kun mies ei pidä suuseksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuwa

Vieras
minulla on kiva mies jonka kanssa seksi maistuu, mutta ilmeisesti enemmän minulle kuin hänelle. Koska pidän hänestä, haluaisin tehdä hänelle kaikkea kivaa sängyssä, mutta hän haluaa "vain" tavallista seksiä. Joskus onnistun viemään suuseksin loppuun asti ja hän näyttää nauttivankin, vaikka on tunnustanut ettei pidä siitä. (ja minä kun olin aina luullut että kaikille miehille se maistuu). Minulla on isot rinnat, mutta rintojen välikään ei kiinnosta. Ja mieluummin suoraan asiaan kuin että hyväilisin häntä yms... Eli onko minun vain hyväksyttävä sama perusrutiini, jos kerran se tosiaankin on sitä mitä hän haluaa? Olisiko kuitenkin jotain millä voisin lisätä hänen nautintoaan?

Oletteko kokeillut sellaista pientä jutustelua. Siinä ikäänkuin kerrotte mitä aiotte tehdä. En tiedä onko tuolle puhetyylille olemassa jokin sanallinen ilmaisu, mutta olkoon yhtenä esimerkkinä seuraava.

Sanotte, annappa kun täti ottaa pojalta housut pois ja alkaa totuttamaan sanomisiaan. Puhetta kokoajan jatkaen, mitähän täältä löytyykään. No ihan on entisen näköinen. Mutta miksi se on noin allapäin. Haluaisikohan se nähdä sen sille kuluvan onkalon. No voinhan minä vähän vilauttaakin. Ja niin edelleen.

Joka kerralla oma erilainen tarina. Kun tuon höpötyksen molemmat osaavat, niin hyvä tulee.

Niin ja tuon puheen voi aloittaa jo paljon aikaisemmin, kun mistä esimerkki oli.

Oletteko kokeillut sellaista pientä jutustelua. Siinä ikäänkuin kerrotte mitä aiotte tehdä. En tiedä onko tuolle puhetyylille olemassa jokin sanallinen ilmaisu, mutta olkoon yhtenä esimerkkinä seuraava.

Sanotte, annappa kun täti ottaa pojalta housut pois ja alkaa totuttamaan sanomisiaan. Puhetta kokoajan jatkaen, mitähän täältä löytyykään. No ihan on entisen näköinen. Mutta miksi se on noin allapäin. Haluaisikohan se nähdä sen sille kuluvan onkalon. No voinhan minä vähän vilauttaakin. Ja niin edelleen.

Joka kerralla oma erilainen tarina. Kun tuon höpötyksen molemmat osaavat, niin hyvä tulee.

Niin ja tuon puheen voi aloittaa jo paljon aikaisemmin, kun mistä esimerkki oli.

Tää on just tätä YKSIlöllistä :). Ei vois enempää kiihottaa. Ihan kuin lapselle lässyttäis. On sitäkin joskus eri yhteyksissä tullut tehtyä, mutta ei kiitos enää aikuisten seksielämässä, kuin korkeitaan Vappuna tai muutoin hölmöiltäessä. Miksi seksiin pitäisi yhdistää hölmö lässytys ja puhe, joka ei ole edes aitoa. Kaveri ei pidä suuseksistä syystä tai toisesta ja on sen ihan aidosti kertonut. Sitä tulisi partnerin kunnioittaa eikä mennä mukaan johonkin yleiseen: naisen seksuaalinen aktiivisuus ja suihin otto on miesten mieleen, jos se ei sitä ko. miehelle ole.

Monessa seksijutussa on kuvitelma paljon jännittävämpi ja kiihottavampi, kuin itse teko. Rohkeasti on aloittajapari nyt tuonkin kuvitelman testannut ja todennut, ettei ole parasta heille. Miestä ei sen vuoksi ole syytä pitää seksuaalisesti epänormaalina :).

Viimeksi muokattu:
Nytkö minulta vietiin viimeinenkin nautinto?

Tarkoitetaanko tuolla sanalla, lässytys, sitä tapaa, kun lapsille puhutaan, eli sanat eivät ole kirjakielen mukaisia?
Vai onko, lässytys, myös yhtäkuin turhanpäiväistä puhetta?
Minä ainakin käytän normaaleja puhekielen sanoja.

Entä jos esittäisin vaikkapa juhlapuheen sängynlaidalla?