K
Keittiönoita
Vieras
Eikä pidä vähätellä lasten päihteiden käyttöä eikä eläinrääkkäystäkään. Olihan Eemeli ja Possuressu päissään kuin paviaanitAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Lapset saa traumoja, liian väkivaltaista![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä pidä vähätellä lasten päihteiden käyttöä eikä eläinrääkkäystäkään. Olihan Eemeli ja Possuressu päissään kuin paviaanitAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Lapset saa traumoja, liian väkivaltaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Miks Eemeliä ei saa näyttää![]()
Lapset saa traumoja, liian väkivaltaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eikä pidä vähätellä lasten päihteiden käyttöä eikä eläinrääkkäystäkään. Olihan Eemeli ja Possuressu päissään kuin paviaanitAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Lapset saa traumoja, liian väkivaltaista![]()
![]()
Just meinasin kirjoittaa siitä Iidan lippputankoon kiskomisestaAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Niin joo, unohtui vallan. Kasvissyöjät voi kauhistua sitä verivelliä mitä söivät ja kyllähän se antaa ihan vääriä virikkeitä ja ideoita jos siskon kiskoo lipputankoon..
Just meinasin kirjoittaa siitä Iidan lippputankoon kiskomisestaAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Niin joo, unohtui vallan. Kasvissyöjät voi kauhistua sitä verivelliä mitä söivät ja kyllähän se antaa ihan vääriä virikkeitä ja ideoita jos siskon kiskoo lipputankoon..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Monissa kouluissa asiasta ilmeisesti tehdään suurempi ongelma kuin mitä se oikeasti on. Asian ratkaiseminen kaikkia miellyttävällä tavalla kun on äärimmäisen yksinkertaista eikä maksa yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mun lasten koulussa ei ole vielä tullut tällaista tilannetta eteen, johtuen varmaan siitä että täälläpäin on suhteellisen vähän maahanmuuttajia, eriuskontoisia, erikulttuurisia.
Ongelmatilanteista olen kuitenkin lukenut, tällä palstalla ja lehdistä.
Vaikka en ole uskonnollinen, niin haluan kuitenkin että myös meidän perinteitä kunnioitetaan ja varmaan otan asian esille lasten koulussa tms. jos tilanne tulee eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Minä taas en ole mistään "oikeasti" lukenut, että olisi edes tässä asiassa ongelmia, vaan asiaa paisutellaan keskustelupalstoilla. Ja esim. Huuhkajatar itsekin nyt lietsoo ongelmaa, jos ei ole mitään ongelmaa havainnut ja omalla paikkakunnalla ei edes juurikaan asu maahanmuuttajia... Niin hyvää päivää taas.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä rasisti:Lisätäkseni listaan Espoosta poistetut betoniporsaat, jotka oli maalattu possuiksi...
Tällä menolla näyttää että tämä mukamas "vähemmistö" on kohta enemmistö, jokainen voi sitten miettiä mitä sen jälkeen tapahtuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä rasisti:Lisätäkseni listaan Espoosta poistetut betoniporsaat, jotka oli maalattu possuiksi...
Tällä menolla näyttää että tämä mukamas "vähemmistö" on kohta enemmistö, jokainen voi sitten miettiä mitä sen jälkeen tapahtuu...
No muistatko vielä senkin, kuka vaati possujen poistamista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä rasisti:Lisätäkseni listaan Espoosta poistetut betoniporsaat, jotka oli maalattu possuiksi...
Noi Espoon betoniporsaat oli kyllä hauska juttuAlkuperäinen kirjoittaja ei vielä rasisti:Lisätäkseni listaan Espoosta poistetut betoniporsaat, jotka oli maalattu possuiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Niinpä, meitä syrjitään ja oikeuksiamme loukataan omassa kotimaassamme, ja vielä lain voimalla.
Kukas sinua syrjii? Mitä sinun oikeuksiasi on loukattu?
Meitä, kollektiivisesti. Monessa koulussa ei enää ole meidän kulttuuriimme kuuluvia juhlia, koska se loukkaa tänne muuttaneita. Meidän pitäisi olla avoimia ja ymmärtäväisiä, ja muuttaa koko elämämme myötäilemään eriuskontoisten maahanmuuttajien mukaan, jotta he eivät vain loukkaantuisi ja syyttäisivät meitä rasismista. Ja tämä oli hieman kärjistetty, mutta siinä on totuutta.
