kun olette ottaneet alkoholi imetyksen aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
montako olette ottaneet ja milloin olet imettänyt seuraavan kerran? paljonko maitoa pitää varata jos pumppaa, että riittää yöksi ja vaikka aamuksi? entä paljonko korviketta?
ja näkeekö mistään nettisivulta esim. milloin alkoholi lähtee maidosta?

Se määrä mitä maidossa on alkoholia on sama kuin veressä eli vain muutama promille eli siitä ei ole mitään haittaa vauvalle... Ainut mistä on haittaa on se että äiti on humalassa eli ei ole niin varma otteissaan ja vauva vaistoaa sen...
Nuo maito määrät riippuu vauvan iästä...

Olin kerran baarissa imetysaikana ja piti pumppailla, kun alkoholi sai maidontulon innostumaan, enkä halunnut huuruissa imettää kotiin tullessanikaan. Mutta siis asiaan, nimittäin kun koin olevani taas imetyskunnossa, maito oli tosi klimppistä ja vauvan hankala imeä sitä. Joten sepä jäi viimeiseksi kerraksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Se määrä mitä maidossa on alkoholia on sama kuin veressä eli vain muutama promille eli siitä ei ole mitään haittaa vauvalle... Ainut mistä on haittaa on se että äiti on humalassa eli ei ole niin varma otteissaan ja vauva vaistoaa sen...
Nuo maito määrät riippuu vauvan iästä...

Noin.

Itse olen imetysaikana ottanut kerralla sen olut- tai siideripullon ja imettänyt kun seuraavan kerran lapsi on rintaa kaivannut.

Yhteistyössä