eli käyn sylkemässä vessaan tai vaikka jos lähistöllä on paperia niin sitten siihen. Ja mies ymmärtää täysin miksi en niele. :D
 
Kepsis
Haluan ottaa mieheltäni suihin ja tykkään hommasta kovasti, mutta nykyisin en niele. Nimittäin kerran nielemisen jälkeen meni pakki niin totaallisen sekaisin, ettei tahdo enää kokea sitä kuoleman rajamailla käymistä vessassa istuen ja kärvistellen mahan väännöstä. :D

Eli käyn sylkemässä vessaan tai vaikka jos lähistöllä on paperia niin sitten siihen. Ja mies ymmärtää täysin miksi en niele. :D
ei se proteiinimössö kenenkään vatsaa itsessään sotke jollei ole allerginen. mutta se kyllä näkyisi sitten toosaa myöten jos näin olisi.
 
tuntematon potilas
ja ennemmin mä otan suihin ja nielen kuin pimpsukkaan. Sieltä ne sit valuu pitkin päivää ja haisee sitä mukaan kun tiputtelee, vaikka kuinka kävis pesuilla heti. Monesti kun mies on tulossa niin vaihdan äkkiä pimpsukan suuhun, eikä miestä haittaa yhtään
 
huopahattu
[QUOTE="heidi";24379738]otan suihin mutta en niele, hienovaraisesti syljen paperiin tai poistun makkarin vieressä olevaan veskiin. Mies ei halua että nielen, sen mielestä ällöttävää.[/QUOTE]
sama täällä, mä varmaan voisin nielläkin mut mies sanoo älä niele, kerran olen niellyt nuorempana oli se vähän nou nou mut mulla ei ole mitään ongelmaa et mies laukeaa suuhun enemmänkin se on musta kiihottavaa jotenkin, pitää vähän hiuksista kiinni jne.
 
PouFF
se on psykologinen juttu. (ei, en sanonut että olet hullu :D )
Kerro toki lisää tästä psykologisuudesta, sillä itsellä ei ole mitään ongelmaa nielemisen kanssa muuten. Hyvin on menny alas aina kun on nielly eikä valittamista ole ollu. Ja kyllä minusta hulluuttakin löytyy sopivan tilaisuuden tullen, joten otan tuon kohteliaisuutena.

Kepsistä taitaa nyt harmittaa kun joku random harmaana olija ei niele miehensä eritteitä, päivä on pilalla. :/
 
Kepsis
Kerro toki lisää tästä psykologisuudesta, sillä itsellä ei ole mitään ongelmaa nielemisen kanssa muuten. Hyvin on menny alas aina kun on nielly eikä valittamista ole ollu. Ja kyllä minusta hulluuttakin löytyy sopivan tilaisuuden tullen, joten otan tuon kohteliaisuutena.

Kepsistä taitaa nyt harmittaa kun joku random harmaana olija ei niele miehensä eritteitä, päivä on pilalla. :/
Tottakai haittaa, siitähän tässä oli kysymys! Vai olisiko siitä että spermassa ei ole yhtäkään asiaa mikä sekoittaa vatsan kemiallisessa mielessä jos ei ole allergioita :eek: mene ja tiedä.

Mutta onneksi sinä tiedät mitä ajattelen, koska tekstin ymmärtäminen on liian vaikeaa.
 
Yleensä mies haluaa laueta muualle kuin suuhun ja aikaisemmin kun nielin, oli sperman maku liian pahan makuista,kitkerää ja hapanta. Mies ei sen takia ole antanut laueta suuhun.
 
Otan suihin, saa laueta suuhun, mutta ani harvoin kykenen nielemään. Suuhun jää pitkäksi aikaa kitkerä maku. Mutta sitten toisten spermassa ei ole mitään ja tosta vaan voi niellä.

Mutta siis keksimäärin 100 suihinotto kerrasta 50 voi laueta suuhun, ja niistä kerran nielen. Kärjistetysti.
 

Yhteistyössä