Kun mikään ei riitä kenellekään ja mulla voimat loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Otsikossa kysymys. Töissä kiirettä ja niin paljon tekemistä että venyy päivät. Kotona ei ymmärretä. Lapset vaatii ja kiukuttelee samoin mies. Töissä en uskalla olla tekemättä hommia koska pelkään että minut korvataan jollain joka suostuu tekemään. Ja pidän kyllä työstäni ettei siitä ole kiinni, haluan tehdä ja hyvin kaiken.

Ehkä eniten kyse siitä kun en koe saavani mieheltäni tukea ja meillä ei ole keskusteluyhteyttä, kaikki menee riitelyksi. Hän muutaman vuoden kiukutteli minulle ja purki pahan olonsa minuun ja lopulta väsyin yrittämään ja luovutin ja ajattelin että jospa aika auttaa, että keskitynpä itseeni nyt ettei pää hajoa. Nyt sitten syyttää minua kaikesta.

En tiedä mitä tehdä, en näe ulospääsyä. Hän vain haluaa sekoittaa pääni. Haluan vaan pois mutta en voi lähteä. Koska lapset ja koska pelkään mitä niille keksii jos sanon että haluan erota.

Kuulostaa kamalalta. Vaikea kuvitella, että pystyisin elämään sellaisen tyypin kanssa, jonka tekemisiä (etenkään lasten osalta) joutuisin pelkäämään niin, että se rajoittaisi toimintaani.
Ja samoin tuo riitelyksi ajautunut toimintatapa on ylipäänsä kauhean kuluttavaa. Mutta jos kyse olisi vain siitä riitelystä, niin se on mahdollista muuttaa. Mutta jos mies muutenkin on vähän pimeä, niin en tiedä, maksaako vaivan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Eilen koitettiin keskustella mutta käänsi kaiken minun syykseni. Olen kuulemma väsynyt siksi koska teen liikaa. Hän ei näe omassa toiminnassaan vikaa saati ole valmis tukemaan tai auttamaan. Miten kotitöistä vähennetään kun nytkin teen vain välttämättömän? Tai miten lasten kanssa? Olen suunnattoman pettynyt mieheen. Mistä voimia arkeen? Päätin juuri etten enää yritä häntä muuttaa koska se ei onnistu.

Yhteistyössä