Kun mies ei suostu luopumaan mistään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
\|O Kaikki roina pitäisi säilyttää eikä mitään saisi heittää pois kun sitä ehkä! tarvitaan vielä joskus!!! :headwall:
Miten ihmeessä saan miehen ymmärtämään että en haluaisi nähdä ruokapöydällä, olkkarin pöydällä, lattioilla ties mitä tavaraa vaan haluaisin ne edes johonkin hyllyyn? Jos saadaan nuo hyllyihin menee viikko niin ne kaikki on taas ympäri kämppää. Mä haluaisin heittää kaikki pois mutta otanko riskin ja aiheutan perheriidan? :ashamed:
Mä en voi koristella kotiani kauniiksi mitenkään kun mies ei tiedä tavaroiden paikkoja tai pidä muutenkaan kotiamme siistinä. Olettaa vain että kyllä minä teen!

joko heität pikkuhiljaa salaa roskiin tavaroita tai pakkaat kaikki pahvilootaan ja varastoon.
Itse olen tehnyt kumpaakin ja ei mitään riitoja siitä ole tullut..
Ei hän niitä osaa ainakaan meillä kaivata kun ei edes muista mitä kaikkee on!!
:laugh:

Hei, vähän kunnioitusta miehillekin! Ette te nyt, herran tähden, voi alkaa heittää toisen ihmisen tavaroita roskikseen. :/ Parisuhteessa pitäisi olla kyse nimenomaan PARIsuhteesta, jossa on kaksi osapuolta. Kannattaa mieluummin yrittää keskustella asiasta ja muuttaa vähän omia asenteitaan, niin on mahdollista päästä jonkinlaiseen kompromissiin.

Meillä on sama tilanne.minun tavarat (joutilaat) pitää heittää pois,mutta isäntä ei omista vuosikausia mukana kulkeneista,hyödyttömistä,tilaa vievistä roinistaaan haluais luopua.Pikkuhiljaa olen myynyt esim.vaaatteita kirppiksellä pois.En ymmärrä ollenkaan turhien tavaroiden säilyttämistä vuosikausia :o

Yhteistyössä