Kun on kahdestaan lapsen kanssa, niin ei ole perhe?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Katton tallennukselta eilistä Ruottin miljonääriäidit ja siinä Anna Anka sanoi, että heidän kanssaan (tarkoitti siis itteään, miestään, heidän lasta ja Annan tytärtä ) hänellä on perhe. Isänsä kanssa tyttö on vain kahdestaan isän kanssa.

Siis wtf? Me ollaan likan kanssa kahdestaan, mutta kyllä me ollaan mun mielestä perhe. Meidän perhe vain on pieni eikä samanlaanen kuin monella muulla on.

Jotenkin rajoottunutta ajatella, että perheessä pitää olla aina kaksi vanhempaa ja mieluusti vielä sisaruksiakin.

Ihan tosissaanko sä tuohdut jostain Anna Ankan puheista? Sitä naista nyt tosissaan kannata ottaa. Niinpä hänkin on nyt "perheetön", vaikka kuinka piti itsestään huolta ja tyydytti miehensä seksihalut... :)

ET ole kovin avarakatseinen itsekään ;)
Eri maissa eri tyylillä.
Se että sinä olet yh- ja sinulla lapsi niin toki olette perhe se yh perhe kun yleensä perhe sana käsittää ne kaksi aikuista ja ainakin yhden lapsen

[QUOTE="vieras";23415577]Ihan tosissaanko sä tuohdut jostain Anna Ankan puheista? Sitä naista nyt tosissaan kannata ottaa. Niinpä hänkin on nyt "perheetön", vaikka kuinka piti itsestään huolta ja tyydytti miehensä seksihalut... :)[/QUOTE]

Tämä asia on tullut täällä palstalla esille aiemminkin ihan palstalaasten toimesta. Joidenkin mielestä tosiaan ei ole perhe jos on kahdestaan lapsen kanssa.

[QUOTE="plääh";23415595]ET ole kovin avarakatseinen itsekään ;)
Eri maissa eri tyylillä.
Se että sinä olet yh- ja sinulla lapsi niin toki olette perhe se yh perhe kun yleensä perhe sana käsittää ne kaksi aikuista ja ainakin yhden lapsen[/QUOTE]

Jaa miten niin en ole? Taas jotakin harhaluuloja musta.

Jokaisella on oma käsitys perheestä, ja rajoittunutta on minusta rajoittaa millainen käsitys kullakin saa siitä olla.

Joo mähän kiellän ja rajootan mitä muut saa ajatella. :whistle: Jos kerran mun mielipiteistä saa esittää mielipiteitä, niin yhtä hyvin mä saan esittää mielipiteitä muitten mielipiteistä.

[QUOTE="pia";23415645]:laugh: :laugh: Miten sinusta voisi edes harhaluuloja tulla ?[/QUOTE]

Vääristelemällä mun sanoja ja tekoja jota jotkut tällä palstalla harrastaa ahkeraan.

Joo mähän kiellän ja rajootan mitä muut saa ajatella. :whistle: Jos kerran mun mielipiteistä saa esittää mielipiteitä, niin yhtä hyvin mä saan esittää mielipiteitä muitten mielipiteistä.

Anna Anka ainakin ihan selkeästi puhui ITSESTÄÄN, omasta miehestään ja tyttärestä. On se jotenkin outoa, ettei saa olla jotain mieltä omasta perheestään, ilman että on rajoittunut :D

no niin siinähän hyvä käsitys :O mies ja nainen kahdestaankin on perhe.. ei pelkästään ydinperhe ole perhe vaikka se onkin ehkä se ihanteellisin perhemalli. perheitä on monenlaisia

Mua huvitti aikanaan se, että koska meidän perheessä oli vain yksi vanhempi, niin me oltiin "pienperhe" vaikka lapsia oli 4 :D
Nyt nuo on jo aikuisia, ja edelleen mun perhettä.

Mun mielestä sinkkukin on oma perheensä, ei siihen välttämättä lasta tarvita. Miksi pitäis olla "yhden ihmisen talous" tai "kahden aikuisen talous" mutta heti kun siihen tulee lapsi, niin ollaan perhe? Sinkku on oma perheensä, tai ehkä hän katsoo vanhempansa ja sisaruksensa kuuluvaksi omaan perheeseensä, ja kahden aikuisen talouskin on mun mielestä perhe. Jos perheessä on lapsi tai useampia, niin sitten se on lapsiperhe =)

Yhteistyössä