Ei suuseksiä: estoinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ratsastava nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ratsastava nainen

Vieras
Tapasin miehen, joka ei pidä suihinotosta, ei niin että hänelle tehtäisiin sitä saati että hän tekisi sitä minulle. Ajatus on kuulemma likainen ja ellottaa häntä. Hän ei myöskään tykkää, että minä olisin päällä, kun rakastelemme.

Hänelle esileikki on jotenkin vieras ajatus. Usein ensin suutelemme, jolloin hän kokeilee nopeasti, olenko riittävän kostea ja saattaa kysyä, olenko jo valmis ja sitten hän tulee päälleni. Hän tykkää rakastella myös takaapäin, mutta esim. lusikka-asento tai että minä olisin päällä saavat hänet jotenkin ahdistumaan eikä hän halua jatkaa niin.

Ikävintä on mielestäni kuitenkin se, etten saa ottaa häneltä suihin, sillä tykkään siitä. Samoin kaipaan itse suuseksiä, jota yhden kerran yritimme, mutta hän sanoi, että kieli ja leuat menevät jotenkin kipeiksi eikä hän jaksanut jatkaa niin, että olisin lauennut. Yritin kysyä, mikä häntä ahdistaa suihinotossa tai nuolemisessani tai siinä, että minä olisin hänen päällään. Hän ei osannut sanoa muuta kuin, että "mä tykkään mieluummin vain panna". Seksi on hänelle jotenkin tosi mekaanista ja vaikka seksin aikana sanoo, että olen kaunis ja kiihottava ja hän rakastaa minua ym., sanat tuntuvat jotenkin "ulkoa opituilta" tai niistä puuttuu tunne.

Välillä on tullut ikävä tunne, että olen hänelle panopuu, johon hän tyydyttää itsensä, mutta minä jään ns. tyhjin käsin, sillä hän ei näe vaivaa, että minäkin nauttisin. En ole saanut kertaakaan orgasmia hänen kanssaan. Hän vaikutti tosi kummastuneelta kerran, kun hyväilin itseni orgasmiin sormin samalla, kun hän oli päälläni. Kerran hänen lauettuaan pyysin, että hän hyväilisi minua sormin. Hän nukahti lähes saman tien sormet pimpsassani! En tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Ei kai kukaan voi olla heti noin väsynyt tai ajattelematon, ettei edes halua yrittää tehdä toiselle yhtään hyvää, kun itse on saanut. Olin todella pettynyt.

Olen suunnitellut, että jätän tämän miehen, sillä minusta tuntuu, ettei meidän kemiat oikein kohtaa. Seksi on minulle kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja se, miten mies rakastelee, kuvastaa hänen tunteitaan minua kohtaan. Nyt niitä ei juuri näytä olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ratsastava nainen:
Tapasin miehen, joka ei pidä suihinotosta, ei niin että hänelle tehtäisiin sitä saati että hän tekisi sitä minulle. Ajatus on kuulemma likainen ja ellottaa häntä. Hän ei myöskään tykkää, että minä olisin päällä, kun rakastelemme.

Hänelle esileikki on jotenkin vieras ajatus. Usein ensin suutelemme, jolloin hän kokeilee nopeasti, olenko riittävän kostea ja saattaa kysyä, olenko jo valmis ja sitten hän tulee päälleni. Hän tykkää rakastella myös takaapäin, mutta esim. lusikka-asento tai että minä olisin päällä saavat hänet jotenkin ahdistumaan eikä hän halua jatkaa niin.

Ikävintä on mielestäni kuitenkin se, etten saa ottaa häneltä suihin, sillä tykkään siitä. Samoin kaipaan itse suuseksiä, jota yhden kerran yritimme, mutta hän sanoi, että kieli ja leuat menevät jotenkin kipeiksi eikä hän jaksanut jatkaa niin, että olisin lauennut. Yritin kysyä, mikä häntä ahdistaa suihinotossa tai nuolemisessani tai siinä, että minä olisin hänen päällään. Hän ei osannut sanoa muuta kuin, että "mä tykkään mieluummin vain panna". Seksi on hänelle jotenkin tosi mekaanista ja vaikka seksin aikana sanoo, että olen kaunis ja kiihottava ja hän rakastaa minua ym., sanat tuntuvat jotenkin "ulkoa opituilta" tai niistä puuttuu tunne.

