En sen tarvi olla mitään erityisen nasevaa, kunhan tarpeeksi painokkaasti annat ymmärtää että et pitänyt kommentista ja että et niitä jatkossa halua. Äänensävy ja asenne siinä on ratkaisevampaa kuin sanat.Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248790:Hahhahhaa! Olen vaan sellainen, etten sillä hetkellä keksi mitään nasevaa, koska olen loukkaantunut.
No mutta koskaan ei ole liian myöhäistä ja ihminen saa muuttaa mieltänsä. Mun mielestä sun miehen käytös on luokatonta, mun kodista kävelis ulos kyllä samantein, jos sormensa tunkis ykskaks yllättäen mun sisään ns. ohikulkiessaan. Hyi helvetti! Sängyssäkään en tosiaan hyväksyis sitä, että yhtäkkiä miehen sormet on mun sisässä, kyllä pitää vähän muilla keinoin eka lämmitellä ja niin sanotusti teoilla kysyä se lupa, et pysyyks jalat yhdessä vai aukeekoAlkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248781:En kyllä todellaan odottanut mitään sormen työntöä alapäähän, mutta toisaalta en nyt ihan yllättänytkään. Koska mies sanookin mitä mieleen juolahtaa ja näköjään myös tekee.
Olin alussa niin hölmön rakastunut mieheen, vaikkei tosiaan mikään unelmamies olekaan. Mutta jokin siinä veti puoleensa ja vauvakin siinä ilmoitti tulostaan ja tottakai halusin pitää vauvan. Mutta nyt huomaan kun se ensihuuma on ohi, että mies ei ole ihan mun tyylinen.
Lapsuus kyllä oli ihan hyvä, jos ei oteta huomioon, että siskoni kuoli onnettomuudessa. Mutta myöhemmin vanhempani erosivat ja en ole sen jälkeen tavannut isääni kuin kaksi kertaa, kuudessa vuodessa siis. En ehkä annakaan miehen enää kohdella noin, aion kyllä tehdä jotain asialle. Siksi täällä kyselen mielipiteitä ja neuvoja.Millainen lapsuus/nuoruus sulla on ollut?
Miksi annat jonkun kohdella sua noin?
Meilläkin on ensimmäinen vauva ja se ei silti oikeuttaisi miestäni käyttäytymään noin.Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248893:En oo mielestäni aiemmin kirjoittanut. Olen ollut hieman väsynyt ja masentunut, että jos olenkin niin en muista. Ottakaa huomioon, että kaikki tämä on tapahtunut vain vähän ajan sisällä ja olen alkanut vasta miettimään, ettei kaikki ole kohdillaan. Entä jos kaikki tämä johtuu vauvasta ja siitä miten meidän suhteemme on muuttunut, minä olen muuttunut. Ja miehellä on siinä sopeutumista, eikä oikein tiedä mitä ajatella.
En oikein ymmärrä mikä ihme tässä on ongelmana. Kuka vaan normaali ihminen sanoisi vastaavanlaisen kohtelun jälkeen miehelle että " Minusta tuntuu pahalta kun arvostelet minua tolla tavalla. Voisitko lopettaa sen? " En usko että myöskään kukaan täysjärkinen, juuri lapsen saanut mies täysin harkiten sanoo tuollaisia vaimolleen. Joku tässä nyt haisee. Miksi teitte lapsen jos ette pysty juttelemaan keskenänne asioista?Alkuperäinen kirjoittaja pienentytönäiti;29248646:No eipä se ainakaan aikaisemmin koskaan arvostellut mun ulkonäköä. Tai siis kehui kyllä esim. että mulla on täydellinen peppu.
Painoa ei tullut raskausaikana kuin 10 kiloa, mutta tuntuu ettei mies ymmärrä, etten voi heti näyttää samalle mitä olin ennen raskautta. Varsinkin tuo perse on nyt sille niin paha paikka kun ei enää olekaan täydellinen.
Mieskin kasvatti mun raskausaikana mahaansa, mutta olenko sanonut siitä mitään? No en, en ole niin pinnallinen. Olen samaa mieltä tietenkin, että ilkeä on.
Juuri tuon tulin tänne kirjoittamaan mutta olikin jo keretty. Hui saamari että sappi kiehahti kun luin tän aloituksen.Ei jumalauta. Ensinnäkin, jos olisin kylppärissäni, niin kukaan ei taatusti tulisi sinne ja tunkisi mitään minuun, jos en antaisi lupaa enkä haluaisi.
Mikä helvetin lapatossu rätti sinä olet?
Toiseksikin, mikä helvetin mäntti se sinun niinsanottu "miehesi" on?