Kun mies valmistaa ruokaa grillaamalla, tapahtuu seuraavaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
Kun mies valmistaa ruokaa grillaamalla, tapahtuu seuraavaa:

1. Nainen käy kaupassa.

2. Nainen valmistaa salaatin, lisukkeet ja jälkiruuan.

3. Nainen valmistelee lihan grillausta varten, laittaa sen tarjottimelle tarvittavien ruuanlaittovälineiden kanssa ja vie sen miehelle, joka hengailee grillin luona juoden olutta.

4. Mies asettaa lihan grilliin.

5. Nainen menee sisälle kattamaan pöydän ja tarkistamaan lisukkeiden tilanteen.

6. Nainen tulee ulos kertomaan miehelle, että liha palaa.

7. Mies ottaa lihan grillistä ja ojentaa sen naiselle.

8. Nainen asettelee ruuan lautasille ja kantaa ne pöytään.

9. Ruokailun jälkeen nainen siivoaa pöydän ja tiskaa.

10. Mies kysyy naiselta oliko mukava saada vapaata kokkauksesta. Ja, nähdessään naisen ärsyyntyneen ilmeen, ajattelee mielessään, ettei joillekin naisille vaan mikään riitä.

:laugh:

Heh.. Meillä ennemminkin näin:

1. Mies käy kaupassa (yhdessä laaditun ostoslistan pohjalta)

2. Nainen valmistaa lisukkeet ja jälkiruoan

3. Mies valmistaa salaatin ja valmistelee grillattavat,kerää tarjottimelle mukaansa tarvittavat ruoanlaittovälineet ja grillattavat ruoat ja painuu grillin luokse

4. Mies grillaa ruoat,nainen kattaa pöydän. Mies ja nainen kantavat ruoat pöytään.

5. Ruokailun jälkeen mies siivoaa pöydän,nainen tiskaa. Tai päinvastoin.

6. Molemmat kiittävät toisiaan hyvästä ruoasta.

Ja tämä siis ihan totta.

[QUOTE="vieras";26210740]Tämä on ketjuviesti, mutta varmasti ainakin osittain todellisuutta monessa perheessä. ;)[/QUOTE]

Nii eiku aattelin vaan, että jos esim. kyseessä legendaarinen pallogrilli, niin kyllähän se nyt pitää työstää grillauskuntoon. Ja mitä tulee salaatteihin ja lisukkeisiin niin ne on useimmiten naisten itsensä haluamia juttuja. Miehille riittäis pelkkä liha. Että turha niiden tekemisestä on krediittiä ottaa.

:D

Meillä tapahtuu kyllä niin, että nainen saa istua rauhassa vaikka palstailemassa, kunnes mies hihkaisee että ruoka on valmis, ja sitten nainen saa jälleen kerran mielettömän maittavan aterian :). Ihan taatusti salaatteineen ja grillattuine kasviksineen päivineen.

Mutta jos NAINEN grillaa tässä perheessä, niin...no, mies saa lautaselle makkaran ja that's it.

• Tykkää
Reactions: Huuhkajatar
Ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta meillä kotityöt jaetaan niinkin fiksusti, että koska minä teen ruuan niin minä tietysti sitten myös tiskaan, koska olen myös astiat liannut. Ja koska minä käytän vaatteita enemmän, niin minä myös pesen pyykit. Ja koska minä sotken (eli puuhastelen) enemmin kotona, niin minä myös siivoan.. Mie kuitenkin tekee omasta mielestään todella suuren osan kotitöistä, kun hän vie roskat ulos 3 krt viikossa!!

haha.gif

[QUOTE="mies";26210760]Nii eiku aattelin vaan, että jos esim. kyseessä legendaarinen pallogrilli, niin kyllähän se nyt pitää työstää grillauskuntoon. Ja mitä tulee salaatteihin ja lisukkeisiin niin ne on useimmiten naisten itsensä haluamia juttuja. Miehille riittäis pelkkä liha. Että turha niiden tekemisestä on krediittiä ottaa.[/QUOTE]

meillä on ihan kuin aapeella paitsi et käydään yhdessä kaupassa kun mies haluu säätää lisukkeetkin,vaikkei niitä (yleensä) valmistakkaan. Grillauksen hoitaa kyllä itsenäisesti,myös jälkihommat.

Yhteistyössä