Välillä on tullut ikävä tunne, että olen hänelle panopuu, johon hän tyydyttää itsensä, mutta minä jään ns. tyhjin käsin, sillä hän ei näe vaivaa, että minäkin nauttisin. En ole saanut kertaakaan orgasmia hänen kanssaan. Hän vaikutti tosi kummastuneelta kerran, kun hyväilin itseni orgasmiin sormin samalla, kun hän oli päälläni. Kerran hänen lauettuaan pyysin, että hän hyväilisi minua sormin. Hän nukahti lähes saman tien sormet pimpsassani! En tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Ei kai kukaan voi olla heti noin väsynyt tai ajattelematon, ettei edes halua yrittää tehdä toiselle yhtään hyvää, kun itse on saanut. Olin todella pettynyt.

Olen suunnitellut, että jätän tämän miehen, sillä minusta tuntuu, ettei meidän kemiat oikein kohtaa. Seksi on minulle kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja se, miten mies rakastelee, kuvastaa hänen tunteitaan minua kohtaan. Nyt niitä ei juuri näytä olevan.

Vaikuttaa siltä että olet miehen panopuu, tai sitten mies on täysi tollo.
Kerro hiukan taustoja, ikänne ja onko mies ollut suhteessa ennen ja mahdollisesti eronnut hiljattain? Jos, niin sillä voi olla eksä mielessä, tai vaikka ei olisikaan niin vaikuttaa että montaa naista sillä ei ole ollut.
minulla oli suhde aikuiseen eronneeseen mieheen yli vuoden, alkuun seukkasimme koneella ennenkuin tapasimme ja etenimme pikku hiljaa seksiin. ennen tapaamistamme kerroimme seksitapojamme, fantsujamme. mies sanoi olevansa kaikkiruokainen, huomioivansa naisen, ja plaa plaa.
sitten kun seksi tuli kuvioihin hän jopa muutaman kerran uskalsi koskea sormin minua, alapäästä, rintoja kosketteli kiitettävästi. kerran puhkesi riita kun halusin hänen nuolevan minua, hän sanoi ettei sellaiseen asiaan voi pakottaa, vaikka oli alussa kertonut että hän haluaa tehdä naiselle kaikkea ja nauttivansa siitä kun näkee naisen nauttivan. sen riidan seurauksena tuli bänät mutta muutaman viikon päästä taas tavattiin ja mies oli hurjaakin hurjempi sängyssä, nuoli kuin viimeistä päivää, pelkäsi kai että jätän sen taas ja yritti näyttää parastaan. mutta nuoleminen jäi siihen kertaan.
siitä se kyllä piti että minä otin suihin, ja sitä tein lähes joka kerta vaikka itse jäin ilman, ja kun olin imenyt sitä aikani niin sitten hän tuli sisääni. edestä ja joskus takaa, lusikka-asennosta se ei tykännyt (miksiköhän?), minusta se on hyvä asento, voi(si) samalla räpeltää sormin klittaa (miehelle sellainen ei tullut koskaan, missään asennossa mieleen, itse hyväilin joskus klittaa samalla kun hän nai).
Ainoa hyvä puoli oli se että kestoa riitti, jopa tunniksi-kahdeksi, mutta vaikka minua naitaisiin vuorokauden en tule ellei minua nuolla ja/tai hyväillä käsin. eli minä en tämän vätyksen kanssa saanut koskaan, vaikka nautinkin yleensä.
Tällä miehellä oli takanaan pitkä liitto, yhden ihmisen kanssa, ja ilmeisesti heillä tämänlainen seksi oli ollut tyydyttävää, jopa niin tyydyttävää että he jatkoivat sitä selkäni takana silloin tällöin kunnes käry kävi.
Sinulle sanoisin että miehen tavat tuskin muuttuvat, ja jos et ole tyytyväinen niin lähde ajoissa. vaikka suhde olisi muuten kuinka hyvä niin ei sekään kivaa ole että seksi on perseestä.
minulla on kokemusta muutamasta muustakin miehestä, suhde ei ole kestänyt kauaa, mutta alkanut samanlailla, ensin kehutaan kuinka ottavat naisen huomioon, ja samaa plaa plaa'ta, totuus on kuitenkin toinen kun hommiin aletaan.

