Kun on asuntolainaa ja tarvis vähän autolainaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bahamamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bahamamama

Vieras
Ja kun on vain yhden mamman tulot niin sehän on pienimuotoinen taloudellinen katastrofi.
Auto on PAKKO ostaa. En tosin tarvitse velkarahaa kuin 4000 tai 5000. säästöistä loput.
Asuntoa lyhennän nyt 600:lla / kk
Nettotulot 1800+lapsilisä 146+elari 170
Yksi lapsi.
Asuntolainaa on onneksi enää vähän=20 000.
Mikä avuksi...vai vaihdanko auton vasta kun se totaalisesti hajoaa !
 
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Kysy omasta pankistasi. Uskon että sulla on mahdollista saada lainaa..mutta älä mee ottaan sitä autoliikkeen tarjoamalta luottoyhtiöltä, niillä on kovat korot.

joo, autoliikkeissä on kova korko JA käsittelymaksu/ kk.
Mun pitäis varmaan maksaa kämppää vaikka 500:lla ja jos pystyisin lyhentään autoa 300:lla...Tiukkaa tekis reilun vuoden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Kysy omasta pankistasi. Uskon että sulla on mahdollista saada lainaa..mutta älä mee ottaan sitä autoliikkeen tarjoamalta luottoyhtiöltä, niillä on kovat korot.

Varmaan ap lainaa saa kun on noin pieni tuo asuntovelkakin.
Pointti taisi olla se millä laina sit maksetaan. Riittääkö rahat ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jäde:
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Kysy omasta pankistasi. Uskon että sulla on mahdollista saada lainaa..mutta älä mee ottaan sitä autoliikkeen tarjoamalta luottoyhtiöltä, niillä on kovat korot.

Varmaan ap lainaa saa kun on noin pieni tuo asuntovelkakin.
Pointti taisi olla se millä laina sit maksetaan. Riittääkö rahat ?

Naulan kantaan ! En halua vuosikausia maksella viittä tonnia = ((
 

Yhteistyössä