kun miestä ei enää kiinnosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivukka82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viivukka82

Uusi jäsen
28.10.2007
1
0
1
Onko kukaan kokenut sellaista että mies ei enää halua seksiä sillä tavalla kuin ennen synnytystä? Huomasin melkein heti synnytyksen jälkeen että miestä ei enää kauheasti kiinnosta vaikka olen yrittänyt olla lähellä ja "sytyttää"..

Pahemman tästä tekee oikeastaan se että meillä on yhteinen lapsi ja en haluaisi millään erota! En usko että selviäisin yksin..

Mies on joskus sanonut avoimesti että olen "väljävittuinen huora" ja käy aika avoimesti jossain thai-hieromoissa mutta en ole uskaltanut jättää kun pelottaa yksin jääminen lapsen kanssa.. ja kun ei tuo talouskaan ole ihan kohdallaan..

Itkettää taas :(

No onpas siinä sulla elämäsi prinssi kun väljäksi huoraksi haukkuu ja käy sitte kummiski ihan oikeasti maksullisissa.. On kyllä sen sortin nimittelyä ja varmasti ahdistava tilanne sinulle, että sinun asemassasi ajattelisin onko se mies sen paskan arvonen ja saisko sitä vielä koulutettua.

Itse olin jo lähdössä. Erokeskustelu muuttuikin kehityskeskusteluksi, kun mies huomasi, että olin tosissani ja minua ahdisti hänen käytös. Nyt se alkoholisti vaihto iltakaljan kotikaljaan ja viikonloppuna antoi minun nukkua enempi ja pesipä peräti vauvalta kakat ja auttoi siivouksessa. Eli sain viimein sitä muutosta mita olen halunnu monta vuotta. Katellaan nyt sitten jääkö tämäkin vain joksikin kultakaudeksi vai saadaanko pysyvä muutos aikaiseksi. Tiedän että minulla ahdistus palaa entistä vahvempana jos tajuan taas olevani yh parisuhteessa. :|

kannattaako olla kynnysmattona?ihan hirveetä tekstiä sun mieheltä...
meillä seksielämä parani lapsen saannin myötä ja mieskin on sanonut että se on vapautuneempaa kun ennen.

Sanon vaan oman mielipiteeni että ei kannata alistua tai kuunnella mieheltä tuollaista teksiä koska et ansaitse sitä. Suosittelen ottamaan eron. Se vaan auttaa sinua ja lastasi että ette kärsis niin paljon. Se on lapsellekkin helpompi asua rakastavan äidin luona entä sitten riitelevien vanhempien luona. Et tule varmasti olemaan yksin. Onhan meitä täälläkin monta auttamassa. Onko sulla sukulaisia tai ystäviä jotka vois auttaa? Ota itseä niskästa kiinni ja nyt laitat lapsen etusijalle. Ja miehesi teot kertoo paljon esim että ei välitä miltä se sinusta tuntuu. Ei varmaan kukaan selväjärkinen mies tee vaimolleen tuollaista jos välittää. En sano pahalla yritän vain auttaa jos tästä jotain apua oli. Mutta sen sanon vielä että älä turhaan rääkkää ja kiusaa itseäsi. Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Usko pois vaan. Voimia :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miten te täällä voitte tietää tuntemattomista ihmisistä että mitä ne ansaitsee? :o

No kirjoituksen perusteella eihan sitä kumminkaan koskaan tiedä pitääkö juttu paikkaansa!

Niin mitä voi tietää kirjoituksen perusteella? :D

No ei voi tietää onko ne totta. älä kysele niin vaikeita :/

Yhteistyössä