Miksemme saisi pitää omat tapamme ja kulttuurimme? Miksi kaikki pitäisi mennä vähemmistöjen vaatimusten mukaan? Jos jokin tapa ei heille sovi niin tilaisuudesta voi olla poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Monissa kouluissa asiasta ilmeisesti tehdään suurempi ongelma kuin mitä se oikeasti on. Asian ratkaiseminen kaikkia miellyttävällä tavalla kun on äärimmäisen yksinkertaista eikä maksa yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mun lasten koulussa ei ole vielä tullut tällaista tilannetta eteen, johtuen varmaan siitä että täälläpäin on suhteellisen vähän maahanmuuttajia, eriuskontoisia, erikulttuurisia.
Ongelmatilanteista olen kuitenkin lukenut, tällä palstalla ja lehdistä.
Vaikka en ole uskonnollinen, niin haluan kuitenkin että myös meidän perinteitä kunnioitetaan ja varmaan otan asian esille lasten koulussa tms. jos tilanne tulee eteen.
Minä taas en ole mistään "oikeasti" lukenut, että olisi edes tässä asiassa ongelmia, vaan asiaa paisutellaan keskustelupalstoilla. Ja esim. Huuhkajatar itsekin nyt lietsoo ongelmaa, jos ei ole mitään ongelmaa havainnut ja omalla paikkakunnalla ei edes juurikaan asu maahanmuuttajia... Niin hyvää päivää taas.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Monessa koulussa ei enää ole meidän kulttuuriimme kuuluvia juhlia, koska se loukkaa tänne muuttaneita.
Ja mä olen kertonut sulle hyvän ja toimivan keinon, jolla koko ongelmaa ei edes synny =)Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Minä en lietso ongelmaa, minä tiedostan sen olemassaolon ja tulevaisuudenkuvat kun sinä taas suljet silmäsi siltä. Enkö saisi ottaa kantaa asiaan koska meillä ei vielä ole tullut tällaista eteen?
Hyvää päivää sinullekin =) Älä ole niin aggresiivinen, muista että myös minulla ja muilla on oikeus omaan mielipiteeseemme (vielä ).
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Minä taas en ole mistään "oikeasti" lukenut, että olisi edes tässä asiassa ongelmia, vaan asiaa paisutellaan keskustelupalstoilla. Ja esim. Huuhkajatar itsekin nyt lietsoo ongelmaa, jos ei ole mitään ongelmaa havainnut ja omalla paikkakunnalla ei edes juurikaan asu maahanmuuttajia... Niin hyvää päivää taas.
Minä en lietso ongelmaa, minä tiedostan sen olemassaolon ja tulevaisuudenkuvat kun sinä taas suljet silmäsi siltä. Enkö saisi ottaa kantaa asiaan koska meillä ei vielä ole tullut tällaista eteen?
Hyvää päivää sinullekin =) Älä ole niin aggresiivinen, muista että myös minulla ja muilla on oikeus omaan mielipiteeseemme (vielä ).
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja mä olen kertonut sulle hyvän ja toimivan keinon, jolla koko ongelmaa ei edes synny =)Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Minä en lietso ongelmaa, minä tiedostan sen olemassaolon ja tulevaisuudenkuvat kun sinä taas suljet silmäsi siltä. Enkö saisi ottaa kantaa asiaan koska meillä ei vielä ole tullut tällaista eteen?
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Jos menisin heidän maahansa pakolaisena ja rupeaisin vaatimaan tiettyjä muutoksia heidän kulttuuriinsa, niin mullahan lähtisi henki. Tosin jos näin olisi en ikuna kehtaisi edes ruveta vaatimaan mitään ...ja pakolaisten (ei kaikkien,) käytös täällä suomessa on törkeää!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Maahanmuuttaja ei ole välttämättä pakolainen. Kannattaa katsoa, montako turvapaikan hakijaa Suomeen otetaan vuodessa. Esim. työn perässä tulee paljon enempi. Harva maahanmuuttaja vaatii yhtään mitään. Yleensä nämä arvostelijat (suomalaiset sekä maahanmuuttajat) eivät tunne toisiaan, siitä arvostelu. Uskonto kieltoon koko maailmassa ja me pelastumme.
Mä en keksi ensimmäistäkään. Ihan hyvin on rinnakkaiselo sujunut ilman mitään vaatimuksia ja täällä pk-seudulla on aika paljon maahanmuuttajia ollut jo vuosikymmeniä, joten luulisi jotain vaatimuksia tulleen esille.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mitä muutoksia esim. muslimi-maahanmuuttajat ovat sitten meiltä vaatineet?