kun on niin onnellinen että melkein sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
kaikki on vaan niin hyvin, sain vihdoin haluamani, olen vihdoin siinä pisteessä että en tarvitse lääkkeitä, en halua kuolla, en halua satuttaa itseäni.. minulla on poikani lisäksi henkilö jonka edessä voin olla heikko, voin itkeä ja silti minua rakastetaan.. miten voikaan tuntua niin hyvältä vain olla toisen vieressä, tehdä arkisia asioita ja olla iloinen että se toinen on siinä, auttamassa uhmaavan pojan kanssa, hellimässä ja halimassa :)
tää on ihan parasta :)

Ihana kuulla, että olet voittanut ongelmasi ja että elämä hymyilee! Tiedän itsekin omasta kokemuksesta, että tuo tavallinen arki jossa itse voit hyvin, on kauneinta mitä maailmassa on. Sitähän se onni oikeasti on! :) Oma perhe, hyvinvointi ja terveys ovat asioita joita todella arvostaa kun niitä ei ole, ja kun ne viimein saa takaisin.

Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista jatkoa! :)

Mä olen iloinen sun puolestasi, mutta ihmeissäni kyllä siitä taannoisesta avauksestasi, jossa ihmettelelit näitä ihmisiä jotka eivät jaksa elää tai jotka eivä jaksa elämää. Luulisi, että kokemustesi pohjalta ymmärtäisit sellaisia ihmisiä.

Anteeksi kun kysyn, olen utelias, mutta toisaalta, en halua pahoittaa sun mieltä... Erositteko lopulta? Onko tämä ihana nyt uusi mies? :) En tuomitse, enkä pahalla tarkoita. Muistelin vaan, että teillä oli tilanne jotenkin sekava ja kävitte terapiassa? En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui. Ihanaa, että sulla on asiat vihdoin järjestyksessä ja elämä hymyilee :hug: Nauti siitä nyt oikein kunnolla! :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä olen iloinen sun puolestasi, mutta ihmeissäni kyllä siitä taannoisesta avauksestasi, jossa ihmettelelit näitä ihmisiä jotka eivät jaksa elää tai jotka eivä jaksa elämää. Luulisi, että kokemustesi pohjalta ymmärtäisit sellaisia ihmisiä.

mun mistä avauksesta :o
siis mie en oikeasti muista... mutta en mie muista paljon mitään kesästä ja syksystä noin muutenkaan..
laittaisin häpeilevän hymiön jos osaisin, koska kyllä mie oikeasti ymmärrän kun on sellainen olo ettei vaan jaksa... mutta mie silloin pahimpina hetkinä lupasin itselleni ja pienelle pojalle että vapaaehtoisesti en sitä jätä, eli mulla oli "pakko" jatkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Anteeksi kun kysyn, olen utelias, mutta toisaalta, en halua pahoittaa sun mieltä... Erositteko lopulta? Onko tämä ihana nyt uusi mies? :) En tuomitse, enkä pahalla tarkoita. Muistelin vaan, että teillä oli tilanne jotenkin sekava ja kävitte terapiassa? En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui. Ihanaa, että sulla on asiat vihdoin järjestyksessä ja elämä hymyilee :hug: Nauti siitä nyt oikein kunnolla! :)

juu, kyllä erottiin, syksy oli kauhea kaiken väännön ja mun oman hajoilun ja perhesuhteiden vuoksi, mä aloitin itse lopulta terapian ja nyt olen ehjempi :)
ex-miehen kanssa välit on kunnossa niin että pojan asiat sujuu, ja on kuulemma itsekkin löytänyt uuden naisen.. ja mie olen oikeasti onnellinen siitä :) jotenkin ne kaikki paskat asiat on saatu pois tieltä ja nykyisin haluan olla hänen kaverinsa :)
perhesuhteetkin on kohentunut, toki joihinkin on vielä muodollisen sivistyneet välit mutta silti :)
tämä uusi mies on henkilö jonka olen tuntenut entuudestaan, ja nyt vihdoin asiat saatiin siihen pisteeseen että yhdessä olo on hyvä juttu, kumpikin tietää mitä haluaa :)

kiitos kaikille jotka ovat mua täällä tsempanneet :) on helpottanut kun on saanut jonnekkin purkaa niitä asioita :) *kukkia ja halit kaikille* ja loistavaa kesän odotusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

nyt on pakko selventää että tämä aloitus ei ole minun
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1320876
sama nimimerkki kyllä mutta en mie ole tuota tehnyt... mulla on ihan mustanakin sama nimimerkki, en vaan jaksa juuri koskaan kirjautua.. pitäis varmaan vaihtaa kun aika moni aiheesta riippuen käyttää tuota samaa :/

Yhteistyössä