Kun mennään lapsen kanssa puolitutuille kylään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Niin riittääkö viemisiksi pullapitko tms? Ovat muuttaneet omakotitaloon (itse rakentaneet) noin vuosi sitten, joten pitääkö/tarvitseekö nyt enää viedä mitään onnea uuteen kotiin lahjaa??? Eivät ole kovin tuttuja, mutta sellaisia, puolituttuja.

Kyllä miun mielestä riittää vallan mainiosti. Meillä on ollu tapana viedä muutenkin "uuteen kotiin"-lahjana ruisleipä ja suolaa - on sellanen "tapa" täällä päin ainakin, että kun tuparilahjaks vie ko. tuotteet niin talosta ei lopu jatkossakaan ruoka.

Siis onko siinä joku pointti, että menette kylään lapsen kanssa? Itse en kyllä kyläile puolitutuilla. Eikö siinä nyt pakosta tule aika tutuksi jos kylään mennään? Vai onko siis kyseessä joku lasten synttärit vanhempineen tms.

[QUOTE="joo";22561961]Siis onko siinä joku pointti, että menette kylään lapsen kanssa? Itse en kyllä kyläile puolitutuilla. Eikö siinä nyt pakosta tule aika tutuksi jos kylään mennään? Vai onko siis kyseessä joku lasten synttärit vanhempineen tms.[/QUOTE]

No ei sillä mitään väliä ole, meneekö lapsen kanssa vai kenen kanssa, kunhan nyt kirjoitin. Ja puolitutuksi miellän hänet siksi, että emme kauheasti ole tekemisissä olleet. Tutustuimme kun he asuivat meidän naapureina ja laitoksella oltiin samaan aikaan. Melkein heti sen jälkeen muuttivat pois. Törmättiin kaupassa ja puhuttiin niitä näitä. Hän kutsui meidät sitten kylään. Miten voi tutustua kehenkään, jos ei koskaan aio mennä puolitutuille? :D Eihän kenestäkään koskaan siten tulisi parempia tuttuja :D

En siis tarkoittanut pahalla. Ajattelin lähinnä, että et oikeastaan ole itse tutustumassa henkilöihin. Yritin hahmottaa viemisiä ihan siltä pohjalta, että mietin tyyliin: lapset tuntevat ja ovat vaikka samassa päiväkodissa, mutta niin pieniä vielä, että tarvitsevat vaikka sytymäpäiville äidin seurakseen. Jolloin äidit nyt välttämättä eivät niin "ole tutustumassa". Tajusitkos tuosta mitä yritän ajaa takaa, vaikea selittää? Mutta tuo pullapitko kuulostaa ihan hyvältä viemiseltä.

[QUOTE="joo";22562039]En siis tarkoittanut pahalla. Ajattelin lähinnä, että et oikeastaan ole itse tutustumassa henkilöihin. Yritin hahmottaa viemisiä ihan siltä pohjalta, että mietin tyyliin: lapset tuntevat ja ovat vaikka samassa päiväkodissa, mutta niin pieniä vielä, että tarvitsevat vaikka sytymäpäiville äidin seurakseen. Jolloin äidit nyt välttämättä eivät niin "ole tutustumassa". Tajusitkos tuosta mitä yritän ajaa takaa, vaikea selittää? Mutta tuo pullapitko kuulostaa ihan hyvältä viemiseltä.[/QUOTE]

Joo enkä mä sitä ottanut pahalla :D Halusin vain tarkentaa asiaa. Kyllä me siis tutustutaan varmaan siinä samalla :D Ja lapset saa leikkiä :)

Yhteistyössä