V
vieras
Vieras
tai en tiedä olenko koskaan rakastanutkaan.. Nyt kun meillä on 1,5 vuotias, minua on alkanut ärsyttää mieheni käytös entistä enemmän. Hän ei osallistu kotitöihin, ei edes siten että katsoisi tyttöä sen ajan. Tyttö pelkää häntä jostain syystä ja ei voi olla itkemättä isänsä kanssa. Isänsä ei leiki tytön kanssa, eikä osallistu syöttämiseen, ei vaipanvaihtoon eikä nukuttamiseen. Minä teen kaiken ja enemmän. Rahaa hän kyllä tuo kotiin mutta ei muuta. Viikonloput vain nukkuu ja haluaa tehdä omia juttujaan, katsoa tv:tä ja pelata koneella.. Mulla ei ole sukulaisia täällä eikä liiemmin ystäviäkään, olen aina yksin. Olen puhunut asioista mutta mies ei näe ongelmaa. Hän ei aio muuttua koska kaikki on kuulemma hyvin. Kaiken lisäksi seksielämämme on olematonta..
Nyt kun olen ajatellut mennä töihin, pelkään miten mies pärjää lapsen kanssa. Hän ei ole luvannut edes osallistua hoidosta hakemiseen koska jos tulee ylitöitä, hän jää töihin ja minä joudun hakea vaikka töistä sitten lapsen.. Voi itku.. Ainoa vaihtoehto taitaa olla ero... Olen väsynyt tähän..
Nyt kun olen ajatellut mennä töihin, pelkään miten mies pärjää lapsen kanssa. Hän ei ole luvannut edes osallistua hoidosta hakemiseen koska jos tulee ylitöitä, hän jää töihin ja minä joudun hakea vaikka töistä sitten lapsen.. Voi itku.. Ainoa vaihtoehto taitaa olla ero... Olen väsynyt tähän..