Kun mies on liian komea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oijoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oijoi

Vieras
Olen kokenut , että mulla on hyvä itsetunto. Olen käynyt elämäni aikana treffeillä vaikka kuinka monta kertaa ja en ole kokenut alemmuutta, mutta nyt koin. Mies on liian komea. Olen jopa miettinyt, miten ihmeessä sellainen mies on edes vapaa.. Pitäisi olla kyllä vapaa mies. Siinä miehessä on niin monet asiat paikallaan.
Tiedän, että olen kovasti kehuttu nätiksi naiseksi , mutta tunnen niin paljon alemmuutta. Ehkä ajattelen, että tämä ei ole totta. Ei tuollaista miestä voi olla olemassakaan.
Taidan olla ihastunut. Onko muilla ollut vastaavanlaisia tuntemuksia, että on tavannut miehen ja empinyt, onko mies liian komea itselle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotain vikaa täytyy olla ihmisessä, jos komea mies on vapaana tai kaunis nainen :whistle:

Vitsi mikä ajatusmaailma ihmisillä on. Kovin ulkonäkökeskeistä.
Komea tai kaunis pariutuu välittömästi. Onko koskaan kenelläkään käynyt mielessä, että vapaus voi olla myös oma valinta?

Jotain vikaa täytyy olla ihmisessä, jos komea mies on vapaana tai kaunis nainen :whistle:

toi on se yleisin repliikki baareissa.. " sussa on varmasti jotain vikaa jos oot viel vapaana.." urpot! ehkäpä juuri silloin SE oikea ei ollut vielä löytynyt. No, nyt on komea mies tosin tuntuu et tyyppi on kauemmin peilin edessä kuin minä..tai sit se on se kulttuuriero HAH :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:

Komea tai kaunis pariutuu välittömästi. Onko koskaan kenelläkään käynyt mielessä, että vapaus voi olla myös oma valinta?

Ei vaan se, että pelkällä ulkonäöllä ei saa kunnon parisuhdetta.

Pitää olla muutkin asiat kohdallaan kuin pelkkä hyvä ulkonäkö.

Ei mene näin. Ehkä komealla ja kauniilla on enemmän vientiä, mutta komeasta tai kauniista naisesta riippuu huoliiko hän ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei mene näin. Ehkä komealla ja kauniilla on enemmän vientiä, mutta komeasta tai kauniista naisesta riippuu huoliiko hän ketään.

Eli just tää, että jos on kaunis tai komea vapaalla jalalla, ni usein tyyppi paljastuu niin pinnalliseksi, ettei huoli ketään välttämättä itselleen, jos ulkonäölliset kriteerit ei täyty, niin kuka sellaisen kanssa haluaisi ollakaan...?

No ehkä se tulee siitä ihastumisesta :) Eipä se mies välttämättä sen komeampi ole kuin muut, mutta sinä vaan näät sen paremmannäköisenä. Sellaista se on, kun ihastuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli just tää, että jos on kaunis tai komea vapaalla jalalla, ni usein tyyppi paljastuu niin pinnalliseksi, ettei huoli ketään välttämättä itselleen, jos ulkonäölliset kriteerit ei täyty, niin kuka sellaisen kanssa haluaisi ollakaan...?

Ei komean tai kauniin ihmisen tarvitse olla pinnallinen, ei vaan löydä oikeaa puoliskoaan toisesta ihmisestä. Ei vaan synny rakkautta ja miksi sellaisen kanssa pitää olla, jota ei rakasta vaikka olisikin kaunis/komea

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
No ehkä se tulee siitä ihastumisesta :) Eipä se mies välttämättä sen komeampi ole kuin muut, mutta sinä vaan näät sen paremmannäköisenä. Sellaista se on, kun ihastuu :)

Näin voi olla. Minäkin kun harvoin ihastun. Voin pitää monestakin ihmisestä, mutta en ihastu helpolla.

Saa kyllä! :D Mutta on varaa valita ja odottaa sitä, joka todella kolahtaa!

Mun ex oli komea mun silmissä... ja muidenkin naisten silmissä. Pituutta, näköä, kokoa ja ihan kiva luonne. Mikäs siinä, kolikon toinen puoli vaan on se että kun mies on 99,7% hamekansan mielestä komea niin ne tekee sen myös selväksi. Jos sulla on oikeasti alemmuudentunnetta tai olet taipuvainen mustasukkasuuteen niin saattaa tulla ongelmia sillä naiset kyllä tunnistaa komean miehen tilanteesta riippumatta. Mun nykynenkin on ihan kiva, mutta ei sille avoimiseti flirttailla eikä esim. kaupan kassat kiemurtele tuolissaan kun käy ostoksilla :laugh:

Yhteistyössä