Mies on eronnut vähän reilu vuosi sitten ja on omien sanojensa mukaan viettänyt sen jälkeen villiä sinkkuelämää, mutta haluaa nyt vakiintua. Ex jätti hänet, mutta hän oli itse ollut tyytymätön suhteeseen jo pidemmän aikaa ja kuulemma ero oli siinä mielessä helpotus, vaikka jätetyksi tuleminen kirpaisikin. Huvittavaa tässä on myös se, että hän on kehunut, miten kivaa kanssani on sängyssä ja miten estoton olen ym. Ei siihen oikein viitsi sanoa, että et taida oikein tietääkään, miten paljon kivempaa voisi vielä olla, jos vähän panostaisit tähän hommaan. Ehkä hän on jotenkin tunnevammainen ja vain omaa munaansa ja omalla munallaan ajatteleva?

Aika pahasti estoiseltahan tuo mies vaikuttaa. Hänelle seksi ei kai ole muuta kuin paineiden purkua ja se on siinä. Vahinko! Jos hän kokee suuseksinkin epämiellyttävänä, puolin ja toisin, niin tuskin hän siitä ajatuksesta pois oppii, koska ei kykene siitä sen "ellotuksen" vuoksi nauttimaan. Jos mies on vielä nuori, niin jotain toivoa saattaa olla, mutta muuten tuhlaat kyllä aikaasi. Itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen, kyllä se hyvä ja nautittava seksi sen verran tärkeää on.

että suuseksi on jotenkin niin intiimiä, että vain rakastaessaan sitä haluaa tehdä. Ihmettelin aluksi kovasti, kun hän oli niin nihkeä sen suhteen, eli ei aloitteellinen. Itse kuitenkin annoin suuseksiä varmaankin joka kerta. Hän ehkä kerran kuukaudessa ja piti sitä jotenkin huippu asiana, eli tyyliin tänään aioin tehdä sinulle tosi hyvää. Itseäni ihmetytti, kun minusta se nyt vaan kuuluu asiaan ja joka kerta niin teinkin? Kummallista estoisuutta. Kysyinkin sitten, että onko tosiaan niin, että vain vakisuhteissasi olet sitä tehnyt. Hän sanoi, että kyllä, ettei ikinä olisi tullut edes mieleen yhden illan jutuissa. Voi raukka parkoja, jotka hänen masturbaatiopatjakseen ovat joutuneet. Eihän prostituoidutkaan suutele suulle. :)

Suuseksi on nautinnollista.Kuitenkin vapaaehtoista.Jos toinen ei halua suuseksiä,ei siitä pidä pahastua.Sen voi kysyä etukäteen,silloin voi rennosti nauttia seksistä.Naisille,posliini on aivan tosi miellyttävää suuseksissä.Ja tottakai,pestyn raikkaana.Peniskin tietenkin samoin pestyn raikkaana.Ja koko alapää.Yläpäästä puhumattakaan.Keskivartalolla niin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:ltä:
Mies on eronnut vähän reilu vuosi sitten ja on omien sanojensa mukaan viettänyt sen jälkeen villiä sinkkuelämää, mutta haluaa nyt vakiintua. Ex jätti hänet, mutta hän oli itse ollut tyytymätön suhteeseen jo pidemmän aikaa ja kuulemma ero oli siinä mielessä helpotus, vaikka jätetyksi tuleminen kirpaisikin. Huvittavaa tässä on myös se, että hän on kehunut, miten kivaa kanssani on sängyssä ja miten estoton olen ym. Ei siihen oikein viitsi sanoa, että et taida oikein tietääkään, miten paljon kivempaa voisi vielä olla, jos vähän panostaisit tähän hommaan. Ehkä hän on jotenkin tunnevammainen ja vain omaa munaansa ja omalla munallaan ajatteleva?

jotenkin tuntuu että sillä on vielä ex mielessä..ja se ns. sinkkuelämä on ollu laastareiden hakua. ja yleensä just ne jätetyt haikailee eksiensä perään.
noin se minunkin vätys kehui että miten kivaa kanssani on sängyssä. ja mä tein kaikki hommat, mikäs siin oli maatessa kun mä imin, nuolin, ratsastin jne. ja mies makaa kuin lahna, kuollut sellainen.

Ja niin usein naisia haukutaan lahnoiksi. :) On niitä siis mieheissäkin. Olisiko mukavuudenhalua vaiko jopa välinpitämättomyyttä! Luulen, että rakastunut mies kyllä yrittää todella miellyttää ja tietää kyllä miten se tehdään, jos jaksaa vaivautua!

