aika samallalailla mulla mennyt kummallakin omalla kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oli niin kipeitä etten tiennyt miten olla, supistukset tuli 3 minuutin välein. Siitä meni 14 tuntia syntymään.
Sama juttu, kun supistukset alkoivat, ne tulivat heti säännöllisesti 5 min välein ilman pidempiä taukoja. Ensimmäisestä supistuksesta alkaen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mulla alkoi heti rajuilla supistuksilla ja tosi kipeillä, tulivat melkein heti 5 minsan välein.
Kivuthan on niin henkilökohtainen asia. Se riippuu kipukynnyksestä, mutta myös esim. vauvan asennosta. Jos vauva on väärässä asennossa, se vaikuttaa kipuihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten joillakin on auki jo melko paljon, muttei kipeitä? Mä en ymmärrä
Mulla oli 2cm auki jo viikolla 28, kuulemma ihan normaali tilanne uudelleensynnyttäjällä. Siitä siis 11viikkoa meni syntymään. Ekasta meni lapsivedet ja sairaalassa 3cm auki, sit vasta tunsin supistukset kipeinä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten joillakin on auki jo melko paljon, muttei kipeitä? Mä en ymmärrä
mä laitan vielä "paremmaks", tokan kohdalla ajattelin, että perkele menen vasta kun rupee ponnistuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vai oliko mulla vain huono kivunsietokyky? Supistukset oli tosiaan ihan kammottavan kipeitä, etten kyennyt puhumaan enkä liikkumaan enkä huutamaan. Mikään kipu ei ole ollu niin paha. Ja ku pääsin sairaalaan olin vain yhden sentin auki.
No mulla ei ollu kipuja, ei säännöllisiä suppareita, ei mitään. Menin näytille ihan vaan sillä, kun oli tullu epäsäännöllisiä, joskin kivuttomia suppareita muutaman tunnin ajan. Onneks menin, olin silloin auki 7cm Ja juu, kipukynnys on korkeaAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Ihan ot kysymys, mut en viitsi avata uutta ketjua, anteeks... :ashamed:
Mut mietin noita kellotuksia ja sitä et jos on kovin korkea kipukynnys niin kai sitä silti osaa alkaa jossain kohtaa kellottaa niitä tuntemuksia?
Mä menin esikoisesta sairaalaan, kun olin täysin auki. Kakkosesta olin 8cm auki ja kolmosesti 7cm auki. Kakkosesta ja kolmosesta lähdin heti, kun alkoi yhtään tuntua supistukset selvästi. Esikoisesta odottelin vain tyytyväisenä, että koskahan alkaa kunnon supparit ja sitten alkoikin jo ponnistuttaa ja tuli kiire sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten joillakin on auki jo melko paljon, muttei kipeitä? Mä en ymmärrä