Anopilla yökylässä- eikä kiirettä hakea. Vaan haemme silti yleensä siinä 11-12 mais viimeistään. Yhtä hankala niitä on poistumaan sieltä saada mihin kellon aikaan hyvänsä.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:Meillä poika on aina mummilla, jos tarvii hoitopaikkaa. Yleensä vasta päikkäreitten ja ulkoilun jälkeen voidaan hakee, siinä klo15-16. Ja mielelellään kun viiään poika sinne, niin aikasin päivällä, että kerkeevät kuulemma ulkoilemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kun olisikin joku paikka tässä lähellä, missä lapset voisivat olla yökylässä... Meillä ei ole sukulaisia tai sellaisia ystäviä. joiden luokse lapset voisivat mennä yökylään.
Maksullisia lapsenvahteja käytetään, jos meillä on iltamenoja ja itse saadaan aamulla hoitaa lapsemme, vaikka kuinka nukuttaisi.