Mutta kai niitä oikeasti estoisiakin voi olla. Yksi partterini esim. ei voinut sietää karvoja, ei minkäänlaisia. Sai kuvotuksen tunteita nähdessään hiusharjankin, puhuttakaan jos niitä oli lavuaarissa. Kyllä silloin etoo pimppakin, vaikka olisi paljaaksi ajeltu, koska mielikuvia on aika vaikea pään sisältä poistaa.

Kerran hänen lauettuaan pyysin, että hän hyväilisi minua sormin. Hän nukahti lähes saman tien sormet pimpsassani! En tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Ei kai kukaan voi olla heti noin väsynyt tai ajattelematon, ettei edes halua yrittää tehdä toiselle yhtään hyvää, kun itse on saanut. Olin todella pettynyt.
Kyllä tuo väsähtäminen on hyvin mahdollista. Minullekin voisi käydä noin. Tällainen yhdestä kerrasta tyytyväiseksi tuleva ei jaksa innostua heti uudelleen. Senverran raskasta se käsityö on ettei sitä jaksa, jos ei ole haluja. Siksi teemmekin sen aina toisinpäin. Vaimolle teen ensin käsillä, ja sitten hän minulle käsin tai sitten juhlahetkinä tehdään se oikea yhdyntä. Suuseksistä en minäkään pidä, mutta meillä ei siitä tule ongelmaa, kun vaimokaan ei siitä tykkää.

Kylläpäs olet miehen "löytänyt".
Kerroit että mies on eronnut? Tuntuu kyllä että tuon perusteella jo hänestä erotaan.
Äijä ei osaa rakastella, ainoastaan panna.

Voi Ratsastaja kunpa olisit löytänyt minut..................:)

Kiitos vastauksistanne. Päätökseni alkaa vahvistua. Hän on kyllä mukava ja meillä on hauskaa, mutta tekee mieli lisätä tuohon eteen sana melko eli melko mukava ja melko hauskaa. Uskon kuitenkin, että mukavampi voi tulla vastaan ja hauskempaakin voi olla. Uskon, että on miehiä, jotka tykkäävät laaja-alaisemmastakin seksistä kuin pelkästä mekaanisesta panemisesta. Niin kuin vaikkapa Mies 50. :)

Mulla on mies, joka ei aluksi halunnut suihinottoa ollenkaan. Oli tosin valmis sitä antamaan. Hän ei myöskään osannut "antaa mennä" kun hyväilin käsin. Suhteen edistyessä hän kertoi minulle että oli tullut nuorena hyvöksikäytetyksi: vanhempi mies oli kosketellut häntä, ei sentään fyysisesti raiskannut. Tämän vuoksi hän tarvitsi tosi paljon luottamusta ennen kuin osasi rentoutua muussa seksuaalisessa aktissa kuin yhdynnässä. Kun hän alkoi luottaa minuun tarpeeksi alkoi käsi- ja suuseksikin maittaa :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Minun mies on sanonut:
että suuseksi on jotenkin niin intiimiä, että vain rakastaessaan sitä haluaa tehdä. Ihmettelin aluksi kovasti, kun hän oli niin nihkeä sen suhteen, eli ei aloitteellinen. Itse kuitenkin annoin suuseksiä varmaankin joka kerta. Hän ehkä kerran kuukaudessa ja piti sitä jotenkin huippu asiana, eli tyyliin tänään aioin tehdä sinulle tosi hyvää. Itseäni ihmetytti, kun minusta se nyt vaan kuuluu asiaan ja joka kerta niin teinkin? Kummallista estoisuutta. Kysyinkin sitten, että onko tosiaan niin, että vain vakisuhteissasi olet sitä tehnyt. Hän sanoi, että kyllä, ettei ikinä olisi tullut edes mieleen yhden illan jutuissa. Voi raukka parkoja, jotka hänen masturbaatiopatjakseen ovat joutuneet. Eihän prostituoidutkaan suutele suulle. :)

Hämmentävä lukea näitä viestejä. Kun en ole paljon yhden yön juttuja harrastanut, niin paha sanoa mikä on nuorten tapa nykyään.

Minulle ei tulisi mieleenkään nuolla naista ennen kuin tunnen edes hiukan mikä hän naisiaan.

Eihän kukaan pane ilman kumiakaan ennen kuin on käyty testeissä jne.

