Kun ostat leipää,avaatko palat heti toisistaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:
no ei meillä ole päiviä samat leivät. Enkä halua että kukaan niitä sörkkii valmiiksi auki.
Kyllä meillä kestää esim ruispalat tai puikulat kaksikin päivää kaapissa ennen loppumista.
Ja kahden päivän päästä hankalampi saada irti.

 
hei haloo prinsessat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
no ei meillä ole päiviä samat leivät. Enkä halua että kukaan niitä sörkkii valmiiksi auki.
Kyllä meillä kestää esim ruispalat tai puikulat kaksikin päivää kaapissa ennen loppumista.
Ja kahden päivän päästä hankalampi saada irti.
kenen uusavuttoman mielestä leipäpalojen irroitus toisistaan on hankalaa?!! pitäisköhän mennä toiminta terapiaan...huhhuh...
 
En, ei ole tullut edes mieleenkään. Säilyvät paremmin tuoreempana kun ovat yhdessä. Avataan vasta sitten, kun on tarkoitus syödä toinen puoli tai molemmat puolet. Kyllä ne sen 2-3 päivää pysyy siellä leipäpussissa hyvänä vaikka yhdessä ovat eikä ole vaikeuksia irroittaa toisistaan.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Ja hygieniakäsitys...?:
Siis mitä?

Ihme tyyppejä täällä. Että "avaanko leipäpalat"? Voi hyvää päivää...
:LOL: voi elämä komppaan sua.. peesi.
*Vakavana* en avaa leipiäni ja jos sattuvat kuivahtamaan leipäpussiin niin tuppaan leivät mikroon.. patongitkin jos olen laittanut paperipussissa ja sattunut äkkiseltään kuivumaan niin laitan patonginpätkän mikroon niin jo se on kuin uus leipä vinkiks ettei roskiin tartti heittää.. varma laakkonen.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
No en, sithän niistä tulee nopeammin sellaisia kovia ja kuivia... :)
Mä irrotan ihan just siks, että niistä tulis kuivia ja kovia. :) Masu ei tykkää tuoreesta ruisleivästä, vaaleeta en juurikaan syö. (Oikeestaan vaan ite tekemiäni sämpylöitä, joskus ohrarieskoja)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mä irrotan ihan just siks, että niistä tulis kuivia ja kovia. :) Masu ei tykkää tuoreesta ruisleivästä, vaaleeta en juurikaan syö. (Oikeestaan vaan ite tekemiäni sämpylöitä, joskus ohrarieskoja)
tän ymmärrän mulla kans saman juttu aika ajoin vatsa ei kestä sitä liian tuoretta ruisleipää vaikka se on niin hjuvaa :p..
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja taustalla:
Ei jumalauta. Onko täällä tosiaan noin aivokuolleita debiilejä ihmisiä. Eiks teillä tosiaan ole elämää, ostakaa se ja PIAN JOSTAIN!!!!!
Ei jumalauta. Onko täällä oikeesti noin aivokuolleita debiilejä ihmisiä jotka syö leipää!!!!!!!!!!!

Ei vaan oikeesti, ei oo noita ongelmia kun ei syö leipää :p
 

Yhteistyössä