Kun lähdettä reissuun niin mikä on se joka jää aina matkasta pois?!

Mulla ei ikinä unohdu mitään. :D Mutta riippuen matkakohteesta niin oletko muistanut adapterin, luottokortin, sheiverin, laastaria, matkalukemista? Pakannut sellaisia vaatekappaleita joita voit yhdistellä usein eri tavoin keskenään? Jää enemmän tilaa ostoksille.. ;)

Kamera.
Laturit.
Dödö.

..noi ens alkuun :snotty:..ja takuuvarmasti...

Tää onkin hyvä ketju! Mä tuun viimestään illemmalla tätä lukemaan uudemman kerran, niin tiiän pakata noi tähellisimmät ensin....
Niin minäkin :D tuun lukemaan. Ja ku mä joudun kaikki kertomaan kahdeksalla ja muistamaan vielä elukatkin. Ja on ko asuntovaunussa vielä kaikki vermeet mitä kuuluukin.
Tauko pidetty ja taas jatketaan ;)

"titta"
Meikkisiveltimet, alusvaatteet ja yökkäri AINA :D kannattaa aloittaa listan kirjoittaminen muutamaa päivää ennen ja aina kirjoittaa kun käyttää jotain juttua niin ylös.. kun peset aamulla hiukset, kirjotat jokaisen hiustuotteen ylös..

34t3t
Kameran muistikortti.
Hiusharja.
Kosteusvoide, huulirasva.
Jos ollaan yhtään pitempään, niin kynsisakset, ja viimeksi olisin kaivannut pinsettejä, lapsella meni tikkuja sormiin liukumäestä.
Kynä (korttien kirjoittamiseen), ihmisten osoitteet.

"maalainen"
Vaikka minulla kuinka on lista mukaan otettavista jutuista niin aina siitä listalta jää puuttumaan käsivoide. Enhän minä sitä kotosalla juuri koskaan edes käytä mutta reissussa kädet kuivavat kaikenlaisten koneellisten ilmastointilaitteiden ja muiden takia ja olisi kiva jos olisi kunnon käsivoide mukana. Se ei vaan muista kirjoittautua listalle, ei siis koskaan.

Yhteistyössä