kun Mä en koskaan ikinäpääse mihinkään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sossusta ei saada mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sossusta ei saada mitään

Vieras
Olen kahden pienen lapsen äiti ( kotona siis olen nuorin lapsi 2,5v) mies töissä, ystävät eivät ymmärrä eikä kuulemma jaksa kuunnella kun meillä ei koskaan ole rahaa.. suurin osa tilistä menee ulosottoon.. minä siis muistan mainita jos johonkin kutsuvat että kun ei rahaa ole eikä saada mistään lastenvahteja., isovanhempiin ei ole mitään välejä. Olenko siis jotenkin rasittava kun jaksan valittaa omaa elämääni muille..
Niin ja töihin en ole menossa koska yritämme lisää lapsia.. suutuinkin tuossa yhdelle naapurillemme kun hän tiuskaisi ettei jaksa kuunnella minun itkuvirttä.. yritti kuulemma auttaa kun kehoitti menemään töihin jotta olisi edes rahaa...

olenko raskaspainotteinen....

No jos joka asiaan vastaus on "mutku meillä ei oo rahaa" niin alkaahan se ymmärrettävästi ottaa päähän. Toisaalta taas ystävien kanssa voi tehdä kaikkea ilmaistakin, eikä silloin tarvitse rahasta ruikuttaa.

No jos ihan naapurillekin laulu on tuo, niin ehkä näin on....

Sitten mun eriävä mielipide tuohon lapsien tekoon; kannattaisikohan sitä kolmatta nyt harkita hieman jos ei raha nytkään riitä. Voisi pidemmän päälle olla helpottavampaa mennä töihin ja tekemällä tehdä sitä kolmatta lasta hieman myöhemmin.

Ei pidä valittaa jos vieläkin tiukemmalla täytyy ihan harkinnallisesti tilanne tehdä.

Eikö se nyt herran jesus olis aika mennä töihin jos on ulosotossa velkaa? Lisää suita ruokittavaksi? Korjatkaa taloudellinen tilanne ja sitten niitä lapsia yrittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja sossusta ei saada mitään:
Olen kahden pienen lapsen äiti ( kotona siis olen nuorin lapsi 2,5v) mies töissä, ystävät eivät ymmärrä eikä kuulemma jaksa kuunnella kun meillä ei koskaan ole rahaa.. suurin osa tilistä menee ulosottoon.. minä siis muistan mainita jos johonkin kutsuvat että kun ei rahaa ole eikä saada mistään lastenvahteja., isovanhempiin ei ole mitään välejä. Olenko siis jotenkin rasittava kun jaksan valittaa omaa elämääni muille..
Niin ja töihin en ole menossa koska yritämme lisää lapsia.. suutuinkin tuossa yhdelle naapurillemme kun hän tiuskaisi ettei jaksa kuunnella minun itkuvirttä.. yritti kuulemma auttaa kun kehoitti menemään töihin jotta olisi edes rahaa...

Mitä helvettiä pukkaatte perseestänne niitä sikiöitä...niitä on maailmassa jo muutenkin liikaa!

luuletko että tekemällä LISÄÄ LAPSIA pääset edes joskus johonkin!? vittu että on muija yössä.. toivottavasti ette saa enää yhtään lasta lisää, ihan lasten ja yhteiskunnan parhaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sossusta ei saada mitään:

Siis miksi olette lisääntymässä, jos rahat ei nytkään riitä?? Mä en ainakaan jaksais kuunnella tollasta ruikutusta sekuntiakaan.

Todella toivon, että tää on provo.

Lapsien siittäminenhän ei mitään maksa, mutta mutta...

Hei oikeesti, vaikkei vanhemmuutta rahassa mitata, niin mieti onko lapsilles noloa olla aina se, joka koulussa ei pääse hiihtään eikä luisteleen kun ei oo rahaa välineisiin, ei pääse luokkaretkelle kun ei pysty kustantamaan, ei pääse samoihin kivoihin harrastuksiin kuin muut... Niin julmaa ja ikävää kuin se onkin, toiset lapset kiusaa helposti siitä vähävaraisuudestakin :(

Ajattele hetki omaa napaas kauemmas ja tee töitä jonkin aikaa, kerää pesämunaa. Ehdit niitä lapsia hankkia lisää myöhemminkin .

Yhteistyössä