Eli minusta suuseksi kuuluu hiukan pidempään suhteeseen kuin yhden illan juttuun. En tarkoita, että pitää aids-testissä käydä ennen kuin nainen saa minulta orkun nuolemalla, mutta kyllä vähän enemmän tunnetta ja tutustumista pitää olla takana kuin muutama tunti juttelemista baarissa.

En toki itsekään oleta saavani ekassa kohtaamisessa suihinottoa.

Minusta suuseksi kuuluu hiukan pidempään suhteeseen, kun tietää naisesta enemmän ja on tunnetta.

En oleta itsekään saavani suihintottoa ekalla kerralla, enkä myöskään pane paljaalla ennen kuin on taudit selvitetty.

Näin se vaan menee, eikä tämä tee kenestäkään toisen masturbaatiopatjakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:ltä:
Kiitos vastauksistanne. Päätökseni alkaa vahvistua. Hän on kyllä mukava ja meillä on hauskaa, mutta tekee mieli lisätä tuohon eteen sana melko eli melko mukava ja melko hauskaa. Uskon kuitenkin, että mukavampi voi tulla vastaan ja hauskempaakin voi olla. Uskon, että on miehiä, jotka tykkäävät laaja-alaisemmastakin seksistä kuin pelkästä mekaanisesta panemisesta. Niin kuin vaikkapa Mies 50. :)

Kiitos miellyttävästä viime lauseesta :)
Missä päin Sinulla on tapana ratsastella? Tiedä vaikka lassoaisin Sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut35:

Minusta suuseksi kuuluu hiukan pidempään suhteeseen, kun tietää naisesta enemmän ja on tunnetta.

En oleta itsekään saavani suihintottoa ekalla kerralla, enkä myöskään pane paljaalla ennen kuin on taudit selvitetty.

Ei varmasti kaikilla, mutta jos mies tulee muutenkin todella nopeasti, meillä vieläkin, niin tulee kyllä mieleen tuo masturbaatioalusta naisesta. Silloin kun esim. tietää, että tulee todella nopeasti niin onhan niitä muitakin keinoja tyydyttää toinen. Vaikka käsillä, mutta jos ei tee sitäkään, kun on niin intiimiä, vain nopeasti kokeillakseen, onko toinen jo valmis, niin...minusta kyllä tuon sanan mukaisesti nainen on kyllä väline. Olisi melkein miellyttävämpää, että mies tekee sitten ihan itse temput itselleen. Naisella tuollaisesta jää hyväksikäytetty olo. Yritti aluksi samaa minullekkin, mutta minäpäs en vain lopettanut, seisoohan se kohta taas uudelleen:) ja välissä on aikaa leikkiä muutakin. Otin ohjat itse käsiin! Sitten saa mitä tilaa. Jotkut miehet on aika ujojakin, annettakoon se sentään anteeksi, jos hyvää tahtoa kuitenkin riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minun mies sanoi:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut35:

Ei varmasti kaikilla, mutta jos mies tulee muutenkin todella nopeasti, meillä vieläkin, niin tulee kyllä mieleen tuo masturbaatioalusta naisesta. Silloin kun esim. tietää, että tulee todella nopeasti niin onhan niitä muitakin keinoja tyydyttää toinen. Vaikka käsillä, mutta jos ei tee sitäkään, kun on niin intiimiä, vain nopeasti kokeillakseen, onko toinen jo valmis, niin...minusta kyllä tuon sanan mukaisesti nainen on kyllä väline. Olisi melkein miellyttävämpää, että mies tekee sitten ihan itse temput itselleen. Naisella tuollaisesta jää hyväksikäytetty olo. Yritti aluksi samaa minullekkin, mutta minäpäs en vain lopettanut, seisoohan se kohta taas uudelleen:) ja välissä on aikaa leikkiä muutakin. Otin ohjat itse käsiin! Sitten saa mitä tilaa. Jotkut miehet on aika ujojakin, annettakoon se sentään anteeksi, jos hyvää tahtoa kuitenkin riittää.

Piti vielä lisätä, että suhde jatkui kuitenkin, koska rakastuin tämän miehen muihin puoliin vietävästi! :)

kyllä mä ainakin jättäisin tommosen. On seksi sen verran tärkeää että jos toinen ei edes viitsi yrittää, niin miksi viitsisit sinäkään. Sano hänelle, että suhteesta ei tule mitään jos seksi ei muutu.